خرید اینترنتی غذای سگ خانگی با قیمت ارزان

خرید اینترنتی غذای سگ خانگی سبب پایین امدن هزینه ها و خرید محصول باکیفیت و مرغوب خواهد شد. قیمت غذای سگ خانگی در سایت معتبر و مطمعن ما، بسیار مناسب و عالی است. امروزه در کشورمان خرید و فروش اینترنتی غذای سگ رشد زیادی یافته است.

خرید اینترنتی غذای سگ خانگی با قیمت ارزان

نمایندگی فروش غذای اصلی سگ خانگی

نمایندگی فروش غذای اصلی سگ خانگیبرای خرید غذای سگ به سراغ بزرگترین نمایندگی ما در شهرها بروید، می توانید برای تهیه غذای سگ خانگی ارزان قیمت به صورت مستقیم به درب کارخانه های تولیدی مراجعه کنید.

خرید ارزان غذای خشک سگ خانگی

 مزایای تغذیه مناسب

 مراقبت از سگ های خانگی با تغذیه خوب و مناسب 

 تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم در غذاهای کامل و متعادل سگ گنجانده شده است.  این بدان معنی است که غذاهای اضافی یا مکمل های لازم برای سلامت عمومی حیوان خانگی شما لازم نیست.

 تغذیه خوب برای سگ‌خانگی شما چه کاری انجام می دهد؟

 تعادل مناسب مواد مغذی هنگام تغذیه سگ شما ضروری است.  حیوانات (و انسانها) برای عملکرد طبیعی هر روز به ترکیب خاصی از پروتئین ، کربوهیدرات ها ، چربی ها ، ویتامین ها ، مواد معدنی و آب نیاز دارند.  تغذیه متعادل تصادفی نیست – تولید کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی بسیار سخت کار می کنند تا فرمول دقیقی را که در محصولاتشان وارد می شود تعیین کنند تا آنها همه چیز را که سگ شما به طور روزانه نیاز دارد فراهم کند. غذاهایی وجود دارد که برای مراحل خاص زندگی (مانند توله سگ ها یا سگ های سالمندان) طراحی شده اند ، در حالی که برخی از آنها تغذیه ای از فشار خون بالا تهیه می کنند و فرمول های دیگری برای کنترل شرایط سلامتی خاص مانند بیماری های قلبی ، بیماری کلیوی و غیره تهیه می شوند.

 هر ماده مغذی موجود در غذای سگ شما یک هدف دارد.  بدون تغذیه کافی ، سگ شما قادر به حفظ لحن عضلانی ، ایجاد و ترمیم ماهیچه ها ، دندان ها و استخوان ها نیست ، فعالیت های روزمره عادی را با سهولت یا عفونت مقابله ای انجام می دهد.  پروتئین ها منبع انرژی و کمک به عملکرد و رشد ماهیچه ها هستند.  چربی ها انرژی لازم را ایجاد می کنند ، به عملکرد مغز کمک می کنند و پوست و کت مو را براق و سالم نگه می دارند.  کربوهیدرات ها منبعی از انرژی سریع را تأمین می کنند که به سگ شما اجازه می دهد تا فعال و پر انرژی باشد. موادی مفید و مغذی برای انقباض عضلات و هدایت اعصاب ضروری هستند و برای جلوگیری از بیماری کار می کنند.

 تن صدا و شرایط بدن سگ خانگی 

 تک تک سلولهای بدن از پروتئین تشکیل شده است.  این در ساختن پوست ، مو ، ماهیچه ها ، اندام ها و سایر بافت ها یکپارچه است.  پروتئین برای ترمیم سلولهای آسیب دیده و ساختن سلولهای جدید ضروری است.  پروتئین برای حیوانات جوان ، در حال رشد و باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  پروتئین موجود در رژیم غذایی سگ شما اطمینان حاصل می کند که وی قادر به ایجاد و حفظ ماهیچه های قوی است.  به همین دلیل است که یکی از معدود مواد اولیه موجود در برچسب مواد غذایی سگ باید یک منبع پروتئینی (مرغ ، گوشت گاو و غیره) باشد.

 بهداشت پوست و مو در سگ خانگی

 همه می دانند که یک سگ با یک کت موی ثروتمند و براق به احتمال زیاد از سلامتی خوبی برخوردار است.  این امر به این دلیل است که سگ هایی که تعادل مناسب اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 را می خورند ، پوستی سالم دارند که موهایی با براق خوب ایجاد می کند.  پوستی که خشک است به موهایی منجر می شود که به راحتی می شکنند ، می شکنند و به راحتی از بین می روند.  غذاهای دارای اسیدهای چرب امگا 3 کافی ، برای کاهش خارش و سایر تحریکات ناشی از آلرژی یا شرایط محیطی (مانند رطوبت کم در زمستان) دارای اثر ضد التهابی هستند.

 

شرکت های تولید کننده غذای سگ خانگی

شرکت های تولید کننده غذای سگ خانگیرژیم های تازه و سرشار از مواد مغذی با اسیدهای چرب ضروری (معمولاً ترکیبی از امگا 3 ، 6 و 9) باعث بهبود پوست و هیدرات می شوند و سگ ها را چنان نرم می کنند که هرگز نمی خواهید آنها را از رختخواب بیرون بیاورید.

 جابجایی سگ خود را به یک رژیم غذایی تازه کمک می کند تا وزن سالم بدن ، که به طول عمر 20٪ طولانی تر مرتبط است ، کمک کند.  در مورد آن فکر کنید: یک رژیم غذایی غذایی که عمدتا از غذاهای فرآوری شده تشکیل شده است باعث می شود شما لاغر ، اضافه وزن و در معرض خطر برای میزبان از مشکلات بهداشتی باشد.

 غذای سگ تجاری حاوی پرکننده ها و مواد نگهدارنده است که می توانند بر سلامت سگ شما به مرور زمان تأثیر بگذارد ، در حالی که یک رژیم غذایی تازه و با درجه انسانی باعث افزایش انرژی و بهبود در درازمدت می شود.

 بدون مواد افزودنی

 یک رژیم غذایی تازه غذای فاقد مواد افزودنی و مواد نگهدارنده است.  هرگونه تغییر در مواد غذایی سگ به طور کلی برای راحتی تولید (ماندگاری بیشتر) یا بازاریابی برای انسان (به عنوان مثال رنگ آمیزی مواد غذایی ، کاراگینان یا آدامس زانتیین که در کباب مورد استفاده قرار می گیرد ، به منظور جذاب تر جلوه دادن آن به نظر می رسد).  رنگ ها را نمی بینید.

 بسیاری از غذاهای تازه و مناسب سگ در حال حاضر در آشپزخانه شما هستند و آنها را به رژیم غذایی کنونی توله سگ تبدیل کرده است.  فقط مطمئن باشید که بیش از 10٪ از کالری دریافتی آنها را در مواد غذایی تازه (یا معالجات) اضافه نکنید تا از عدم تعادل در وعده های غذایی خودداری کنید.  اگر می خواهید بیش از 10٪ مواد غذایی تازه را در رژیم سگ خود گنجانید ، غذاهای تازه سگ تازه متعادل از نظر تغذیه ای وجود دارد که می توانند مستقیم به درب شما ارسال شوند.

سفارش اینترنتی غذای حیوانات خانگی

 کربوهیدرات ها فیبرهایی را فراهم می کنند که به هضم و از بین بردن آنها کمک می کند.  غذاهای سگ به گونه ای تدوین شده است که مواد مغذی مورد نیاز به راحتی در دستگاه گوارش سگ شما در دسترس بوده و بنابراین بدن به راحتی جذب می شود.  قابلیت هضم غذا بسیار مهم است بنابراین سگ شما می تواند از تمام مواد مغذی موجود در مواد غذایی خود استفاده کرده و بدن خود را به راحتی از زباله ها خلاص کند.  غذای سگ شما باید تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را تأمین کند ، در حالی که تنها حداقل مدفوع تولید می کند تا به عنوان نتیجه نهایی برداشت شود.

 ایمنی و پیشگیری از بیماری در سگ های خانگی 

 ویتامین های موجود در هر کیسه غذای سگ با هم کار می کنند تا سیستم ایمنی و متابولیسم سگ شما به طور عادی کار کند.  ویتامین ها برای کاهش آسیب های روزانه به سلول های بدن کار می کنند.  مواد معدنی عملکرد طبیعی سلولهایی را حفظ می کنند که سلامتی را حفظ می کنند.  ویتامین ها و مواد معدنی از منابع گیاهی و جانوری موجود در رژیم غذایی هستند.  بدون سطح کافی ویتامین ها و مواد معدنی ، سرانجام حیوان خانگی شما بیمار می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما