صادر کننده غذای سگ ایرانی

صادر کننده غذای سگ ایرانی انواع خوراک سگ مرغوب را به کشور های مختلف ارسال می دارد. فروش غذای سگ به کشور های همسایه و اروپایی در حال گسترش می باشد و سرمایه گذاران برای خرید محصولات خود باید از شرکت های معتبر و تولید کنندگان این کالا ها را خریداری نمایند. ما در این مقاله درباره مواد غذایی مفید برای سگ ها سخن خواهیم گفت و یکی از بهترین مراکز فروش غذای سگ ایرانی را به شما معرفی خواهیم نمود.

صادر کننده غذای سگ ایرانی

چه مواد غذایی برای سگ ایرانی مفید است؟

چه مواد غذایی برای سگ ایرانی مفید است؟

آیا می دانید چه مواد غذایی برای سگ ایرانی مفید است؟

در پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم که مواد غذایی مفید برای سگ باید شامل مقدار لازم پروتئین، فیبر، چربی، رطوبت و املاح و ویتامین های لازم برای حفظ سلامتی سگ های بالغ و کمک به رشد توله سگ ها باشد.

مواد غذایی نظیر گوشت مرغ، ماهی، میگو، اردک، بوقلمون، برنج، هویج، کدو، تخم مرغ، خیار، انواع غلات و نان برای سگ ها بسیار سودمند هستند.

مواد غذایی که برای سگ ها آماده می شود بر اساس نژاد سگ، سن حیوان، اندازه بدن، انرژی مصرفی، وضعیت جسمانی و بیماری ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

به عنوان مثال غذایی که به توله سگ ها داده می شود لازم است که از میزان چربی و پروتئین بالایی برخوردار باشد و همچنین چگالی غذا بالا باشد تا توله سگ با خوردن مقدار کمی از این غذا انرژی لازم را دریافت نماید. لیکن غذایی که سگ های بالغ دریافت می کنند و یا سگ های مسن نیاز دارند از لحاظ درصد چربی باید کمتر از غذای توله سگ ها باشد.

بهتر است برند های معتبر غذای سگ آماده را از مراکز فروش شناخته شده خریداری نمود. زیرا علاوه بر تهیه کالا های اصل از این مراکز، محصولات با نرخ مناسبی نیز به فروش می رسند.

مرکز فروش غذای سگ ایرانی

مرکز فروش غذای سگ ایرانی

غذای سگ ایرانی را می توانید از این مرکز فروش نیز با قیمتی استثنایی و به صورت عمده خریداری نمایید.

برای سفارش محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با ما تماس بگیرید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه پرسش های شما در زمینه قیمت عرضه غذای سگ ایرانی، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا، نحوه ارسال و مدت زمان آن و سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد پاسخ دهند و همچنین راهنمایی و مشاوره های لازم در این خصوص را به شما بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما