صادرات خوراک پرندگان زینتی

فروش خوراک پرندگان زینتی و صادرات خوراک پرندگان به سبب افزایش شمار علاقه مندان به نگهداری از این گروه از پرندگان گسترش یافته است. اگر شما نیز در گروه علاقه مندان به نگهداری از این پرنده ها هستید و می خواهید بدانید که خوراک مناسب آن ها چه می باشد با ما همراه شوید تا در این باره توضیح های بیشتری به شما بدهیم.

صادرات خوراک پرندگان زینتی

برای پرندگان زینتی چه نوع خوراکی مناسب است؟

برای پرندگان زینتی چه نوع خوراکی مناسب است؟

آیا شما نیز در حال مراقبت از پرندگان زینتی هستید و می خواهید بدانید چه نوع خوراکی برای آن ها مناسب است؟

در ابتدا باید بگوییم که پرنده هایی همچون انواع طوطی ها، مرغ عشق، قناری، عروس هلندی، مرغ مینا و بلبل در دسته پرنده های زینتی خانگی به حساب می آیند. خوراک های زیادی برای این گروه از پرنده ها می توان در نظر گرفت که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تخم کتان، تخم شاهدانه، ارزن، ذرت، برنج، سیب زمینی، بادام زمینی، پسته، بادام درختی، تخم مرغ پخته، گندم، لوبیا، عدس، ماش، باقلا، موز، سیب، توت فرنگی، شاتوت، تمشک، تخمه آفتابگردان، نارنگی، کلم بروکلی، کاهو، کرم، لارو حشرات، مورچه، تخم کاهو، تخم گشنیز، تخم شلغم، تخم کاسنی، کرفس، گلابی، ترب، کدو، هلو، لیمو شیرین، تخم چغندر.

البته هر پرنده از لحاظ سلیقه غذایی و نوع گونه آن از برخی از این خوراک ها بهره می گیرد.

عمده فروشی خوراک پرندگان زینتی

عمده فروشی خوراک پرندگان زینتی

عمده فروشی دارا پت عرضه کننده انواع خوراک پرندگان زینتی با قیمتی اقتصادی می باشد.

برای اطلاع از قیمت فروش غذای پرندگان و سایر محصولات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده اند با همکاران فروش ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه تمامی اطلاعات مورد نیاز این محصول و نحوه ارسال آن را در اختیار شما قرار می دهند و شما را در این خصوص راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما