سایت خرید و فروش غذای سگ خانگی به صورت عمده

امروزه به علت افزایش فرهنگ غربی در کشور های مختلف، پرورش حیوان های خانگی نیز افزایش یافته است.

مجوز سگ های خانگی در خانه ها با اصول و قوانین مختلفی می باشد.

سگ های خانگی نسبت به سگ های ولگرد از حساسیت بیشتری بر خوردارند.

امروزه شرکت هایی وجود دارند که  غذای سگ های خانگی را تولید می کنند و برای دسترسی اعم مردم، سایت فروش غذای سگ خانگی طراحی شده است که مشتریان خرید آسان تری داشته باشند. 

سایت خرید و فروش غذای سگ خانگی به صورت عمده

اطلاع از لیست قیمت غذای سگ خانگی

اطلاع از لیست قیمت غذای سگ خانگیبرای افرادی که سگ خانگی دارند، سگ به عنوان اعضای خانواده آن ها می باشد و غذایی که به سگ هایشان می دهند از اهمیت خاصی برخوردار است.

بعضی از صاحبان سگ دوست دارند که غذای خانگی به سگ هایشان دهند ولی بعضی از آن ها ترجیح می دهند که از غذاهای مخصوص سگ استفاده کنند.

به همین علت شرکت های مختلفی وجود دارند که غذای سگ را تولید کرده و در بسته بندی های مختلف به مشتریان متقاضی ارایه دهند.

غذای سگ باید حاوی مواد مغذی مثل پروتئین، چربی و انواع ویتامین ها وسایر مواد معدنی، برای رشد وسلامتی سگ ها شوند. غذای سگ ها با کیفیت های مختلفی می باشند و نوع گیاهی و حیوانی هم وجود دارد.

لیست قیمت و ترکیبات غذای سگ در سایت های مختلفی وجود دارد که مشتریان می توانند با مشاهده قیمت های مختلف و همچنین انواع غذا ها، غذای مورد نظر خود را برای سگ هایشان خریداری کرده اند.

غذای سگ معمولا قیمت بالایی دارند ولی خرید مستقیم غذا های سگ، قیمت مناسب تری دارد.

غذای ارایه شده برای سگ ها هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر بهداشتی بودن آن اهمیت زیادی دارد.

هرچه کیفیت غذا ها بهتر باشد مسلما قیمت آنها نیز بیشتر می باشد.غذاها باید دارای ترکیباتی باشند که انرژی لازم را برای سگ ها فراهم کند.

آزمایشگاه هایی جهت ارزشیابی ترکیبات غذاهای سگ موجود می باشد تا از اقدام سود جویان و متقلبان برای ارایه مواد غذایی نامطلوب به مشتری جلوگیری شود. 

بزرگترین تولید کننده غذای سگ خانگی در ایران

به علت افزایش سگ های خانگی در ایران، شرکت های فعالیت خود را برای تولید مواد غذایی مناسب برای سگ ها آغاز کرده اند. این شرکت ها با استفاده از ترکیباتی که انرژی را برای ادامه روز برای سگ ها داشته باشند انواع مختلفی  تولید می کنند.

شرکت های مختلف ترکیبات متفاوتی برای تولید غذای سگ استفاده می کنند. به همین دلیل کیفیت غذاهای تولیدی از هر شرکت متفاوت می باشد.

صاحبان سگ نوع خاصی از غذاها بر اساس سبک غذا خوردن خود برای سگ خود می پسندند. بعضی از سگ ها بیشتر به سمت غذاهای گیاهی و غلات می روند ولی بعضی از آن ها غذاهای گوشتی مصرف می کنند.

قیمت خرید غذاهای سگ بسته به ترکیبات آن متفاوت می باشد . این غذاها  به صورت خشک و یا به صورت غذاهای مرطوب در بسته بندی های کنسروی می باشد.

اتولید این غذاها  کاملا کارشناسی شده و توسط متخصصان در امور تغذیه حیوانات تهیه می شوند. متخصصان غذاها را از مواد اولیه موجود در ایران تولید می کنند. غذاها با کیفیت های مختلف دارای مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشند که برای سگ ها بسیار مناسب می باشد.

رعایت استاندارد در غذاهای خانگی سگ باید رعایت شود تا این غذاها از بروز بیماری ها جلوگیری کند. این تولیدکننده ها معمولا شرایطی را برای اماکان سفارش برای مشتری فراهم می کنند.

بعضی از شرکت ها نمایندگی هایی را برای شهر های مختلف دارند که مردم به صورت حضوری یا غیر حضوری غذای سگ خود را خریداری می کنند و یا با ایجاد یک فروشگاه مجازی، مشتریان با دیدن انواع و اقسام غذای سگ و مشاهده قیمت ان ها ، غذای خود را برای سگ هایشان تعیین کنند و با پرداخت هزینه غذاها آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید . 

قیمت فروش عمده غذای سگ خانگی

قیمت فروش عمده غذای سگ خانگیبیشتر سگ هامعمولا غذای خانگی که افراد آن خانواده مصرف می کنند می خورند ولی به علت حساسیت بعضی از مشتریان روی سگ هایشان و یا حساسیت خود سگ ها، لازم است نوع خاصی از غذاها طبق گفته دامپزشک آن سگ به سگ خورانده شود تا از بیمار شدن سگ جلوگیری شود.

برای خرید غذای سگ هم می توان به صورت جزیی و هم به صورت عمده خریداری کرد.

از آن جایی که صاحبان سگ برای سگ هایشان قیمت مناسب تری برای تهیه غذاهای سگ می خواهند، خرید غذای سگ خانگی به صورت عمده مقرون به صرفه تر می باشد.

پس بهتر است که برای یک مدت طولانی برای سگ هایتان غذاها خریداری کنید تا با خرید عمده غذاها، هزینه کمتری را برای یک مدت غذا خوردن برای سگ ها پرداخت کنید.

خرید به صورت  مستقیم از تولید کننده های غذا نیز، خریدی با هزینه مناسب تر می باشد زیرا هزینه های ناشی از دلالان و واسطه های اقتصادی نیز از آن کاسته می شود.

ار آنجایی که مشتریان برای خرید غذاهای سگ خود، می خواهند قیمت کمتری را متحمل شوند به دنبال ارزان ترین غذاها که به صورت عمده به فروش می رسند هستند ولی باید برای خرید غذاهای سگ از جاهای معتبر باید خریداری کرد زیرا  قیمت ارزان برای غذاها همیشه غذاهای با کیفیت نیستند.

پس اعتبار محل خریداری شده هم از نظر کیفیت غذاها و هم  از مظر سلامتی سگ ها بسیار اهمیت دارد. 

سفارش اینترنتی غذای سگ آپارتمانی

سگ های آپارتمانی از سگ های بسیار حساس می باشند که برای تهیه غذا برای آن ها باید دقت زیادتری صورت گیرد.

معمولا به علت نداشتن اطلاعات کافی توسط صاحبان سگ برای تهیه غذاهای سگ هایشان در خانه، اکثرا ترجیح می دهند که غذاها را به صورت آماده تهیه کنند.

برای خرید می توان به صورت حضوری به فروشگاه هایی که غذای سگ های آپارتمانی را دارند رفته و خریداری کرد و یا با استفاده از سایت های اینترنتی می توان غذای سگ های خود را سفارش دهید.

خرید اینترنتی، خرید آسان و با کمترین صرف وقت تهیه می شود همچنین قیمت خرید غذای سگ به صورت اینترنتی  مناسب تر است نسبت به خرید از فروشگاه ها دارد زیرا سود هایی که در این راه، واسطه ها دریافت می کنند، از هزینه غذای سگ ها کاسته می شود زیرا خرید اینترنتی، خریدی بی واسطه و مستقیم بین خریدار و تولید کننده می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما