عمده فروشی خوراک بچه گربه پرشین

از عمده فروشی خوراک بچه گربه پرشین، می‌ توان بهترین فرآورده ها را با قیمت های ارزان به دست آورد. این محصولات به صورت خشک و تَر ارائه می شوند و مناسب برای رده های سنی گوناگون اند. برای تهیه خوراک گربه پرشین مرغوب، با ما تا پایان نوشته همراه باشید.

عمده فروشی خوراک بچه گربه پرشین

خوراک مناسب بچه گربه یک تا سه ماهه

خوراک مناسب بچه گربه یک تا سه ماهه

غذای گربه ها نیز به مانند دیگر حیوانات، متفاوت است. آنان برای تامین نیازهای بدن خود، به انواع ویتامین ها و مواد تقویتی نیاز دارند. اما می خواهیم در اینجا، به خوراک مناسب بچه گربه یک تا سه ماهه اشاره کنیم.

ابتداء باید بگوییم، بچه گربه های یک تا دو ماهه، شیر می‌ خورند. غذای مفید برای آنان شیر مادرشان است؛ ولی در صورت نبود شرایط مناسب برای این کار، شیر خشک مخصوص استفاده کنید.

همینطور این حیوانات کوچولو، تا یک ماهگی تنها به شیر نیاز دارند. از یک تا دو ماهگی، به همراه شیر، می توانند خوراکی های خشک و یا مرطوب را استفاده کنند که باز هم مخصوص خود آن ‌ها تولید می شوند.

نکته اصلی که باید به یاد داشته باشید، این است که حتماً از شیشه پستانک های مرغوب استفاده کنید. با دیگر وسایل به بچه گربه شیر را ندهید. به شدت از دادن شیر گاو به آنان خودداری نمایید، زیرا معده شان حساسیت نشان می دهد و باعث مریضی آن‌ ها می گردد.

ولی این موجودات زیبا، همین که وارد سه ماهگی شدند، می توانند از غذاهای مخصوص استفاده کنند. بهتر است که جهت تقویت و بهبود سیستم ایمنی آنان خوراک هایی با این شرایط را بخرید:

• دارای پروتئین و کلسیم کافی باشد.
• برندهای معتبر آن ‌ها را تولید کرده باشند.
• خوش خوراک باشند.
• طعم های متفاوتی داشته باشند.

عرضه انواع برند معتبر خوراک بچه گربه

عرضه انواع برند معتبر خوراک بچه گربه

غذاهای مخصوص گربه هایی با سن های پایین، توسط شرکت های گوناگونی ساخته می شوند. آنان از طعم ها و کیفیت های متفاوت نیز برخوردار هستند. اما مرکز عرضه انواع برند معتبر خوراک بچه گربه با کیفیت عالی محصولاتی از این دست را به فروش می رساند.

گفتنی است، این فرآورده ها در بسته بندی های مقوایی، پلاستیکی و سطلی قرار داده می شوند. آنان استاندارد هستند و از سویی، حجم هر بسته متفاوت است. می توانید به صورت 400 گرمی، 1، 2، 10، 12 کیلوگرمی خرید را انجام دهید.

همچنین فروش عمده خوراک گربه پرشین و نژادهای دیگر از سوی این مجموعه انجام می شود. می توانید این فرآورده های بسیار مقوی را با کمتری زمان ممکن حتی از راه های دور به قیمت های ارزان، دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما