عمده فروشی تشویقی سگ ژلاتینی

عمده فروشی تشویقی سگ ژلاتینی ارائه کننده تشویقی سگ ژلاتینی در انواع مختلف می باشد. فروش تشویقی سگ در این نمایندگی به صورت انبوه و با نرخ ویژه صورت می پذیرد. اگر می خواهید بدانید که نوع ژلاتینی تشویقی سگ از چه ویژگی هایی برخوردار است با ما در ادامه این پست همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

عمده فروشی تشویقی سگ ژلاتینی

تشویقی سگ ژلاتینی چه مشخصاتی دارد؟

تشویقی سگ ژلاتینی چه مشخصاتی دارد؟

آیا می دانید که تشویقی سگ ژلاتینی چه مشخصاتی دارد؟

تشویقی های ژلاتینی سگ در انواع مختلف تولید می شوند و برای تهیه آن ها از ژلاتین حیواناتی چون گاو بهره می گیرند. همانگونه که خود شما نیز شنیده اید ژلاتین یک ماده فوق العاده قوی در استحکام مفصل ها و استخوان ها به شمار می رود.

ژلاتین موجود در این تشویقی ها در استحکام استخوان های سگ بسیار کارساز واقع می شوند. از سوی دیگر پروتئین با درصد زیاد این تشویقی سبب می شود تا یک غذای مفید و مقوی برای سگ به شمار رود.

مقدار چربی در تشویقی های ژلاتینی عموماً پایین است و از افزایش وزن حیوان پیشگیری می نماید.

از طرف دیگر این تشویقی ها برای دندان های سگ بسیار کارساز هستند و در سلامتی و بهداشتی دندان های حیوان سودمند هستند. سگ ها از جویدن تشویقی های استخوانی ژلاتینی بسیار لذت می برند و این امر سبب می شود که دندان های آن ها نیز عاری از میکروب ها گردد و به بهداشت دهان آن ها کمک شایانی می نماید.

ارائه کننده تشویقی سگ ژلاتینی

ارائه کننده تشویقی سگ ژلاتینی

بازرگانی دارا پت که در زمینه فروش خوراک حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه فعالیت می نماید، ارائه کننده تشویقی سگ ژلاتینی در حجم فراوان و با نرخ اقتصادی می باشد.

برای آگاه شدن از قیمت های فروش محصولات و دیگر خدماتی که در این بازرگانی انجام می شود می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه آماده هستند تا به همه پرسش های شما پاسخ دهند و به مشاوره و راهنمایی شما درباره تشویقی ژلاتینی سگ بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما