عرضه تشویقی سگ بال بوقلمون

عرضه تشویقی سگ بال بوقلمون در حجمی کلی و با نرخی مناسب را می توانید در مراکز تولید تشویقی سگ ایرانی و نمایندگی های پخش این کالا بیابید. انواع مختلفی از تشویقی مدادی سگ و تشویقی سگ سطلی را می توانید از این فروشگاه ها سفارش دهید. اگر تمایل دارید با طرز تهیه، خصوصیات و مقدار مصرف این نوع از تشویقی آشنا شوید با ما همراه شوید.

عرضه تشویقی سگ بال بوقلمون

طرز تهیه تشویقی برای سگ

طرز تهیه تشویقی برای سگ

طرز تهیه تشویقی برای سگ به چه صورت است؟ این همواره سوالی است که توسط کاربران فضای مجازی که از سگ ها نگهداری می کنند پرسیده می شود. برای این که به آن پاسخ دهیم باید بگوییم که تشویقی ها بسیار متنوع هستند و برای تهیه یک تشویقی خوب باید به سلیقه های غذایی سگی که می خواهید برایش تشویقی تهیه کنید توجه داشته باشید.

سگ ها با سن و نژاد های گوناگون ذائقه های غذایی متفاوتی دارند و غذای تشویقی مورد علاقه هر سگ ممکن است با سگ دیگر متفاوت باشد. بنابراین لازم است برای فراهم کردن تشویقی مناسب برای یک سگ به خواسته حیوان توجه گردد.

تشویقی بال بوقلمون یکی از تشویقی هایی است که اکثر سگ ها از نژاد های مختلف به آن علاقه مند هستند و به راحتی قابل تهیه است و هزینه زیادی در بر ندارد.

برای درست کردن این تشویقی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها خشک کردن آن است. برای خشک کردن آن از روش طبیعی و به صورت آرام استفاده می کنند. این تشویقی بسیار طعم خوبی دارد و سگ ها عاشق آن هستند.

مقدار مصرف تشویقی سگ بال بوقلمون

مقدار مصرف تشویقی سگ بال بوقلمون

مقدار مصرف تشویقی سگ بال بوقلمون نیز یکی از سوال هایی است که مدام توسط کسانی که مراقب سگ ها هستند پرسیده می شود. باید گفت که چندین عامل در مقدار مصرف این تشویقی موثر هستند که از آن جمله می توان به وزن سگ، سن سگ، نژاد سگ، وضعیت جسمانی، میزان فعالیت در روز و یا بیماری هایی که حیوان با آن درگیر است اشاره نمود.

برای دادن مقدار دقیق تشویقی باید از نظر دامپزشک حیوان این مسئله را جویا شد اما به طور کلی می توان با استفاده از وزن حیوان و میزان انرژی مصرفی او مقدار تشویقی را مشخص نمود.

اگر سگ کوچک جثه باشد مقدار تشویقی نباید زیاد به حیوان داده شود و همان یک عدد تا دو عدد در روز کافی است. اما برای سگ های بزرگتر می توان این مقدار را کمی بیشتر کرد.

البته مصرف تشویقی برای سگ نباید در روز زیاد باشد زیرا باعث می گردد حیوان انگیزه خود را از دست بدهد و دیگر برای انجام کارهایی که به او سپرده می شود تمایلی از خود نشان ندهد.

خصوصیات تشویقی سگ بال بوقلمون

خصوصیات تشویقی سگ بال بوقلمون

خصوصیات تشویقی سگ بال بوقلمون عبارت اند از:

  • این محصول بسیار با کیفیت است و در ساخت آن از مواد غذایی تازه و سالم استفاده شده است. مقدار کلسیم و پروتئین موجود در این خوراکی لذیذ مطابق با استاندارد ها می باشد و کاملاً به اندازه ای است که برخی از نیاز های تغذیه ای روزانه سگ را به این مواد مفید تامین می کند.
  • این تشویقی یک جویدنی مناسب برای سگ است و در مراقبت از دندان های حیوان به خوبی عمل می کند و میکروب های بیماری زا را از میان دندان های حیوان برطرف می کند. از سوی دیگر یک تشویقی سرگرم کننده برای سگ محسوب می شود زیرا ساعت ها حیوان برای جویدن آن وقت می گذارد و با آن حسابی سرگرم می شود.
  • سگ از خوردن آن لذت زیادی می برد و بسیار خوش طعم می باشد. از این رو اگر می خواهید سگ شما به حرفتان گوش دهد از این تشویقی غافل نشوید و آن را برای سگ تهیه کنید.
  • بسته بندی آن بسیار عالی است و طوری طراحی شده است که از ورود نور و حرارت به درون بسته پیشگیری می کند و برای مدت زمان زیادی قابل نگهداری است و فاسد نمی شود.
  • برای تمامی سگ ها چه توله باشند و چه سگ های بزرگسال مناسب بوده و همه گروه های سنی از خوردن آن نهایت لذت را می برند. از آنجایی که از هضمی راحت برخوردار است در بهبود عملکرد دستگاه گوارش سگ نقش اساسی دارد.
  • از طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی در ساخت تشویقی بال استفاده نشده است و بدون مواد نگهدارنده بوده و روش تهیه آن کاملاً طبیعی می باشد.

مراکز تولید تشویقی سگ بال بوقلمون

مراکز تولید تشویقی سگ بال بوقلمون

بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با مراکز تولید تشویقی سگ بال بوقلمون این محصول را بدون واسطه و در حجم انبوه به دست مشتری های خویش می رساند. این محصول به سبب توزیع کلی آن با قیمتی مناسب عرضه می شود و دارای کیفیت بسیار خوبی است.

اگر می خواهید در زمانی کوتاه این محصول را خریداری کنید بهترین روش خرید از طریق اینترنت است که از راه سایت بازرگانی دارا پت می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و مطمئن باشید که در زمانی کوتاه سفارش های شما برای شما ارسال می شود.

برای کسب اطلاعات قیمت به روز تشویقی سگ ایرانی و خارجی این مجموعه می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار دارند با ما در ارتباط باشید. همچنین همکاران ما به شما اطلاعات لازم در خصوص محصول، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا و نحوه سفارش آن را خواهند داد.

همکاران مجرب این شرکت آماده ارائه خدمات و راهنمایی های لازم به شما مشتری گرامی هستند و به همه سوال های شما در خصوص تشویقی سگ و دیگر محصولات این بازرگانی پاسخ خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما