شرکت پخش خوراک پرنده مرغ عشق پرورشی

خوراک پرنده مرغ عشق پرورشی را شرکت پخش، در انواع مختلف ارائه می کند. البته مشتریان می توانند خرید غذای مرغ عشق را به شکل عمده و با کیفیت تضمین شده انجام دهند. این فرآورده ها در بسته بندی های استاندارد که حجم های متفاوتی دارند، به فروش می رسند. از جانبی، خوراک مرغ عشق دستی مرغوب با قیمت مناسب توزیع می گردد که می توان آنها را به آسانی تهیه کرد.

شرکت پخش خوراک پرنده مرغ عشق پرورشی

مهمترین مواد مغذی در خوراک پرنده مرغ عشق

مهمترین مواد مغذی در خوراک پرنده مرغ عشق

آیا می دانید مهمترین مواد مغذی در خوراک پرنده مرغ عشق چیست؟ فرآورده های متفاوتی در این زمره قرار می گیرند. اما این پرندگان از یک طرف نیاز به دانه های مقوی داشته تا نیازهای بدن آن ‌ها رفع شود و از سویی، به نوع خاصی از غذاها علاقمند می باشند.

با در نظر گرفتن این که مرغ های عشق جوجه خوراک متفاوتی با بالغ دارد، اما می خواهیم چند نمونه از بهترین مواد مغذی را در زیر بیان کنیم که بهترین تولیدی ها آنان را ترکیب می کنند:

• انواع دانه های تیره و به اصطلاح بقولات که یک بسته 50 درصد از آن تشکیل شده است.
• سبزی ها و میوه های گوناگون که 45 درصد از خوارک را در بر می گیرد.
• مواد پروتئین دار که شامل تخم مرغ و گوشت می شود و پنج درصد از آنان باید در پک خوراکی وجود داشته باشند.

استفاده از خوراک مقوی، مزیت های متعددی دارد. مثلاً از ریزش پرهای پرنده جلوگیری می کند. پوست آن فلسی نمی شود و از سوی دیگر، اختلالاتی در تولید مثل ایجاد نمی گردد. همینطور مبتلا به امراض تنفسی نمی شود.

فروش مستقیم خوراک پرنده مخصوص مرغ عشق

فروش مستقیم خوراک پرنده مخصوص مرغ عشق

خوراک پرنده مخصوص مرغ عشق، در انواع مختلفی تولید می گردد. این دانه ها را شرکت های گوناگون هم اکنون فرآوری می نمایند که طبعاً از دید کیفیت و همچنین خواص می توانند فرق هایی داشته باشند. اما از مرکز فروش مستقیم، می شود بهترین را خریداری نمود.

به این صورت، امکان تهیه خوراک های با کیفیت که به نوعی، همه مواد اولیه درجه یک و الزامی را دارد وجود داشته و از جانبی، عرضه کننده محصول را تضمین می کند. مسئله دیگر، خرید با نرخ های پایین تر می باشد که به علت عدم حضور واسطه، قیمت ها کاهش می یابند.

خوراک های ویژه برای مرغ های عشق، در بسته بندی های مقوایی و پلاستیکی ارائه می شوند. شما اگر خریدار عمده هستید، قادر می باشید که از همین سایت، مرغوب ترین دانه ها را سفارش داده و آنها را در مدت زمان کوتاهی، به هر آدرسی که داده اید، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما