خرید مستقیم خوراک خشک گربه بالغ 

خوراک خشک گربه از غذاهای خوب و با کیفیت می باشد که به صورت تخصصی و و نظر کارشناسان تولید می شود؛ بنابراین به خوبی پاسخگوی نیاز غذایی گربه می باشد و در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده است. برای خرید مستقیم خوراک خشک گربه بالغ به طور مطمئن و با قیمت های مشتری پسند و ارزان می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید و برندهای معتبر این محصول را با قیمت های مشتری پسند تهیه کنید.

خرید مستقیم خوراک خشک گربه بالغ 

خصوصیات مهم خوراک ماهی گربه

خصوصیات مهم خوراک ماهی گربه به طور کلی گربه ها تا 3 ماهگی از شیر مادر تغذیه می کنند و در صورت نبود مادر می بایست شیر مخصوص به گربه ها را تهیه نمود چراکه شیر مخصوص گربه ها نسبت به شیر های گاوی موجود در بازار پروتئین بیشتری دارد که برای رشد گربه ها بسیار ضروری است.

گربه ها جزو حیوانات گوشت خوار هستند از این رو به پروتئین بسیار زیادی نیاز دارند و به همین دلیل غذای آن ها با غذای خانگی نانسان ها متفاوت است و باید حتما غذای مخصوص تهیه نمود. همچنین گربه ها به دلیل اینکه گوشت خوار هستند سیستم گوارش آن ها به گونه اب است که سایر مواد غذایی همچون کربوهبدرات را نمی تواند هضم کند و در نهایت باید رژیم غذایی آن ها مقدار زیادی پروتئین و کمی سبزیجات و کربوهیدارت داشته باشد.

علاوه بر این آب مورد نیاز برای بدن گربه ها در گذشته از طریق شکار تامین می شد و آن ها نیازی به نوشیدن آب نداشتند اما در حال حاضر که گربه ها خانگی شدند بیشتر احساس تشنگی می کنند از همین رو رژیم غذایی آن ها باید حاوی مقدار زیادی آب باشد.

خوراک ماهی گربه دارای اهمیت زیادی بوده و اگر طبق روال و اصول به این حیوانات غذا ندهیم، باید منتظر بیمار شدن آنها یا حتی فراتر از آن مرگ بچه گربه باشیم که مطمئناً هیچ یک از این امور، خوشایند هیچکس نخواهند بود، اگر می گوییم خوراک بچه گربه باید بر طبق اصول و قواعد خاص خود صورت گیرد، منظور این است که حتی مقدار مصرف خوراک را هم باید بدانیم و نمی توان هر مقدار بی حسابی از خوراک را به این حیوان خوراند.

اطلاعاتی درباره خوراک خشک کنسروی گربه

اطلاعاتی درباره خوراک خشک کنسروی گربه یکی از اساسی ترین فاکتورهای نگهداری از گربه ها ، غذای آنها است. غذای گربه بالغ، یک عامل مهم در کیفیت زندگی او میباشد. به همین دلیل باید در انتخاب نوع غذای گربه ، کمی خلاقیت به خرج داد. انتخاب یک غذای سالم برای گربه ها، طول عمر آنها را بیشتر میکند. به عنوان مثال، در کنار غذای خشک این حیوان ، کنسرو غذای گربه نیز به منظور بهبود عملکرد دستگاه گوارش آنها، باید مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که ترکیبات مورد استفاده در تولید محصول مورد از بهترین و مرغوبترین ها انتخاب شده و بنابراین می‌توان گفت که تمامی محصولات ارائه شده به بازار از میزان کیفیت و ویژگیهای برتری برخوردار بوده و می توانند نیاز مشتریان را به نحو احسن تأمین کند و بنابراین آنها می‌توانند با خیالی آسوده نمونه‌های درجه و مرغوبی از محصول مورد نظر را با آگاهی خریداری کرده و استفاده کنند.

خوراک گربه در دو دسته خشک موجود می باشد که هر فرد با توجه به شرایط زندگی بچه گربه یکی از آن ها را برای تغذیه انتخاب می کند تا در هنگام مصرف سلامت گربه تضمین شود و طول عمر یابد، غذای خشک بچه گربه درصد آب بسیار کمی دارد یعنی این نوع غذا حدود شش تا ده درصد آب دارد و ترکیب های دیگری نیز درون آن وجود دارد که معمولا تکه های گوشت، ماهی، مرغ، غلات، غذاها و تکه های فیبردار و… وجود دارد که این نوع غذا دارای روکش های طعم دهنده می باشد که ماندگاری بالاتری نسبت به غذای تر دارد و نگه داری آن آسان تر می باشد و نیازی به نگه داری در مکان سرد و خشک نمی باشد.

3 مورد از مزایای خوراک طعم دار گربه

3 مورد از مزایای خوراک طعم دار گربه همه صاحبان گربه به تغذیه آنها اهمیت می دهند که این صاحبان باید در نظر بگیرند که علاوه بر غذاهای خشک یا گوشتی، از کنسرو های مخصوص در رژیم غذایی آن استفاده کنند. این کنسرو ها به دلیل اینکه سرشار از پروتئین و انواع ویتامین‌ها است، به خوبی نیاز بدن بچه گربه را تأمین می‌کند. مزایای استفاده از خوراک طعم دار گربه بسیار زیاد است که در اینجا به سه مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. پروتئین بیشتری دارد، با توجه به اینکه گربه‌ها گوشتخوار هستند، بدن آنها نیاز به پروتئین زیادی دارند، بنابراین این کنسرو ها پروتئین زیادی داشته و به رشد بدن گربه کمک می‌کند. همچنین استفاده از غذای کنسروی باعث افزایش اشتهای گربه شده و همین موضوع باعث می‌شود که از غذای خود لذت بیشتری ببرد.
  2. غذاهای طعم دار، طعم بهتری دارد با توجه به اینکه بچه گربه ها به عطر و بوی غذای خود توجه زیادی نشان می‌دهد و عاشق تنوع هستند و بنابراین استفاده از غذایی طعم دار باعث می شود که اشتهای گربه بیشتر شده و از این طریق نیاز بدن خود را تامین می کند.
  3. کربوهیدرات کمتر غذاهای طعم دار و پروتئین بالای آنها باعث می‌ شود که مشکلات و بیماریهای مانند اضافه وزن و دیابت برای گربه به وجود نیاید این غذاها مناسب ترین غذا برای جایگزین غذاهای خشک بوده که مغذی است و می‌توان آن را با غذای خشک مخلوط نمود.

صادرات انواع خوراک خشک گربه بالغ 

صادرات انواع خوراک خشک گربه بالغ  صادرات خوراک گربه در کشور ایران دارای اهمیت بالایی است و این صادرات باعث شده تولید کنندگان شرکت های این محصول، تولیدات را بیشتر کنند و مشتریان نیز با توجه به شاخص‌های موجود یک خوراک خشک کنسروی گربه خوب و کیفیت دار را انتخاب کنند، صادرات خوراک خشک کنسروی گربه، به صورت بهداشتی و با کیفیت بالا در بسته بندی و اندازه های مختلف با برند های متفاوت را عرضه می کنند.

فروش غذای گربه، به شکل متنوع در مدل ها و برند های مختلف، در تمامی پت شاپ ها و مراکز خرید محصولات غذایی حیوانات با قیمتی مناسب و در خور بازار، صورت می گیرد. فروشنده غذای حیوانات، کنسرو غذای گربه را، با بهترین کیفیت در بسته بندی های مختلف، در اختیار متقاضیان قرار می دهد؛ شایان ذکر است که اگر امکان حضور مستقیم در این مراکز برای خریدار وجود نداشته باشد، سفارش اینترنتی و آنلاین بهترین گزینه جهت تهیه ی این محصول می باشد. یکی از مزیتهای خرید اینترنتی، این است که نه تنها به این شیوه، از فوت وقت جلوگیری می شود، بلکه خریدار می تواند به راحتی، محصول مورد نظر خود را درب منزل تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما