خرید غذای سگ خانگی از نمایندگی معتبر

امروزه حیوانات خانگی، از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد یک خانواده برخوردار هستند و اکثر مردم با آن ها مانند یک دوست و همدم برخورد می کنند. سگ، یکی از حیواناتی می باشد که شاید بیشترین محبوبیت را نزد خانواده ها داشته باشد. در نوشتار زیر، قصد ارائه توضیحاتی در مورد خرید غذای سگ خانگی به دارندگان این حیوان دوست داشتنی داریم. 

 خرید غذای سگ خانگی از نمایندگی معتبر

معرفی انواع غذای سگ خانگی

معرفی انواع غذای سگ خانگیدر حال حاضر انواع غذای سگ به صورت خشک و کنسرو شده در بازار وجود دارد. غذاهای که به صورت خشک شده در بازار وجود دارند، چیزی شبیه بیسکوئیت هستند که به قطعات کوچکتری تبدیل شده اند. و معمولا دارای رطوبتی بین 6 تا 10 درصد هستند. 
شرکت های تولید کننده این نوع غذا، هر کدام  روش و فرمول خاص خود را برای تهیه  این محصول دارند. اما اگر به طور کلی بخواهیم در مورد نحوه ساخت آن صحبت کنیم، باید بگویم که برای تهیه آن، ابتدا مواد اولیه تشکیل دهنده غذا را با یکدیگر مخلوط می کنند و خمیر یکدستی را تهیه می نمایند. بعد از آن، خمیر به دست آمده را در فرهای مخصوص می پزند. هنگامی که محصول به طور کامل پخت، آن را به قطعات کوچک تر تبدیل کرده و سپس خشک می نمایند. 
کنسرو سگ، یکی دیگر از مواد غذایی آماده برای این حیوان دوست داشتنی می باشد. این محصول نیز به مانند غذای خشک، مخلوطی از مواد اولیه غذایی می باشد. ولی یک تفاوت عمده با غذای خشک دارد و آن هم مقدار رطوبت محصول کنسروی می باشد. 
میزان رطوبت فرآورده غذایی کنسروی، معمولا بین 60 تا 80 درصد است و در اکثر اوقات غذای کنسروی از پروتئین و چربی بالاتری نسبت به غذای خشک بهره می برد. غذای کنسروی با شرایط استریل کامل بسته بندی می شوند و به خاطر میزان رطوبت بالای آن، حیوانات خانگی لذت بیشتری از آن می برند و علاقه بیشتری به آن نشان می دهند. 

ویژگی غذای سگ خانگی مرغوب چیست؟

ویژگی غذای سگ خانگی مرغوب چیست؟تنوع این فراورده بسیار بالا می باشد اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است ویژگی غذای سگ خانگی با کیفیت می باشد که خریدار در هنگام خرید باید به آن نکات توجه نماید. در مطلب زیر به بررسی این ویژگی ها می پردازیم. 
این نوع غذا باید بتواند به خوبی مواد مغذی مورد نیاز سگ را تامین بنماید. برای اینکه نیاز بدن حیوان به انواع مواد مغذی برطرف شود، این محصول باید شامل انواع این مواد باشد تا سگ دچار کمبود نشود. نکته دیگری که در این بین حائز اهمیت است، تامین انرژی حیوان می باشد و غذا باید به خوبی از عهده این امر بر بیابد. 
این محصولات باید شامل گروه های مواد معدنی مختلفی باشد تا بدن سگ به خوبی از این حیث، تامین شود. از جمله این مواد می توان به وجود انواع پروتئین ها اشاره کرد. پروتئین هایی نظیر گوشت و سفیده تخم مرغ از این دست هستند که می توانند به خوبی نیاز حیوان به پروتئین را برطرف نمایند. 
چربی ها از جمله موارد دیگری هستند که باید به مقدار کافی در غذای سگ خانگی وجود داشته باشند تا دوست کوچولوی ما به خوبی از این نظر تامین بشود. به همین دلیل انواع چربی های حیوانی و گیاهی موجود را در تهیه این فرآورده به کار می برند. 
کربوهیدرات هایی نظیر انواع برنج، سیب زمینی، پاستا و … نیز، باید به خوبی در این نوع غذا ها وجود داشته باشند. از حیث وجود مواد معدنی نیز، باید انواع کلسیم، آهن، پتاسیم، فسفر و سایر موارد دیگر در غذا وجود داشته باشد تا حیوان ما با مصرف این محصول به خوبی این مواد را دریافت نماید. 
ویتامین ها و اسید های چربی نظیر امگا 3 و امگا 6 از دیگر ضروریات محصولات غذایی سگ می باشد که باید در ساخت آن، بدان توجه خاصی بشود. همان طور که قبلا عنوان شد، فروش غذای سگ خانگی به وفور در حال انجام است ولی خریدار باید دقت بنماید که فراورده ای را تهیه نماید که موارد فوق به خوبی در آن رعایت شده باشد.

راهنمای جامع غذای سگ خانگی

راهنمای جامع غذای سگ خانگیخریداران همواره باید به این مهم توجه داشته باشند که مقدار غذایی که به حیوان داده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است و کم و یا زیاد بودن آن می تواند باعث بروز مشکلاتی برای حیوان بشود. 
نیاز حیوان نیز از جمله مواردی می باشد که باید بدان توجه نمود. این نوع نیاز ها، ترکیب غذایی سگ را مشخص می کنند و هر حیوان با توجه به شرایط خاصی که دارد، به ترکیب های غذایی خاصی نیازمند می باشد. 
یکی از مواردی که در نوع و میزان غذا، تاثیر گذار می باشد سن آن است. هر سگ با توجه به سن خود، به مقدار غذای متفاوتی نیاز پیدا می کند و مقدار آن در حیوانات با سن های مختلف، متفاوت می باشد. 
نزاد سگ در میزان خورد و خوراک این موجودات دوست داشتنی بسیار تاثیر گذار می باشد و هر کدام از آن ها با توجه به نژاد خاص خود، به مقدار و میزان متفاوتی از غذا نیازمند هستند. از جمله عوامل تاثیر گذار دیگر، می توان به جثه حیوان اشاره نمود که عامل بسیار مهمی در مقدار تغذیه می باشد. مسلما میزان خوراک یک سگ کوچک با یک نزاد بزرگ مانند ژرمن، بسیار متفاوت می باشد. 
مقدار فعالیت روزانه و سبک زندگی نیز عوامل مهمی هستند که در خوراک حیوان بسیار اثرگذار می باشند و حتما باید به این موارد توجه خاص و ویژه ای نمود. خوانندگان گرامی باید مد نظر داشته باشند که بعضی از این حیوانات دوست داشتنی دارای حساسیت های خاص خود هستند. این حساسیت می تواند در نوع غذای حیوان نیز نمود پیدا کند. 

بازار فروش غذای سگ خانگی ارزان

بازار فروش غذای سگ خانگی ارزانغذای سگ خانگی ارزان و با کیفیت از جمله عوامل تاثر گذار در خرید انواع این محصولات می باشند. خریداران باید علاوه بر موارد فوق، به نکاتی نظیر تاریخ تولید و انقضای خوراک و همچنین استاندارد بودن محصول توجه نمایند. 
شرکت دارا پت با عرضه انواع محصولات با کیفیت در زمینه غذای حیوانات خانگی، آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان خود در این زمینه می باشد. متقاضیان می توانند از طریق راه های ذکر شده، با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از انواع راهنمایی های ایشان در زمینه محصول مورد نظر خود، استفاده لازم را ببرند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما