شرکت پخش خوراک طوطی ملنگو

شرکت پخش خوراک طوطی ملنگو عرضه کننده انواع این محصول نظیر خوراک طوطی ملنگو سبز و خوراک طوطی ملنگو یکساله با مناسب ترین قیمت می باشد. اگر می خواهید درباره خوراک این پرنده زیبا، اطلاعات علمی مفیدی را به دست آورید و یا با واحد فروش این غذای پرنده آشنا شوید، به شما توصیه می نماییم در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

شرکت پخش خوراک طوطی ملنگو

خوراک طوطی ملنگو چیست؟

خوراک طوطی ملنگو چیست؟

شاید سوالی که ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول داشته است این باشد که: خوراک طوطی ملنگو چیست؟ برای این که بدانیم که این طوطی از چه نوع غذا ‌هایی تغذیه می نماید، در این بخش در این خصوص صحبت خواهیم نمود.

در ابتدا باید بگوییم که طوطی ملنگو که با نام طوطی اسکندر نیز شناخته می شود، در واقع بومی کشور هایی چون هند، پاکستان و افغانستان است. اما امروزه در کشور های دیگر دنیا نظیر ایران و کشور های حاشیه خلیج فارس نیز پرورش می یابد.

بنابراین با سیر گسترده ای که پرورش این نژاد از طوطی پیدا کرده است، لزوم توجه به خوراکی های مورد نیاز آن ضروری می باشد.

غذا هایی که این پرنده به آن ها علاقه زیادی نشان می دهد شامل انواع دانه های خوراکی نظیر ذرت، حبوبات و آجیل ها مانند تخمه آفتابگردان می باشند. لیکن سبزیجات و میوه ها نیز در رژیم غذای این موجود دوست داشتنی قرار دارند که از آن دسته می توان به سیب، انبه، توت، هندوانه و انگور اشاره کرد.

میزان تغذیه جوجه های این پرنده و نوع یک ساله و بالغ تفاوت هایی از لحاظ سایز غذا و مقدار آن ها دارد. هر چه پرنده بزرگ تر می شود می تواند برش های کمی درشت تر را تناول کند، لیکن باید به جوجه ها غذایی له شده و یا سرلاکی را بخورانید.

چند مرتبه در مدت شبانه روز باید به این گروه از طوطی سانان غذا بدهید تا از لحاظ جسمی سالم باشند و دچار ریزش پر و کچلی نگردند.

واحد فروش خوراک طوطی ملنگو

واحد فروش خوراک طوطی ملنگو

واحد فروش خوراک طوطی ملنگو انواع خوراک را برای این پرنده سبز و دوست داشتنی در این سایت با نرخی اقتصادی عرضه می دارد.

اگر شما در عرصه صادرات غذای پرنده ملنگو فعالیت دارید، توصیه ما به شما این است که حجم زیاد این کالا را سفارش دهید. زیرا خرید عمده از لحاظ اقتصادی برای تجار بسیار به صرفه می باشد.

برای آگاهی از نرخ فروش عمده این خوراک و دیگر خدمات این مجموعه، لطفاً با راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما