خرید بهترین غذا صبحانه سگ اشپیتز

غذا صبحانه سگ، وعده غذایی مهمی برای سگ محسوب می شود و با توجه به ویژگی های نژاد سگ اشپیتز، یک صبحانه خوب این سگ باید مقوی و دارای انرژی بالایی باشد تا نیازی غذایی سگ اشپیتز با توجه به تمایل زیاد به فعالیت و تحرک و بازی کردن فراهم گردد و از عاری از هرگونه مواد مضر برای این سگ نسبتا ظریف باشد و با تأمین ویتامین ها و مواد غذایی لازم، سلامت جسمی حیوان را نیز تضمین کند.

خرید بهترین غذا صبحانه سگ اشپیتز

معرفی چند غذای خوشمزه برای سگ

معرفی چند غذای خوشمزه برای سگ یکی از نکاتی که در تغذیه سگ اهمیت بسزائی دارد، وجود تعادل در وعده های غذایی سگ می باشد تا هم غذای مورد نیاز سگ تأمین شود و هم سلامت جسمی حیوان به مخاطره نیفتد.

در زیر به آموزش چند غذای ساده و مقوی و در عین حال خوشمزه برای سگ های خانگی می پردازیم:

  • خوراک مرغ برای سگ

این غذا با استفاده از گوشت مرغ، سینه یا ران (1 کیلوگرم) و سیب زمینی( یک عدد بزرگ)، هویج خرد شده (5 قاشق)،  لوبیا سبز(200 گرم)، نخود فرنگی(5 قاشق غذا خوری).
روش تهیه به این صورت است که ابتدا گوشت مرغ را کاملا پخته و پس از پخته شدن در صورت وجود استخوان آنرا جدا می کنیم و مرغ ها را بصورت رشته ای خرد می کنیم و در مرحله بعد سبزیجات را باهم می پزیم و وقتی کاملا نرم و پخته شدند، با هم مخلوط و سپس با میکسر و یا گوشت کوب برقی، کاملا مخلوط و نرم می کنیم.

  • سوپ جگر

مواد مورد نیاز برای این غذا: سنگدان و یا جگر(250 گرم)، سیب زمینی (2 عدد)، هویچ(2 عدد)، کرفس( 100 گرم)، ماکارونی  (به مقدار لازم)

برای درست کردن سوپ جگر ابتدا جگر و یا سنگدان را بصورت نگینی ریز می کنیم و با سبزیجاتی که جداگانه نیم پز شده اند (سیب زمینی، هویچ، کرفس) مخلوط کرده و به مدت 45 یک ساعت می پزیم و سپس ماکارونی را اضافه می کنیم و پس از نرم شدن، سوپ جگر آماده است.

  • سوپ سبزیجات

این غذا زمان پخت سریعی دارد و با توجه به فیبر بالا برای گوارش سگ بسیار مفید است.
مواد لازم سیب زمینی(1 عدد بزرگ)، برنج (یک پیمانه)، لوبیا(یک فنجان متوسط)، کلم( 100 گرم).
ابتدا سیب زمینی و لوبیا را جداگانه می پزیم تا نرم شود و سپس برنج را می گذاریم تا نرم شود و پس از نرم شدن تمامی مواد را به همراه کلم خرد شده مخلوط می کنیم و پس از یک ربع دیگر سوپ آماده است.

سفارش غذا صبحانه سگ ژرمن شپرد

سفارش غذا صبحانه سگ ژرمن شپرد نوع غذای سگ ها با توجه به ویژگی های جسمی و همینطور نژاد سگ بسیار متفاوت می باشند و غذا سگ ژرمن شپرد با توجه به وزن و جثه سگ و همینطور فعالیت بدنی و تحرک بالای این نژاد از سگ، می بایست دارای پروتئین و کربوهیدرات و سایر مواد غذای انرژی ساز باشند تا انرژی مورد نیاز برای فعالیت های جسمی سگ فراهم گردد و همینطور سلامت جسمی این سگ تأمین شود.

با توجه به وقت گیر بودن درست کردن غذا و نبودن زمان کافی و همینطور مهیا نبودن مواد اولیه کافی برای درست کردن غذای سگ در منزل، یکی از بهترین راه های تهیه سریع غذای حیوان سفارش غذا سگ از شرکت ها و مراکز معتبر می باشد، که در آنجا کارشناسان و متخصصان امر با در نظر گرفتن جنس و نژاد و همینطور خصوصیات سگ، غذایی مناسب، با کیفیت و سالم را تهیه و در اسرع وقت برای خریداران ارسال می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما