فروشنده تشویقی دندانی سگ

فروشنده تشویقی دندانی سگ انواع مختلف این محصول را با وزن های متفاوت به صورت عمده و با قیمت استثنایی عرضه می کند. ما در این مقاله درباره موضوع های مختلفی سخن خواهیم گفت که از آن جمله می توان به میزان مصرف، مواد اولیه، طعم های مختلف و قیمت تشویقی دندانی مخصوص سگ اشاره کرد. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

فروشنده تشویقی دندانی سگ

میزان مصرف تشویقی دندانی سگ

میزان مصرف تشویقی دندانی سگ

میزان مصرف تشویقی دندانی سگ به پارامتر های متعدی بستگی دارد که از آن جمله می توان به سن سگ، نزاد، جثه حیوان و میزان فعالیتی که در طول روز انجام می دهد اشاره داشت.

همانگونه که خود شما نیز می دانید تشویقی با این هدف به سگ داده می شود تا حرکتی و یا انجام کاری را به او آموزش دهند و از حیوان بخواهند که آن کار را به درستی انجام دهد. به عبارت دیگر تشویقی فقط زمانی به سگ داده می شود که عمل درست را انجام داده باشد.
از این رو مقداری که برای تشویقی به حیوان داده می شود باید کم باشد و در طول روز بیش از یک یا دو بار نباید تشویقی داده شود.

البته باید برای دادن تشویقی به حیوان همانطور که گفتیم متناسب با جثه و وزن او عمل کرد. یعنی ابتدا حیوان وزن شده و سپس بر اساس وزنی که دارد به او تشویقی داده شود.

به طور کل در طول شبانه روز تشویقی باید کمتر از 10 درصد میزان غذای سگ را تشکیل دهد.

از آنجایی که تشویقی دندانی برای دهان سگ ها و حفظ پاکیزگی آن ها مفید می باشد بهتر است به دو وعده در روز آن را افزایش داد تا دهان حیوان را از میکروب ها تمیز کند.

بنابراین با این مقدار مصرف تشویقی در طول روز می توان انتظار داشت که محیط دهان حیوان از باکتری های مضر پاک شده باشد و سگ سالم و بانشاط به زندگی خود ادامه دهد.

مواد اولیه تشویقی دندانی سگ

مواد اولیه تشویقی دندانی سگ

شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش آید که مواد اولیه تشویقی دندانی سگ جرم گیر چیست؟

برای پرسش به این پاسخ باید گفت که تشویقی دندانی ممکن است از بسیاری از مواد مختلف غذایی و املاح معدنی و ویتامین ها تشکیل شده باشد اما به طور کلی چند ماده مهم برای ساخت تشویقی عبارت هستند از:

ویتامین ای، فسفر، کلسیم، فلوراید، نشاسته، پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، گلیسیرین، مخمر، عصاره مالت، سلولز، عصاره یونجه، بیوتن، امگا 3، روی، ویتامین آ، ویتامین دی 3.

از این رو بر اساس برند سازنده و نوع تشویقی از مواد اولیه متفاوت برای ساخت آن استفاده می شود که هر کدام با دیگری فرق داشته و برای گروه سنی و نزاد های گوناگونی از سگ ها کاربرد دارند.

ویتامین دی و کلسیم در استحکام لثه ها و کمک به نگهداری سلامتی دندان ها بسیار کارساز هستند. همچنین فلوراید سبب پاکسازی محیط دهان از پلاک ها شده و سگ ها را از پوسیدگی دندان و عفونت های لثه رهایی می بخشد.

طعم مختلف تشویقی دندانی سگ

طعم مختلف تشویقی دندانی سگ

طعم مختلف تشویقی دندانی سگ موضوعی است که در این بخش از متن پیرامون آن حرف خواهیم زد.

تشویقی هایی که برای سگ ها ساخته می شود برای نزاد های گوناگون می باشد و هر یک از سگ ها بر اساس نژاد، جثه، سن، ذائقه غذایی ممکن است از یک طعم تشویقی لذت ببرند.

طعم های زیادی برای تشویقی سگ تولید می شوند که توسط کمپانی های مختلف ارائه می شوند. در ساخت این تشویقی های دندانی از طعم گوشت حیوانات، سبزیجات و طعم هایی نظیر شکلات استفاده می شود.

طعم مرغ، طعم شکلات، طعم مرغ و بوقلمون، طعم اردک، طعم بلوبری و مرغ، طعم بره، طعم ماهی، طعم میگو، طعم هویج، طعم جگر، طعم موز، طعم بوقلمون، طعم گوساله، طعم توت فرنگی، طعم بلوبری، طعم سالامی، طعم شیر، طعم بیکن و طعم اسفناج از جمله تشویقی ها با طعم های متفاوت هستند که در دنیای تجارت وجود دارند.

برای خرید تشویقی ها به راهنمایی هایی که بر روی بسته تشویقی درج شده اند توجه نمایید. مثلاً برخی تشویقی ها مخصوص نژاد های سگ کوچک هستند و برخی از آن ها مخصوص سگ های بزرگ جثه می باشند.

بدین ترتیب می توانید با کمک گرفتن از راهنمایی هایی که سازنده بر روی بسته بندی محصول درج می کند نوع تشویقی را که می خواهید انتخاب نمایید.

بنابراین هر شخص باید سلیقه غذایی سگ خود را بشناسد و بر اساس نژاد و نوع تغذیه حیوان اقدام به تهیه تشویقی با طعم دلخواه برای سگ نماید.

قیمت تشویقی دندانی سگ

قیمت تشویقی دندانی سگ

قیمت تشویقی دندانی سگ به پارامتر های متعددی بستگی دارد که از آن جمله می توان به وزن تشویقی، حجم سفارش، نوع بسته بندی، نوع عرضه، نرخ تورم و ارز بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت تشویقی دندانی سگ 45 گرمی اگر چه از یک تشویقی دندانی 100 گرمی کمتر است لیکن هر چه وزن محصول افزایش یابد به دلیل کاهش هزینه های جانبی نظیر بسته بندی محصول، بسته 100 گرمی تشویقی مقرون به صرفه تر از بسته 45 گرمی است.

با افزایش حجم سفارش نیز نرخ فروش محصول کاهش می یابد. به عبارت دیگر ارائه تشویقی انبوه با قیمتی بسیار پایین تر از خرده فروشی آن عرضه می گردد.

بازرگانی دارا پت با تجربه در زمینه فروش خوراک برای حیوانات خانگی انواع تشویقی های دندانی سگ را با طعم های مختلف و در وزن های گوناگون به صورت کلی ارائه می کند.

برای خرید محصولات تشویقی این بازرگانی و آگاهی از لیست قیمت روزانه محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر این پست با ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا اطلاعات لازم را در خصوص تشویقی های سگ دندانی در اختیار شما قرار دهند و به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت ورزند.

در هر جای این سرزمین پهناور که باشید محصولات شرکت دارا پت در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما