شرکت تولید خاک گربه ایرانی

بزرگترین شرکت تولید خاک گربه ایرانی انواع متفاوتی از این نوع فرآورده ها را با مواد مختلف آماده می کند که در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می گردند. یکی از بهترین ها در این عرصه خاک گربه کریستالی بوده که جذب خوبی داشته و همینطور از انتشار بو جلوگیری می نماید. به هر حال پس از فرآوری، شاهد این هستیم که کارخانه به وسیله توزیع کننده خاک معتبر آنها را عمده به دست مشتریان در سراسر ایران می رساند.

شرکت تولید خاک گربه ایرانی

علت مصرف خاک گربه چیست؟

 علت مصرف خاک گربه چیست؟

گربه ها به صورت غریزی برای انجام دفع ادرار و مدفوع به خاک نیاز دارند. حتی شما هم شاید در گوشه و کنار پارک ها و یا مناطق دیگر دیده باشید که آنها جهت چنین کاری زمین را می کَنند و سپس که کارشان تمام شد، روی آن را می پوشانند. اما گربه هایی که در خانه هم مراقبت می شوند، باید چنین شرایطی برای شان‌ فراهم شد که شاید بتوان گفت علت مصرف آن موضوعات زیر هستند:

• شرایط ایده آلی را برای انجام دادن کارشان‌ فراهم می کنید.
• اجازه پراکنده شدن فضولات را در محیط خانه خود نمی دهید.
• می توانید که هر گاه‌ لازم بود راحت آن را عوض کنید و ضدعفونی نمایید.
• از انتشار یافتن بو در فضای خانه جلوگیری می کند و حتی گرد و غبار هم ایجاد نمی شود.

به این صورت بوده که مسئله بهداشت به خوبی رعایت می گردد و دیگر شما نگران پراکنده شدن و یا هم دستشویی نمودن گربه را در هر گوشه خانه ندارید. در کل خوب است که این محصولات را با کیفیت خوب از مرجع اصلی بخرید.

توزیع کننده خاک گربه ایرانی

توزیع کننده خاک گربه ایرانی

 

بهترین توزیع کننده انواع خاک گربه ایرانی که شامل نوع معطر، توده شونده، ساده، کریستالی و دانه رنگی می شود را عرضه می نماید. هر یک در اوزان متفاوت و همینطور بسته بندی های استاندارد قرار گرفته اند که سریع به همه نقاط ایران فرستاده می شوند. البته به صورت عمده داد و ستد صورت می گیرد.

به هر صورت می توانید که خیلی راحت آنها را درخواست دهید و در اسرع وقت نیز تحویل بگیرید. کالاهایی که از آن ما صحبت می نماییم، برای ارسال به بازارهای جهانی مناسب هستند و به این ترتیب دیگر با خیالی راحت می توانید که از قِبَل فروش آن سود خوبی کمایی کنید. روی هم رفته برای سفارش باید با این مرکز تماس بگیرید و درخواست را ارائه دهید.

3

  1. خاک خوب نباشه کثیف کاریش خیلی زیاد میشه چطور میتونم نمونه خاک گربه از این سایت سفارش بدم؟ حداقل حجم فروشتون چقدره؟

  2. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز مجموعه داراپت،خاک گربه برای بهداشت محیط خیلی مهمه خصوصا اونایی که در آپارتمان نگهداری میشن،ممنون بابت اطلاعات کامل و دقیق در سایت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما