عرضه مستقیم غذای فنچ عمده

عرضه غذای فنچ عمده به صورت مستقیم توسط مراکز توزیع خوراک این پرنده صورت می پذیرد. برای آگاهی از نرخ غذای فنچ و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جدید این محصول می توانید با این مراکز تماس برقرار نمایید. به سبب آشنایی بیشتر شما با خوراکی که فنچ ها در طول زندگی خود مصرف می کنند ما در این نوشته در خصوص آن سخن به میان آورده ایم. بنابراین برای دریافت آگاهی مفید تر در این حوزه با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه مستقیم غذای فنچ عمده

آشنایی با غذای فنچ

آشنایی با غذای فنچ

این بخش از مقاله را به آشنایی با غذای فنچ اختصاص داده ایم. همانطور که می‌ دانید فنچ پرنده ای کوچک و جذاب است که خاستگاه اصلی این پرنده منحصر به فرد کشور استرالیا می باشد. فنچ ها از لحاظ شکل ظاهر و رنگ پر ها با یکدیگر متفاوت هستند.

لیکن غذایی که فنچ ها در طول مدت زندگی خود به آن نیاز دارند شامل انواع دانه ها نظیر شاهدانه، تخم کتان، ارزن، دانه آفتابگردان و تخم شلغم می باشند. همچنین میوه ها و سبزی هایی چون هویج، کاهو، کلم، سیب و گلابی از جمله خوراکی های محبوب فنچ به شمار می روند.

تخم مرغ آب پز شده برای یک بار در ماه نیز می تواند گزینه مناسبی برای فنچ ها به عنوان خوراک به حساب آید. البته می توان برای فنچ های باردار دو بار در ماه نیز تخم مرغ داده شود. برای هضم غذای فنچ ها برخی نیز ماسه نرم و ضد عفونی شده را پیشنهاد می دهند.

تغذیه تابستانه و زمستانه فنچ ها بر اساس گرمی و سردی دانه ها تعیین می گردد. به عنوان مثال مخلوط شاه دانه، ارزن و تخم کاهو غذای مناسبی برای تابستان این پرنده به شمار می رود. شاهدانه، تخم کتان و تخم شلغم نیز به صورت ترکیبی با مقدار مشخص می توانند برای زمستان فنچ ها به کار گرفته شوند.

نرخ روز غذای فنچ عمده

نرخ روز غذای فنچ عمده

برای آگاهی از نرخ روز غذای فنچ عمده که در شرکت بازرگانی دارا پت عرضه می شود، می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

همکاران ما آماده پاسخگویی به همه پرسش های شما در زمینه قیمت محصول، تضمین خرید، اصالت فیزیکی محصول، زمان و نحوه ارسال کالا و سایر خدمات این مجموعه می باشند.

کارشناس های مجرب ما به راهنمایی شما درباره غذای فنچ خواهند پرداخت و مشاوره های لازم را درباره این کالا در اختیار شما می گذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما