شرکت توزیع خوراک گربه پرشین

خوراک گربه پرشین را از بهترین شرکت توزیع تهیه کنید. این محصولات انواع مختلفی دارند و از جانب دیگر، طبق ذائقه و احتیاجات بدن حیوان، کارخانه های بی‌ شماری آنها را تولید کرده اند. گفتنی است، این فرآورده ها با هم از نقطه نظرات مختلفی، متفاوت هستند. مثلاً ممکن است غذای گربه پرشین بالغ با خوراک گربه پرشین ماده فرق کند. به هر حال ما در بخش های دیگر، شرح بیشتری در این زمینه داده ایم.

شرکت توزیع خوراک گربه پرشین

نحوه دادن غذا به گربه

نحوه دادن غذا به گربه

می دانید نحوه دادن غذا به گربه چگونه است؟ موضوع مهمی که در این باره باید به آن دقت کنید، وزن، سن، شرایط زندگی و نژاد این حیوانات می باشد. در کنار این، به ذائقه حیوان هم توجه داشته باشید تا بتوانید به آن برسید و خوراک های مناسب را پیدا کنید.

اما یک گربه از طریق خوراکی های متفاوت، نیازهای بدن خود را تأمین می کند که احتیاجات اینها هستند:

• چربی ‌ها
• پروتئین
• مواد آلی
• آب
• ویتامینها

مسئله عمده در این است، جیره ای را که در نظر گرفته اید، باید کامل بوده و همه این مواردی که یاد کردیم، در آن وجود داشته باشد. اما گربه ها در روز چند بار و به چه مقدار غذا نیاز دارند؟ این نیز بستگی به وضعیت کلی آنها دارد.

برای نمونه گربه ها در سه ماهگی بین 4 تا 6 وعده غذا و 80 تا 190 گرم خوراکی می خورند. در 5 ماهگی 4 وعده و بالای 270 گرم، در 7 ماهگی 4 بار و نزدیک به 370 گرم، در 8 ماهگی 3 بار و 370 گرم، بالای 9 ماهگی 2 تا 3 بار و نیاز به 400 گرم غذا دارند.

همینطور گربه های که از نظر جثه بزرگتر هستند تا 370 گرم و 3 تا 6 بار در روز خوراکی، می خواهند. حیواناتی که آبستن هستند شرایط ‌شان فرق کرده و 3 تا 5 بار در روز و تا 460 گرم غذا می خورند.

عرضه استثنایی خوراک گربه پرشین

عرضه استثنایی خوراک گربه پرشین

این مرکز عرضه استثنایی خوراک گربه پرشین را انجام می دهد. به این معنی که مشتریان می توانند خریدی مقرون به صرفه، ولی با کیفیت عالی را تجربه کنند. از جانبی، فروشنده کالا را عمده ارائه می دهد.

بنابراین، اگر صادرکننده و یا فروشنده جزئی در شهرهای مختلفی از کشور می باشید، به آسانی می توانید غذاهای خشک، تر، نیمه خشک، تشویقی و منجمد را از این مرجع معتبر به دست آورید. باید گفت، عرضه به صورت غیر حضوری صورت می گیرد.

در کل، این خوراک ها استاندارد، بهداشتی و کامل هستند. آنها را شرکت های نام آشنایی در بسته بندی های متفاوتی فرآوری کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما