سفارش تشویقی میله ای مخصوص سگ

برای سفارش تشویقی میله ای مخصوص سگ به صورت انبوه و با قیمتی مناسب می توانید از طریق مرکز اصلی عرضه این کالا اقدام کنید. انواع این کالا نظیر تشویقی میله ای ژلاتینی و تشویقی میله ای سگ طعم گوشت را می توانید از طریق این نمایندگی خریداری کنید.در ادامه این نوشته پیرامون مسائلی همچون معرفی نمونه های متنوع تشویقی میله ای، میزان استفاده و خصوصیات این محصول خواهیم پرداخت. لطفاً با ما همراه شوید.

سفارش تشویقی میله ای مخصوص سگ

انواع تشویقی میله ای مخصوص سگ

انواع تشویقی میله ای مخصوص سگ

انواع تشویقی میله ای مخصوص سگ از لحاظ طعم، مواد اولیه ای به کار رفته، شکل تشویقی، رنگ، درجه سختی و تعداد تشویقی در بسته بندی با یکدیگر متفاوت هستند.

تشویقی میله ای ژلاتینی، تشویقی نرم، تشویقی میله ای سگ طعم گوشت،  تشویقی با طعم مرغ، تشویقی ترد میله ای، تشویقی دندانی میله ای، تشویقی های میله ای دور پیچ و تشویقی میله ای سگ 100 عددی برخی از تشویقی های متنوع سگ هستند که در بازار این محصول عرضه می شوند.

برای توضیح جامع تر و آشنا شدن شما خواننده گرامی دو مورد از این تشویقی ها را به صورت مفصل تر شرح خواهیم داد. این دو مورد از تشویقی میله ای عبارت می باشند از:

تشویقی میله ای ژلاتینی:این نوع از تشویقی برای کمک به سیستم بهداشت دهان سگ طراحی می شود. نحوه عملکرد آن به این صورت است که سگ با جویدن این تشویقی، پلاک هایی که در دندان هایش تشکیل شده است از بین می روند. علت از بین رفتن این پلاک ها ترکیب ماده ای موسوم به هگزا متا فسفات در تشویقی با کلسیم بزاق سگ می باشد.

تشویقی میله ای دور پیچ: این نوع تشویقی همانگونه که از نام آن پیدا است با گوشت مرغ، اردک و یا گاو دور پیچ می شود. کاربرد آن علاوه بر مسائل آموزشی به سبب تمیز کردن دندان سگ و کاهش استرس حیوان می باشد. مواد طبیعی در تولید تشویقی دورپیچ میله ای به کار رفته است و در طعم های متنوعی با توجه به سلیقه غذایی حیوان ساخته می شود.

میزان استفاده تشویقی میله ای سگ

میزان استفاده تشویقی میله ای سگ

میزان استفاده تشویقی میله ای سگ موضوع مورد بحث ما در این بخش از مطلب می باشد. بسیاری از خریداران این محصول و کسانی که از سگ ها نگهداری می کنند و به آموزش این حیوانات باوفا علاقه مند هستند می خواهند بدانند که باید از تشویقی میله ای ویژه سگ به چه مقدار در روز استفاده کنند؟

به همین سبب ما در اینجا قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم. همانطور که بسیاری از شما می دانید هدف از به کار بردن تشویقی های حیوانات این است که به آن ها آموزشی داده شود و یا آن ها را در انجام کاری ترغیب نمایند.

بنابراین اگر از یک خوراک تشویقی بیش از اندازه استفاده شود دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت. به این معنی که حیوان تصور می کند که هر زمانی که بخواهد به او از این تشویقی داده می شود و دیگر برای انجام کار آموزشی از خود رغبتی نشان نمی دهد.

پس یادمان باشد که باید در هنگام دادن تشویقی به سگ دقت کنیم که حتماٌ در برخی از مواقع روز و به خاطر انجام دقیق کاری که از سگ خواسته ایم به او تشویقی مورد علاقه اش را بدهیم و در دادن این خوراک خوشمزه به او زیاده روی نکنیم.

حدود 2 تا 3 عدد از برخی تشویقی ها برای آموزش روزانه سگ کافی می باشد. سعی کنید تشویقی های با طعم های متنوع و مورد پسند حیوان را به او بدهید تا او بتواند طعم انواع تشویقی های دلچسب را تجربه کند و انگیزه انجام کار ها در او افزایش یابد.

مشخصات تشویقی میله ای مخصوص سگ

مشخصات تشویقی میله ای مخصوص سگ

مشخصات تشویقی میله ای مخصوص سگ عبارت اند از:

  • از لحاظ استاندارد های کیفی این محصول بسیار مرغوب ساخته شده است و در تهیه آن از مواد اولیه تازه و سالم بهره گرفته شده است. همچنین در کارخانه های مجهز و پیشرفته این کالا تهیه شده و با بروزترین ماشین آلات تهیه غذای حیوانات فرآوری و تولید شده است.
  • طعم های به کار رفته در این غذا بسیار متنوع هستند و از مواد پروتئینی مانند گوشت اردک، مرغ، بوقلمون و بره در ساخت این تشویقی به کار گرفته شده است. تنوع طعم با توجه به ذائقه متفاوت انواع نژاد های سگ یک برتری برای محصول محسوب شده و نیاز تمامی گونه های مختلف این حیوان را برآورده می کند.
  • به سبب داشتن مواد مفید برای دندان سگ ها، انواع میکروب های بیماریزا را از بین دندان های سگ زدوده و محیط دهان حیوان را عاری از هر گونه بیماری باکتریایی می کند. از سوی دیگر جویدن این غذا باعث می شود که لا به لای دندان سگ از مواد غذایی قدیمی پاک شده و دهان حیوان تمیز شود.
  • این خوراک در سرگرم ساختن حیوان نقش بسیار سودمندی را ایفا می کند. هنگامی که سگ با این تشویقی بازی می کند از مقدار استرس او کاسته می شود. از طرفی حیوان علاقه مندی بیشتری در ادمه برای آموزش های بعدی از خود نشان می دهد.

فروش تشویقی میله ای مخصوص سگ

فروش تشویقی میله ای مخصوص سگ

فروش تشویقی میله ای سگ در مرکز اینترنتی فروش حیوانات خانگی دارا پت با نرخی ویژه و به صورت عمده انجام می شود.

برای خرید محصولات این بازرگانی و کسب اطلاعات قیمت کالا می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در این سایت برای شما قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه پرسش های شما در خصوص تشویقی میله ای مخصوص سگ و سایر محصولات این مجموعه و خدماتی که در این مرکز صورت می پذیرد پاسخ دهند و شما را در این عرصه راهنمایی کنند و مشاوره های لازم را در اختیار شما خریداری گرامی قرار دهند.

در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید محصولات سفارشی شما را برای شما ارسال خواهیم کرد و به شما اطمینان می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن و در اسرع وقت کالا های مورد نظرتان را به دست شما برسانیم. لطفاً برای آشنایی با محصولات این شرکت به سایت دارا پت سر بزنید و برای سفارش آن ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما