عرضه کننده غذا خشک گربه

عرضه کننده غذا خشک گربه با نرخی ارزان اقدام به توزیع غذا گربه خشک در حجم زیاد می نماید. عرضه غذا گربه به صورت عمده توسط شرکت هایی انجام می گردد که با تولید کننده غذا های گربه به صورت بدون واسطه در ارتباط هستند. در دنباله این نوشته به بررسی مشخصات غذا خشک گربه خواهیم پرداخت. بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات سودمند زیادی در این باره کسب نمایید با ما همراه شوید.

عرضه کننده غذا خشک گربه

بررسی مشخصات غذا خشک گربه

بررسی مشخصات غذا خشک گربه

به بررسی مشخصات غذا خشک گربه در این بخش از متن خواهیم پرداخت. همانگونه که می دانید گربه دارای فیزیولوژی بدنی ویژه ای است که باید بر اساس این فیزیولوژی خوراک برای این حیوان آماده نمود.

برخی از ویژگی هایی که بر اساس ساختار بدن گربه و تولید غذا های خشک شده نیاز است که در خوراک های خشک به کار گرفته شوند به شرح زیر هستند:

میزان رطوبت: یکی از ویژگی های مهم غذای خشک برای گربه درصد کم رطوبت این مواد خوراکی است. مقدار رطوبت در این نوع از خوراک ها باید حدود 7 تا 8 درصد باشد تا از فساد زودهنگام آن ها پیشگیری نماید.

مقدار پروتئین و ویتامین ها و املاح: پروتئین های گوشتی، چربی ها، کربوهیدرات ها، فیبر ها و ویتامین هایی که یک گربه در طول مدت زندگی خود به آن ‌ها نیاز دارد باید در خوراک های خشک تولیدی برای این حیوان گنجانده شوند.

غذا فاقد نگهدارنده: خوراک هایی که به صورت خشک برای گربه ها تهیه می شوند باید هیچگونه مواد نگهدارنده ای در ساخت آن ‌ها به کار نرفته باشد. همچنین عاری از آنتی بیوتیک ها و سایر مواد شیمیایی باشند.

اهمیت بسته غذا های خشک: بسته بندی خوراک گربه ها باید به گونه ای طراحی گردد که از عبور نور به درون پاکت غذا پیشگیری شود. زیرا اگر نور از بسته خوراک خشک عبور نماید سبب اکسیده شدن مواد غذایی مفید و چربی های خوراک می گردد.

هم اکنون که با این ویژگی های مهم خوراک خشک آشنا شدیم باید بدانیم که تولیدکنندگان داخلی برای تجار این محصول، بهترین خوراک خشک گربه را با بسته بندی های استاندارد در اختیار مشتری های خویش قرار می دهند.

توزیع انبوه غذا خشک گربه

توزیع انبوه غذا خشک گربه

توزیع انبوه غذا خشک گربه را از این مرکز خرید نیز می توانید با نرخی استثنایی به دست آورید.

بازرگانی دارا پت با تجربه های فراوان در زمینه فروش خوراک حیوانات، آماده است تا تجربیات خویش را در اختیار شما قرار دهد.

لطفاً با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما