خرید کلی غذا پرندگان خانگی

برای خرید غذا پرندگان خانگی به صورت کلی می توانید به مرکز عرضه غذا پرندگان که محصولات خود را با نرخ کارخانه به فروش می رساند سر بزنید. اگر تمایل دارید که در خصوص خوراک مناسب برای پرندگان خانگی اطلاعات بیشتری به دست آورید به شما پیشنهاد می دهیم که در ادامه این نوشته با ما همراه شوید.

خرید کلی غذا پرندگان خانگی

غذای مناسب برای غذا پرندگان خانگی چیست؟

غذای مناسب برای غذا پرندگان خانگی چیست؟

آیا می دانید غذای مناسب برای غذا پرندگان خانگی چیست؟ برای پاسخ به این پرسش در ابتدا باید پرندگانی که در خانه نگهداری می‌ شوند را به شما معرفی نماییم.

برخی از پرنده های معمول که در خانه ها از آن ها نگهداری می کنند شامل قناری، بلبل، فنچ، مرغ مینا، مرغ عشق، عروس هلندی و انواع طوطی ها نظیر طوطی های کاسکو و ملنگو می باشند. بنابراین خوراکی که برای این گروه از پرنده ها می توان در نظر گرفت بسیار متنوع است.

برخی از خوراک های پرندگان خانگی شامل انواع دانه ها مانند دانه های حبوبات و غلاتی نظیر عدس، نخود، لوبیا، ذرت، گندم، برنج، جو و ارزن می باشند. همچنین از انواع آجیل مانند تخمه آفتابگردان، فندق، بادام زمینی و پسته می توان در رژیم غذایی این دسته از پرنده ها به کار برد.

میوه ها و سبزی هایی نظیر توت سفید، موز، سیب، توت فرنگی، شاه توت، بلوط، خرما، کاهو، اسفناج، کلم، هویج، پرتقال، نارنگی و هلو برای تقویت سیستم ایمنی بدن پرندگان بسیار مناسب هستند. تخم مرغ پخته به عنوان یک غذای حاوی ویتامین دی و کلسیم سبب استحکام استخوان ها و مفاصل پرندگان شده و در بارداری و بقاء نسل آن ها موثر است.

برخی حشره های کوچک همچون کرم ها، پروتئین مورد نیاز بدن پرندگان را تامین می نمایند.

باید متذکر شد که برای تهیه خوراک کامل پرندگان باید به مرکز عرضه اصلی آن سر زد.

عرضه کننده غذا پرندگان خانگی

عرضه کننده غذا پرندگان خانگی

بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با تولید کنندگان عرضه کننده غذا پرندگان خانگی در حجم زیاد و با نرخی ویژه می باشد.

برای آگاه شدن از نرخ فروش عمده خوراک پرندگان و دیگر محصولاتی که در این بازرگانی به فروش می رسند می توانید از طریق راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان فروش این مجموعه آماده هستند تا به همه پرسش های شما درباره خرید این محصول پاسخ دهند و به مشاوره شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما