شرکت پخش انواع خوراک توله سگ

انواع خوراک توله سگ وجود دارد که از سوی معتبرترین شرکت پخش، توزیع می گردد. این غذاها در بسته بندی های گوناگونی جای داده می شوند که طعم و خواص شان متفاوت است. اما می دانید قیمت خرید خوراک سگ توله چند است؟ چگونه می توان خوراک مقوی توله سگ را به دست آورد و به چه نکاتی باید در هنگام تهیه توجه داشت؟ جزییات را در ادامه شرح داده ایم.

شرکت پخش انواع خوراک توله سگ

ویژگیهای خوراک مناسب در سن رشد سگ چیست؟

ویژگیهای خوراک مناسب در سن رشد سگ چیست؟

سگ ها نژادهای مختلفی دارند و از طرفی از نظر جثه هم کوچک و هم بزرگ دارند. برای هر کدام نیاز است تا غذاهای مخصوص خودشان را آماده کنیم. ولی ویژگیهای خوراک مناسب در سن رشد سگ چیست؟

در این زمینه باید جنبه های متفاوتی را در نظر گرفت. مثلاً سگ ها تا 8 هفتگی از شیر مادرشان تغذیه می کنند. سپس در کنار شیر به آنان خوراک های آماده داده می‌ شود. این کار تا دو ماهگی باید ادامه داشته باشد که بعد از آن به سن رشد می رسند.

دقت کنید که توله ها در این مقطع زمانی نیاز به خوراک بسیار مقوی دارند و حتی وعده های غذایی شان تا پنج بار در روز می رسد. به نوعی دو برابر سگ های بالغ تغذیه می کنند. اما بهترین محصولات به صورت صنعتی تولید می‌ گردند که بالانس مناسبی دارند.

در چنین فرآورده ای پروتئین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و مواد معدنی وجود دارند که برای سگ بسیار خوب است. اما می دانید چند نوع خوراک مخصوص این حیوانات اهلی وجود دارد؟ به این نام ها دقت نمایید:

• خوراک خشک
• خوراک کنسروی یا مرطوب
• خوراک تشویقی یا اسنک ها

دو گزینه نخست بهتر است که در کنار همدیگر در نظر گرفته شوند و از نوع سوم، فقط در هنگام تربیت و آموزش سگ استفاده می نمایند.

قیمت خرید عمده خوراک توله سگ در مشهد

قیمت خرید عمده خوراک توله سگ در مشهد

در مورد قیمت خرید عمده خوراک توله سگ در مشهد یا شهرهای مختلف کشور باید شرح بیشتری داده شود. این غذاهای مخصوص انواع مختلفی دارند و کیفیت های شان نیز متفاوت است. در کنار این، برندهای متعددی فرآوری آنها را انجام داده اند.

اینها در اصل فاکتورهای اساسی می باشند که قیمت ها طبق آنها تعیین می شوند. به همین دلایل نیز ما در بازار شاهد نرخ های متنوعی می باشیم. البته بهای خوراک ها به صورت عمده، تفاوت زیادی با نوع جزئی دارد.

بیشتر شرکت های پخش کننده جزئی هم به این علت است که خرید را کلی انجام می دهند. در کل، برای تهیه نرخ های تازه می توانید به راحتی با بخش پشتیبانی این سایت اینترنتی، تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما