عرضه انواع غذای مخلوط مخصوص خرگوش

عرضه انواع غذا مخلوط خرگوش مخصوص خرگوش های توله و بالغ در مرکز فروش غذای خرگوش به صورت کلی و با نرخ ویژه صورت می پذیرد. برای آشنایی با مشخصات کلی غذای مخلوط خرگوش در ادامه این پست با ما همراه شوید تا اطلاعات سودمندی را در اختیار شما خریداران محترم قرار دهیم.

عرضه انواع غذا مخلوط خرگوش

مشخصات کلی غذای مخلوط برای خرگوش صحرایی

مشخصات کلی غذا مخلوط خرگوش صحرایی

مشخصات کلی غذای مخلوط برای خرگوش صحرایی به این شرح می باشد:

  • این خوراک حاوی درصد بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن خرگوش می باشد.
  • این غذا ترکیبی از انواع میوه های خشک، پلت ها و غلات می باشد. گندم، ذرت، انواع میوه هایی چون موز، هویج و پلت های علوفه ای مانند یونجه در غذای مخلوط ویژه خرگوش با یکدیگر ترکیب می شوند.
  • درصد هر یک از مواد غذایی با نسبت معین و مطابق با استاندارد های بین المللی به خوراک اضافه شده است که برای حفظ سلامتی این جونده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • غلاتی جون ذرت و گندم نیز منابع غذایی با ارزشی هستند که حاوی درصد بالایی از پروتئین ، آهن و پتاسیم می باشند که در حفظ انرژی بدن خرگوش ها بسیار تاثیر مثبت دارند.

قیمت انواع غذای مخلوط برای خرگوش صحرایی

قیمت انواع غذا مخلوط خرگوش صحرایی

قیمت انواع غذای مخلوط برای خرگوش صحرایی با یکدیگر متفاوت است و بر اساس پارامتر هایی مانند نوع غذا، میزان املاح به کار رفته، تفاوت در مواد اولیه، نوع بسته بندی، وزن محصول، برند سازنده و نرخ تورم و ارز تعیین می گردد.

بازرگانی دارا پت یک شرکت تجاری فروش عمده خوراک حیوانات خانگی است که با ارتباط مستقیم با تولید کننده، انواع غذا مخلوط خرگوش را با نرخی استثنایی در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

برای آگاهی از قیمت خوراک خرگوش و دیگر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود از طریق راه های ارتباطی زیر این پست با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما