خرید غذا خوکچه هندی پلت ولنس 1 کیلوگرمی

خوکچه هندی یک نوع حیوان خانگی بوده و نیاز به تغذیه مناسب دارد. تغذیه ای که بتواند مواد مورد نیاز بدون او را تامین کند شامل انواع ویتامین ها، یونجه، آب و غذا های پلت شده است. عدم دریافت این دسته از مواد غذایی می تواند منجر به بیمار شدن این حیوان گردد. غذا خوکچه هندی پلت را می توانید از همین مرکز و با کیفیتی مطلوب خریداری کنید. عرضه این غذا به دو صورت عمده و جزئی انجام می شود.

خرید غذا خوکچه هندی پلت ولنس 1 کیلوگرمی

اصول کلی تغذیه خوکچه هندی

اصول کلی تغذیه خوکچه هندی همان گونه که ذکر شد، برای این که بتوانید خوکچه هندی را به طور مناسب نگهداری کنید، دانستن اصول تغذیه آن برای شما الزامی است.

خوکچه هندی قادر به ساختن ویتامین هایی مانند ویتامین ث نیست و می بایست آن را به طور روزانه دریافت نماید. لازم به ذکر است که غذا های پلت شده دارای مقادیر اندکی از ویتامین ث می باشند که این میزان کافی نیست. کمبود این ماده می تواند منجر به سوء تغذیه خوکچه گردد.

آب را می توان یکی از مهمترین نیاز های خوکچه هندی دانست. توصیه می شود که ماده ای را به آب اضافه نکنید تا این مایع بهتر جذب بدن او گردد.

سبزیجات و علوفه خشک می توانند سلامت دندان های خوکچه را تضمین نمایند. این دسته از مواد گیاهی می توانند علاوه بر حفظ سلامت دهان، فعالیت های روده و دستگاه گوارش را بهبود ببخشند زیرا دارای مقادیر قابل توجهی فیبر می باشند.

یکی از انواع مواد گیاهی مناسب برای خوکچه هندی، یونجه آلفا آلفا است که می تواند به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار گیرد. خوکچه های باردار و جوان می توانند از این یونجه ها استفاده نمایند زیرا این گیاه می تواند کلسیم مورد نیاز بدن آنها را تامین نماید.

توصیه می شود که خوکچه های بالغ تا حد امکان از یونجه استفاده نکنند زیرا مقادیر بالای کلسیم آنها می تواند منجر به بروز بیماری هایی مانند سنگ مثانه گردد.

تازه بودن سبزیجات نیز بسیار مهم است زیرا سبزیجات کهنه فاقد ارزش غذایی می باشند. خوکچه هندی روزانه به یک فنجان گیاه تازه نیاز دارد.

قیمت غذا خشک خوکچه هندی پلت

قیمت غذا خشک خوکچه هندی پلت قیمت غذا خوکچه هندی به چه عواملی بستگی دارد؟ غذا خشک خوکچه هندی را چگونه می توان تهیه نمود؟

قیمت خوراک پلت شده تا حدود زیادی به ارزش غذایی و مواد موجود در غذا بستگی دارد. هرچه میزان املاح و ویتامین های مفید موجود در پلت بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت روز این دسته از غذا ها را می توانید از کارشناسان فروش این مجموعه جویا شوید و سپس نسبت به ثبت سفارش محصول اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما