شرکت صادرات خوراک ماهی قرصی

شرکت صادرات خوراک ماهی قرصی با ارتباط مستقیم با تولید کننده خوراک ماهی محصولات خود را در حجم زیاد و با نرخ اقتصادی به دست مشتری می رساند. برای آگاه شدن شما از مراحل تولید خوراک قرصی شکل ماهی در بخش بعدی این مقاله پیرامون این موضوع سخن خواهیم گفت. لطفاً ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید.

شرکت صادرات خوراک ماهی قرصی

مراحل تولید خوراک ماهی قرصی

مراحل تولید خوراک ماهی قرصی

مراحل تولید خوراک ماهی قرصی عبارت اند از:

تهیه مواد اولیه غذا: ابتدا مواد مورد نیاز برای ساخت این محصول را با نظر کارشناس های تغذیه آبزیان فراهم می آورند.

ترکیب مواد و اضافه نمودن افزودنی های مجاز: مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرده و از ویتامین ها و املاح لازم برای بدن ماهی ها در ترکیب مواد غذایی استفاده می نمایند.

پودر سازی مواد غذایی و قالب زنی: در این مرحله مواد را چرخ کرده و به صورت پودر در می آورند و سپس با استفاده از قالب های معین غذا را به صورت قرص های کوچک در می آورند. این قرص ها اکثراً خاصیت چسبندگی به دیواره آکواریوم را داشته و ماهی های گیاه خوار و یا همه چیز خوار می توانند از آن ‌ها تغذیه نمایند.

بسته بندی و ارسال به محل عرضه: در مرحله آخر نیز خوراک قرصی بسته بندی شده و به محل پخش محصول که نماینده تولید کننده است ارسال می گردد.

تولید کننده خوراک ماهی قرصی

تولید کننده خوراک ماهی قرصی

بازرگانی دارا پت با تولید کننده خوراک ماهی قرصی ارتباط بدون واسطه داشته و محصولات را به صورت کلی به فروش می رساند.

برای کسب آگاهی درباره این کالا و دیگر کالا ها و سایر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده اند با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این بازرگانی شما را درباره خوراک قرص ماهی راهنمایی و مشاوره خواهند نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما