عمده فروشی غذای گربه ایرانی

فروش غذای گربه ایرانی در عمده فروشی این محصول با مناسب ترین نرخ عرضه می شود. امروزه تولید غذای گربه در کشور توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بسیار خوبی تولید می شود. ما در این مقاله درباره غذای کنسروی گربه و مواد تشکیل دهنده آن صحبت خواهیم نمود. اگر شما به این موضوع علاقه دارید، لطفاً با ما برای ارائه توضیح های مفصل تر همراه شوید.

عمده فروشی غذای گربه ایرانی

کنسرو غذای گربه شامل چه موادی است؟

کنسرو غذای گربه شامل چه موادی است؟

آیا می دانید که کنسرو غذای گربه شامل چه موادی است؟

همانطور که خود شما نیز می دانید غذا ‌هایی که برای گربه آماده می شوند به طور کلی در دو دسته غذا های تر و غذا های خشک جای دارند. کنسرو یکی از غذا های تر است که بیش از 60 درصد رطوبت دارد.

کنسرو ها توسط برند های مختلف تولید شده و مواد اولیه آن ها با یکدیگر متفاوت می باشند. مقدار غذا، نوع غذا، اندازه قطعات غذا و مواد تشکیل دهنده کنسرو بر اساس پارامتر های گوناگونی تعیین می شوند. پارامتر هایی نظیر سن گربه، وضعیت جسمانی، انرژی مورد نیاز و نژاد گربه بر روی نوع و مقدار غذایی که این حیوان مصرف می کند تاثیر گذار است.

اما به طور کلی کنسروی که برای گربه ها تهیه می شود می تواند شامل انواع مواد پروتئینی، فیبر، چربی، املاح و ویتامین های سودمند باشد.

گوشت گاو، گوشت بوقلمون، گوشت اردک، گوشت بره، گوشت مرغ، ماهی و میگو از جمله مواد گوشتی سرشار از پروتئین هستند که می توان در کنسرو های ویژه این حیوان آن ها را یافت.

در کنار مواد گوشتی، سبزیجات و میوه ها نیز می توانند طعم دهنده های خوبی برای گربه ها به شمار روند که به کنسرو آن ها اضافه می شوند.

همانگونه که در بالا اشاره گردید سن گربه یکی از پارامتر هایی است که بر روی خوراک آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال کنسروی که برای گربه بالغ تهیه می شود از لحاظ میزان چربی درصد کمتری نسبت به کنسروی که برای بچه گربه آماده می شود دارد.

تولید کننده برتر غذای گربه ایرانی

تولید کننده برتر غذای گربه ایرانی

غذای گربه ایرانی که در این سایت برای فروش به صورت عمده ارائه می شود توسط تولید کننده برتر ایرانی آماده شده است. شما می توانید از کیفیت محصول مطمئن باشید و همچنین نرخ عرضه محصول نیز بسیار مناسب می باشد.

برای دریافت اطلاعات لازم درباره قیمت فروش غذای ایرانی گربه و سایر خدماتی که در مجموعه داراپت صورت می پذیرد، می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما