خرید عمده غذای خشک مخصوص گربه پرشین

غذا گربه پرشین خشک از نمونه های غذا برای این گربه است که از مکمل های غذایی برخوردار بوده و بسیار مقوی و انرژی زا می باشد و نیاز بدن این حیوان را به انواع ویتامین ها رفع می کند، این غذا به صورت عمده خرید و فروش می شود که بسیار باصرفه و ارزان بوده و طرفداران زیادی دارد.

خرید عمده غذای خشک مخصوص گربه پرشین

ویژگی های غذای خشک برای گربه پرشین

ویژگی های غذای خشک برای گربه پرشین غذای خشک گربه پرشین به صورت خشک شده است که برای مدت طولانی قابلیت نگهداری را دارد، این غذا دارای انرژی، پروتئین و کلسیم بوده و به دلیل کالری مناسبی که دارد از بروز چاقی و اضافه وزن جلوگیری می کند.
غذای خشک دارای انواع مختلفی است مثلا نوع کم کالری آنها برای افرادی که اضافه وزن هستند مناسب می باشد و برای گربه های باردار و شیرده نیز غذای مخصوص آنها وجود دارد، این خوراکی به صورت آماده و در پت شاپ ها در اشکال مختلفی وارد بازار می شود.
غذای خشک گربه مخلوطی متعادل از مواد املاح، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین ها تهیه می شود که انواع مختلف آن بسته به حساسیت، سن و شرایط گربه انتخاب می شود و آن را بعد از خرید در مدت طولانی می توان نگهداری نمود‌.
غذای خشک گربه با جویدن توسط گربه خورده می شود و همین جویدن مانند مسواک عمل نموده و دندان های او را تمیز می کند، همچنین این غذا دارای ویتامین های بیوتین، روی، آهن و امگا۳ و امگا۶ می باشد.

مراکز پخش انواع غذای مخصوص گربه پرشین

مراکز پخش انواع غذای مخصوص گربه پرشین مراکز پخش انواع غذای خشک گربه پرشین حضور فعالی در بازار دارند و با شناخت کم و کیف بازار و شناسایی نیاز اصلی مشتریان به ارائه این محصول در بالاترین کیفیت می پردازد و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند.
مرکز توزیع کننده توانسته نیاز گربه پرشین را به صورت کامل رفع کند و دسترسی همه ی مشتریان را در هر نقطه ای از کشور راحت می نماید، این مرکز در کار خرید و فروش عمده و بدون واسطه خوراکی این حیوان بوده و اشکال مختلف آن را در بسته بندی های شکیل و اوزان مختلف در دسترس مشتری قرار می دهد.
قیمت غذا خشک گربه پرشین در بازار بسته به عوامل مختلفی فرق دارد و ترکیبات بکار رفته در آنها و کیفیت از مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت است که خریدار می تواند بسته به شرایط گربه و بودجه خود نوع دلخواه را تهیه کند، لذا در صورتی که این غذا عمده و یا بدون واسطه خریداری شود ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود.

1

  1. من این غذای گربه رو سفارش دادم هم از مقدارش و هم قیمتش راضی هستم ممنونم از سایت خوبتون حتما هم به دوستانم که حیوان خانگی دارند سفارش میکنم از سایت شما خرید کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما