خرید عمده کنسرو گربه ایرانی

گربه های خانگی که شما اقدام به نگهداری کردن از آن ها می کنید موجوداتی زنده هستند که مانند همه حیوانات دیگر به برخورداری از غذای کامل و سالم نیاز دارند، بر این اساس خوراک آماده ای تحت عنوان کنسرو مخصوص گربه تولید و در بازار پخش می شود آن دسته از کسانی که برای تامین نیاز حیوان خود یا جهت فروش جزئی، به دنبال خرید عمده کنسرو گربه ایرانی هستند، می توانند به سراغ مراکز اصلی پخش و فروش آن در کشور بروند.

خرید عمده کنسرو گربه ایرانی

آنچه باید از کنسرو گربه بالغ بدانید

آنچه باید از کنسرو گربه بالغ بدانید ممکن است که برای صاحبان گربه ها این سوال مطرح شود که بهترین و سالم ترین غذایی که می توان به این حیوانات کوچک و حساس داد، تا هم موجب جلب رضایت هر چه بیشتر آن ها به تغذیه گردد و هم سلامتی و رشد آن ها را به دنبال داشته باشد، چه نوع غذایی است.

برخی از این افراد اقدام به تهیه کردن انواع و اقسام غذا های خشک یا ترکیب کردن چندین ماده مختلف برای تولید کردن غذاهایی ساده و خانگی برای آن ها می کنند، اما در پایان مشاهده می کنند که گربه ها اصلا تمایلی به خوردن آن ها از خود نشان نمی دهند و یا اینکه در اثر مصرف این مواد دچار مشکل می شوند.

پس لازم است که ما در این قسمت به همه شما عزیزان بگوییم، که کنسرو گربه بالغ یک محصول صد در صد تایید شده است، که توسط متخصصان این حوزه و با مشورت دامپزشکان برای گربه ها تولید شده و در داخل آن تمام مواد مختلف با هم ترکیب و بالانس شده اند، تا این حیوانات از نهایت سلامتی بهره مند گردند.

این محصولات دارای ظاهری بسیار جذاب برای گربه ها هستند، طعم خیلی خوبی دارند و بوی آن ها نیز بسیار اشتها آور است، در نتیجه شما می بینید که گربه لوس و حساس شما خیلی راحت به غذا خوردن تمایل نشان خواهد داد و حال شما دیگر نگران نخواهید بود، در این محصولات هم به اندازه کافی پروتئین و گوشت حیوانی وجود دارد، هم مواد گیاهی که منبع کربوهیدرات، ویتامین و املاح معدنی هستند و شکل سوپ مانند این غذا ها موجب سادگی هضم و دفع آن ها می گردد و از دستگاه گوارش این حیوانات محافظت می کند.

کنسرو گربه تازه چه ویژگی هایی دارد؟

کنسرو گربه تازه چه ویژگی هایی دارد؟ اغلب پرورش دهنده های گربه های خانگی، یا فروشندگان آن ها از ما می پرسند که ویژگی ها و مشخصاتی که یک کنسرو گربه تازه، سالم و مرغوب باید داشته باشد، تا ما از خرید آن اطمینان حاصل کنیم، شامل چه چیز هایی می شود؟ با توجه به اینکه این مساله برای حفظ سلامتی و حتی جان گربه ها خیلی اهمیت دارد و با بودجه مالی مردم نیز در ارتباط است، ما در این قسمت تصمیم داریم که به طور کامل این مساله را بررسی کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ما همراه باشید.

  • حتما همه شما تا به حال بارها کنسرو تن ماهی را خریده و مصرف کرده اید، لازم است بگوییم که شکل ظاهری کنسرو مخصوص گربه هم باید مثل همین محصول باشد، یعنی زنگ زدگی، تغییر رنگ، فرو رفتگی و برآمدگی در قوطی آن دیده نشود.
  • وقتی درب کنسرو باز می شود شما بوی غذا را حس می کنید، باید دقت کنید محصول بوی تعفن، گندیدگی و پوسیدگی از خود ساطع نکند.
  • بر روی سطح محتویات قوطی کنسرو نباید ذرات سیاه رنگ، قهوه ای یا سبز رنگ دیده شود، یا آثار کپک زدگی در آن وجود داشته باشد.
  • بر روی قوطی این محصولات حتما اطلاعاتی مثل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نحوه نگهداری و علائم استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت وجود دارد، که همگی خیلی مهم می باشند.
  • دقت کنید قوطی کنسرو گربه کاملا سالم و بی نقص باشد، بر روی آن حفره ای دیده نشود و درب آن هم کاملا پلمپ شده باشد، تا هوا و سایر عوامل محیطی وارد آن نشود.

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو گربه

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو گربه کارخانه های صنعتی که به امر تولید کنسرو گربه های خانگی بالغ می پردازند، تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن این حیوانات را در نظر می گیرند و با استفاده از تازه ترین و سالم ترین مواد اقدام به تولید این غذا ها می کنند، تا گربه با خوردن آن ها از انرژی زیادی بهره مند گردند و سالم بمانند.

  • این مواد که در داخل این کنسرو ها مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به نوع طعمی که قرار است هر محصول داشته باشد، شامل گوشت انواع مختلف پرندگان به ویژه مرغ، گوشت و جگر گوساله و گاو، گوشت انواع ماهی ها به صورت تازه یا کنسروی می شوند.
  • در ضمن غلات مختلفی همچون جوی دو سر، جوی پرک شده، پودر گل گندم، آرد گندم، سبوس برنج و آرد جو هم در داخل این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، که منبع تامین کردن املاح ضروری بدن آن ها هستند.
  • از حبوبات و دانه های خوراکی مختلفی مانند لوبیای روغنی و سویا هم در این محصولات استفاده می شود و انواع سبزیجات تازه را هم در تولید کردن آن ها به کار می برند، که ویتامین های کافی به بدن این حیوانات برسد و البته از مکمل های غذایی هم نباید غافل شد.

در پروسه تولید هم گوشت و سایر مواد به صورت بخار پز شده در می آیند و در مقدار مشخصی آب مثل سوپ پخته می شوند و در نهایت در داخل قوطی های فلزی قرار می گیرند.

مراکز عرضه کنسرو گربه ایرانی

مراکز عرضه کنسرو گربه ایرانی مراکز و فروشگاه های کوچک و بزرگی که در جای جای ایران به امر عرضه کنسرو گربه ایرانی می پردازند، انواع و اقسام این محصولات را که با برند های مختلفی تولید می شوند، از واحد های تولید کننده خریداری می نمایند، بعد به صورت گسترده در دفاتر فروش خود عرضه می کنند و به فروش می رسانند.

با توجه به اینکه این واحد های فروش محصولات مورد نظر را با حذف کردن واسطه ها و به صورت مستقیم در کشور توزیع می کنند، پس میزان ارزش افزوده ای که برای محصولات در نظر گرفته می شود به حداقل ممکن می رسد و نرخ آن ها نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت، با توجه به این امر ما به همه مردم توصیه می کنیم که برای خرید این محصولات به سراغ این مراکز بروند، تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند، آن ها می توانند برای انجام دادن این کار از شیوه های فروش حضوری یا غیر حضوری بهره ببرند، که تمام محدودیت ها را از بین می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما