صادرات کنسرو سگ 400 گرمی

برای صادرات کنسرو سگ 400 گرمی باید به پارامتر هایی نظیر کیفیت محصول، امولسیون کنسرو سگ و نوع مواد تشکیل دهنده، نوع ظرف کنسرو و بسته بندی محصول، قیمت فروش کالا و بسیاری از پارامتر های دیگر توجه داشت. برای خرید ارزان قیمت باید از عرضه کننده کنسرو سگ این محصول را به صورت عمده تهیه کرد تا از لحاظ اقتصادی برای صادر کنندگان به صرفه باشد.

 صادرات کنسرو سگ 400 گرمی

ارزش غذایی کنسرو سگ با طعم های مختلف

ارزش غذایی کنسرو سگ با طعم های مختلف

موضوعی که در این قسمت از مطلب می خواهیم به آن بپردازیم در خصوص ارزش غذایی کنسرو سگ با طعم های مختلف است. همانگونه که می دانید در ساخت کنسرو سگ از طعم مواد غذایی گوناگون بهره می گیرند که هر یک از این مواد از لحاظ ارزش غذایی متفاوت هستند.

در ساخت خوراک کنسرو برای سگ از طعم های جگر، گوشت قرمز، مرغ، سیرابی، مرغ و بوقلمون، اردک، بره و مرغ، ماهی و میگو و بسیاری از طعم های دیگر استفاده می کنند. هر یک از این مواد از لحاظ میزان انرژی که به بدن حیوان می رسانند متفاوت هستند. لیکن به طور کلی می توان ارزش های زیر را برای خوراک های کنسروی سگ با طعم های گوناگون برشمرد:

  1. دارا بودن درصد زیادی پروتئین در خوراک کنسرو سگ که تامین گر انرژی بدن این حیوان باوفا می باشد. از سویی مقدار کربوهیدرات موجود در خوراک در حد کم و استاندارد بوده که تاثیر به سزایی در سلامتی حیوان دارد و از اضافه وزن سگ پیشگیری می کند.
  2. این خوراک ها حاوی مقدار زیادی مایعات و آب هستند که تامین کننده بخش زیادی از آب مورد احتیاج در بدن سگ می باشند.
  3. امولسیون کنسرو سگ به صورت یکنواخت بوده و تمامی مواد خوراکی موجود در آن با دقت و مطابق با استاندارد های خوراک سگ فرموله شده اند. در ساخت خوراک از ویتامین های مفید برای سگ نظیر ویتامین دی، ای و آ به کار رفته است.

فروش انواع کنسرو سگ در بسته بندی 400 گرمی

فروش انواع کنسرو سگ در بسته بندی 400 گرمی

فروش انواع کنسرو سگ در بسته بندی 400 گرمی در این سایت به صورت کلی و با قیمتی ویژه صورت می پذیرد.

برای سفارش خوراک کنسرو سگ 400 گرمی و دیگر محصولات بازرگانی دارا پت از طریق راه های ارتباطی زیر این نوشته با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما