سفارش تشویقی گربه طعم ماهی

برای سفارش تشویقی گربه طعم ماهی با قیمت مناسب می توانید به مرکز اینترنتی فروش تشویقی گربه که محصولات خود را در حجم زیاد عرضه می کند سر بزنید. انواع محصولات تشویقی گربه ایرانی را می توانید از طریق این نمایندگی با نرخی بسیار پایین تر از بازار رایج خریداری نمایید. در ادامه این نوشته درباره انواع تشویقی مخصوص گربه، ویژگی ها و کیفیت آن ها سخن خواهیم گفت.

سفارش تشویقی گربه طعم ماهی

انواع مختلف تشویقی برای گربه

انواع مختلف تشویقی برای گربه

انواع مختلف تشویقی برای گربه موضوعی است که در این قسمت از مطلب پیرامون آن سخن خواهیم راند.

تشویقی های گربه را به طور کلی از لحاظ میزان آب به کار رفته به دو گروه تشویقی های خشک و تشویقی های تر دسته بندی می کنند. خوراک های تشویقی تر از میزان حدود 60 درصد آب برخوردار می باشند و نوع خشک تشویقی ها حداکثر تا حدود 8 درصد آب دارند.

تشویقی ها با طعم های متنوع نیز وجود دارند که دسته بندی آن ها به شکل زیر می باشد:

تشویقی با طعم ماهی، تشویقی با طعم مرغ، تشویقی با طعم بوقلمون، تشویقی با طعم جگر، تشویقی با طعم مرغ و جگر، تشویقی با طعم ماهی آزاد و سالمون، تشویقی با طعم پنیر، تشویقی با طعم بوقلمون، تشویقی با طعم سیب زمنی و مرغ.

از لحاظ نوع و شکل تشویقی ها را به تشویقی مدادی گربه، تشویقی اسنک گربه، بستنی گربه، تشویقی استریپ نرم، تشویقی سنگدان، تشویقی دل، تشویقی نخودی، تشویقی میله ای و تشویقی استیک گربه قسمت بندی می کنند.

از نظر وزن نیز تشویقی ها بسیار متنوع می باشند که می توان به این موارد اشاره داشت:

تشویقی گربه 5 گرمی، تشویقی گربه 15 گرمی، تشویقی گربه 35 گرمی، تشویقی گربه 50 گرمی، تشویقی گربه 75 گرمی و تشویقی گربه 100 گرمی.

خصوصیات تشویقی گربه طعم ماهی

خصوصیات تشویقی گربه طعم ماهی

خصوصیات تشویقی گربه طعم ماهی عبارت هستند از:

  • این نوع از تشویقی بسیار لذیذ بوده و همه نژاد های گربه از خوردن آن بسیار لذت می برند. طعم دلچسب ماهی خشک بسیار مورد پسند گربه ها واقع شده و برای به دست آوردن آن آموزش هایی را که به آن ها می آموزید به راحتی فرا می گیرند.
  • این خوراک حاوی ویتامین هایی است که نیاز های غذایی گربه را تامین کرده و در حفظ انرژی حیوان و شادابی او تاثیر فراوانی دارد. همچنین در شادابی پوست و ترمیم مو های حیوان نقش به سزایی را بر عهده دارد.
  • محتویات این خوراک حاوی پروتئین ماهی، فیبر، کربوهیدرات و چربی می باشند که درصد هر یک از آن ها به طور دقیق و مطابق با استاندارد های روز دنیا تعیین گردیده است. ترکیب ماهی های سالمون، قزل آلا و تن برای ساخت تشویقی ماهی به کار برده می شود.
  • موادی که در تهیه این تشویقی استفاده شده است بسیار تازه و مرغوب می باشند.
  • این خوراک به سبب طعم دلپذیری که دارد برای گربه هایی که بد غذا هستند و یا گربه های کم اشتها نیز مناسب می باشد.
  • قیمت مناسب این تشویقی نسبت به سایر تشویقی های خارجی سبب شده است که مشتری ها تمایل بیشتری به خرید این محصول داشته باشند. به عبادت دیگر این محصول با کیفیت مشابه محصولات خارجی اما قیمت بسیار پایین تر سبب جذب مشتری های زیادی به سوی سفارش و خرید آن شده است.

کیفیت تشویقی گربه طعم ماهی

کیفیت تشویقی گربه طعم ماهی

کیفیت تشویقی گربه طعم ماهی به پارامتر های مختلفی وابسته است. برخی از پارامتر هایی که بر کیفیت غذای تشویقی گربه تاثیر گذار می باشند شامل موارد زیر هستند:

  • کیفیت و تازگی مواد اولیه یکی از پارامتر های بسیار مهم در مرغوبیت غذای ماهی برای گربه است. استفاده از ماهی های تازه و با گوشت سالم تاثیر بسیار خوبی در تهیه یک خوراک تشویقی ماهی برای گربه دارد.
  • استفاده از روش های پیشرفته در ساخت تشویقی و به کار بردن ماشین آلات نوین در تهیه این غذای گربه نقش موثری را بر روی کیفیت نهایی محصول می گذارد. به دلیل این که سرعت و دقت این دستگاه های جدید بسیار زیاد است در ساخت خوراک های تشویقی درجه یک تاثیر شایانی دارند و بهترین نتیجه حاصل می شود.
  • بسته بندی محصولات غذایی پارامتر دیگری است که نقش مستقیم روی بالا بردن کیفیت غذای تشویقی گربه دارد. بسته بندی های بدون پارگی و محکم که از ورود گرما، رطوبت و نور به درون محصول پیشگیری نمایند سبب افزایش مرغوبیت غذا و تولید محصول نهایی با کیفیت عالی می شوند.
  • به کار بردن مواد معدنی و ریزمغذی ها در خوراک های تشویقی عامل دیگری است که بر افزایش کیفیت محصول تاثیر مثبت دارد. ویتامین های ای، دی، بی، سی و مواد معدنی کلسیم و روی از جمله موادی هستند که باید به خوراک های تشویقی افزوده گردند تا احتیاجات بدنی گربه تامین شود.
  • برند سازنده نیز یک فاکتور مهم است که شما را به سوی ساخت محصول با کیفیت سوق می دهد. به عبارت دیگر اگر برند محصول برای شما شناخته شده باشد شما بدون درنگ و فقط با استفاده از نام سازنده اقدام به خرید آن محصول می کنید زیرا از اصالت آن اطمینان دارد.

فروش تشویقی گربه طعم ماهی

فروش تشویقی گربه طعم ماهی

فروش تشویقی گربه طعم ماهی در وزن های مختلف و با قیمتی استثنایی در بازرگانی دارا پت انجام می شود.

به دلیل این که این بازرگانی با تولید کنندگان در ارتباط است محصولات خود را به صورت کلی و با نرخی ویژه در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

اگر شما می خواهید برای سفارش غذای گربه تشویقی با طعم ماهی و یا دیگر محصولات این بازرگانی اقدام کنید و همچنین اگر می خواهید از قیمت کالا ها آگاه شوید می توانید به واسطه  راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده شده اند با ما در تماس باشید.

همچنین برای آگاهی از تضمین خرید، نحوه ارسال کالا ها، اصالت فیزیکی محصول و سایر خدمات این مرکز با ما در تماس باشید.

کارشناس های مجرب این مجموعه اطلاعات لازم را درباره این محصول در اختیار شما قرار می دهند و شما را در این زمینه یاری خواهند نمود.

از هر کجای ایران که باشید می توانید محصولات بازرگانی خوراک حیوانات خانگی دارا پت را به صورت انبوه سفارش دهید و مطمئن باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن این محصولات را برای شما ارسال خواهیم نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما