خرید غذای سگ خانگی با قیمت ارزان

برخی از افراد هستند که علاقه بسیاری به نگهداری حیواناتی مانند سگ دارند که اغلب آنهاا سگ های خانگی هستند. حال برای نگهداری از این حیوان باید به یک سری نکات اهمیت دهید. مخصوصا تغذیه او بر رشد و فعالیت آن تاثیر بسزائی دارد. از غذاهایی سالم و مغذی و نیز حاوی چربی، پروتئین، کربوهیدرات و فیبر استفاده نمایید. هم می توانید آن را آماده تهیه کنید و هم می توانید در منزل خود آماده کنید. خرید غذای سگ خانگی ارزان قیمت یکی از دغدغه های صاحبان حیوانات خانگی می باشد که با قیمت مقرون به صرفه ای همراه باشد.

خرید غذای سگ خانگی با قیمت ارزان

مناسبترین غذا برای سگ های خانگی

مناسبترین غذا برای سگ های خانگیسگ های خانگی بایستی به میزان زیادی گوشت و سبزیجات بخورند. گوشت مرغ و ماهی و گوشت قرمز و نیز سبزیجاتی مانند سیب زمینی، کدو و هویج و بسیاری از سبزیجات دیگر که البته بایستی به صورت پخته شده باشند تا مسمومیت غذایی برای حیوان ایجاد نکند.

اینه غذاها از مناسبترین غذاها برای این حیوان می باشد که می توانید با ترکیب موادی دیگر آن را تهیه و به حیوان بدهید. بستگی به شرایط سگ های خانگی، نوع تغذیه و میزان تغذیه آنها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال سگ های جوان تر نسبت به پیرتر بایستی بیشتر تغذیه شوند و نیز سگ های آبستن و شیرده باید تغذیه کاملی داشته باشند و به طور خلاصه باید تغذیه کاملی داشته باشند تا سلامت آنها به خطر نیفتد. همچنین حدود 40 درصد غذای او باید گوشت باشد تا تامین کننده کالری بدنش شود.

علاوه بر اینها هنگام غذا دادن باید به  یک سری نکات توجه داشت. حتما باید در ساعت مشخصی به او غذا داد و نیز پس از ساعت معین غذا را از جلوی آن بردارید تا عادت نکند. همچنین یک بیستم وزن او باید به او غذا بدهید. هرچه وعده های غذایی این حیوان کمتر شود باید حجم آن افزایش یابد. بهتر است در ظرف استیل به او آب و غذا بدهید و سپس آن را تمیز بشویید. با انجام دادن روزانه و مرتب این کارها از  بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنید.  

حیوانی که تغذیه او ناکافی باشد را می توانید از رنگ پوست و رنگ چشم او متوجه بشوید اما حیوانی که انواع سبزیجات و گوشت را مصرف کرده باشد بسیار سرحال می باشد.

پخش عمده غذای سگ خانگی

برخی افراد تمایل دارند خود اقدام به کار شوند و خود به تهیه غذای خانگی برای حیواناتشان بپردازند و باید دستورالعمل های پخت غذا خانگی را یاد بگیرند و نیز تنوع در غذا را فراموش نکنند. اما می توانید از غذاهای خشک و کنسرو شده نیز تهیه کنید و به آنها بدهید.

اما برخی افراد به دلیل نبود وقت کافی و مشغله زیاد به تهیه غذاهای آماده می پردازند و باید از ویتامین های مورد نیاز بدن حیوان در این غذاها مطمئن شوند. می توانند با تنوع دادن در غذای این حیوانات انواع متنوع را خریداری کنند و او را تغذیه کنند. 

غذاهای آماده،  انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را در یک بسته غذایی شامل می شود که نسبت به غذاهای خانگی کامل تر هستند و شرایط نگهداری آن راحت تر است و در طولانی مدت و بدون قرار دادن در یخچال سالم می ماند. اما غذای خانگی تنها به مدت چند روز در یخچال می ماند. این از تفاوت های غذای خانگی و غذاهای آماده می باشد.

این نوع غذاها توسط شرکت های مختلف به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد شده در بسته بندی های مختلف تولید و در اختیار خریداران به صورت عمده ای و بسته بندی شده قرار گرفته می شود. 

سگ ها که در نژاد و سایزهای مختلفی هستند بسته به فعالیت و نژاد و سایز و نوع آنها، از غذاهای مختلفی باید تغذیه شوند و میزان مصرف آنها با یکدیگر متفاوت است. خوراک های مختلفی را آماده کرده و یا آماده خریداری کنید و به آنها بدهید. از اینرو بهتر است قیمت خوراک سگ با قیمت مناسب تر و ارزان تر خریداری شود و این نرخ قیمت ها در اولویت قرار می گیرد.

 

قیمت روز غذای سگ در بازار

قیمت روز غذای سگ در بازارقیمت غذای سگ برای بسیاری از صاحبان و خریداران عمده ای اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل برای تهیه آن نیاز به قیمت روز این محصول دارند.

انواع غذاهای مختلف خشک و کنسرو شده برای سگ ها در نوع بسته بندی و حجم آن و نیز مواد و ترکیبات به کار رفته در آن وجود دارد که با یکدیگر متفاوتند و در برندهای مختلف تولید شده است. غذاهای خشک و جامد به دلیل بو و مزه مطبوعی که دارند بسیار خوشایند این حیوانات شده و علاقه بیشتری را نسبت به غذاهای خانگی دارند. از اینرو بهتر است گاهی از این غذاهای خشک خریداری و به آنها داده شود.

علاوه بر اینها نوعی غذای تشویقی در اشکال مختلف نیز برای حیوانات تولید شده و به کار برده می شود که برای آموزش دادن آنها تهیه و استفاده می شود.  

از اینرو اگر این نوع غذاها به صورت فله ای و عمده ای خریداری شود، قیمت مناسب تری را نسبت به بسته بندی شده ها دارند و مقرون به صرفه تر است پس بهتر است به میزان زیادی آن را خریداری و نگهداری کنید و در بعضی  از مواقع به این حیوانات داده شود.

معروفترین شرکت های تولید غذای سگ

با نگهداری سگ های خانگی در منزل و علاقه بسیاری از افراد به نگهداری این حیوان با وفا در منزل، بسیاری از شرکت های متعددی در سراسر کشور شروع به تولید غذای سگ کردند و مشغول به فعالیت شدند. بهترین و باکیفیت ترین غذای سگ خانگی را باید از معروفترین شرکت های تولید کننده خریداری کنند که سابقه ی دیرینه ای دارند و نیز توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده اند.

تولید غذای سالم و باکیفیت یکی از هدف های اصلی شرکت های تولید کننده است که در برندهای مختلفی و در بسته بندی های مختلفی تولید و وارد شده است.

امروزه خط تولید غذای حیوانات راه اندازی شده است و به میزان بالایی این محصول را برای حیواناتی چون سگ و گربه تولید می کنند که با استقبال بسیار زیادی از مشتریان روبرو شده است.

غذای توله سگ تا 4 هفتگی شیر است و غذای محبوب اوست اما محبوبترین غذای سگ خانگی انواع غذاهای خشک می باشد. سگ ها علاقه بسیاری به این نوع غذاها دارند و هنگام خوردن لذت زیادی می برند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما