خرید استخوان تشویقی سگ

برای خرید استخوان تشویقی سگ ارزان و با کیفیت عالی باید از مراکز اصلی فروش این محصول اقدام کنید. قیمت استخوان تشویقی سگ مناسب را می توان از نمایندگی های مجاز و عمده فروشی های این کالا تهیه کرد. در ادامه در خصوص ویژگی های استخوان تشویقی سگ خوب و میزان مصرف و زمان استفاده از این خوراک برای سگ ها صحبت خواهیم کرد. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

خرید استخوان تشویقی سگ

میزان مصرف استخوان تشویقی سگ

میزان مصرف استخوان تشویقی سگ

میزان مصرف استخوان تشویقی سگ چه مقدار باید باشد؟ این سوالی است که اکثر کسانی که از سگ های خود مراقبت می کنند مطرح می نمایند.

برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم همانطور که از نام این خوراک مشخص است یک غذا با هدف تشویق سگ ها می باشد و به طور کلی در مصرف آن برای این حیوان نباید زیاده روی کرد. زیرا اگر مقدار استفاده از این خوراک از محدوده مجاز و استاندارد آن در برنامه روزانه سگ بیشتر گردد دیگر یک غذای تشویقی محسوب نمی شود.

به عبارت واضح تر باید بگوییم اگر در استفاده از این خوراک برای سگ ها حد تعادل رعایت نگردد دیگر این حیوان انگیزه ای برای یادگیری آنچه که به او آموخته می شود ندارد. از این رو باید در کاربرد این خوراک در رژیم روزانه سگ حد تعادل در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال می توان حدود یک تا دو بار در روز برای تشویق سگ به انجام کاری که از او خواسته شده این تشویقی را به او داد. اما به یاد داشته باشید که تشویقی استخوان را حتماً بعد از این که سگ کاری را که از او خواسته اید انجام داد به او بدهید.
زیرا با این عمل حیوان متوجه می شود که برای کار درستی که انجام داده تشویق شده است و دفعه بعد دقت می کند که باز همان کار را به خوبی انجام دهد تا تشویق گردد.

زمان استفاده استخوان تشویقی سگ

زمان استفاده استخوان تشویقی سگ

زمان استفاده از استخوان تشویقی سگ چه زمانی است؟ این هم پرسش دیگری است که همواره در ذهن تربیت کنندگان سگ مطرح می شود.

برای این که به این پرسش پاسخ دهیم باید عرض کنیم که تشویقی خوراکی است که برای وادار کردن سگ به انجام حرکت و یا کاری به او خورانده می شود، یعنی سگ وقتی در حال فراگیری آموزشی است که به او یاد داده می شود و وقتی کارش را به طرز صحیح انجام داد به او تشویقی داده می شود.

بنابراین زمان کاربرد این خوراک بعد از انجام حرکت صحیح توسط حیوان می باشد و هرگز نباید به سگ این تشویقی را زمانی که کارش تمام نشده داد. علت آن این است که حیوان یاد نمی گیرد که کارش را به درستی انجام دهد.

همانطور که می دانید سگ ها علاقه زیادی به استخوان های تشویقی دارند و برای به دست آوردن این خوراکی خوشمزه همه تلاش خود را به کار می برند تا کاری را که از آن ها تقاضا شده انجام دهند و درست و صحیح به پایان رسانند.

ویژگی استخوان تشویقی سگ ژله ای

ویژگی استخوان تشویقی سگ ژله ای

ویژگی استخوان تشویقی سگ ژله ای موضوعی است که می خواهیم در خصوص آن صحبت کنیم. این تشویقی دارای مشخصه هایی به شرح زیر می باشد:

• این محصول یک تشویقی خوراکی است که برای سرگرم کردن سگ بسیار کارساز می باشد. حیوان با این غذا مشغول شده و حتی بازی می کند و از جویدن آن نهایت لذت را می برد. از آنجایی که سگ ها علاقه وافری به جویدن دارند این تشویقی می تواند این نیاز حیوان را به خوبی تامین کند.
• از سوی دیگر جویدن این خوراک توسط سگ سبب می شود تا محیط دهان حیوان از پلاک های آلوده کننده پاک گردد و سگ دارای دندان های سالم باشد. به عبارت دیگر این جویدنی لذتبخش جرم های دندان سگ را کاملاً زدوده و دهان او را از میکروب های آزار دهند پاک می کند.
• این خوراک از لحاظ کیفی بسیار مرغوب بوده و به صورت لایه ای می باشد و همین امر سبب می شود تا سگ ها از جویدن آن نهایت لذت را ببرند.

قیمت استخوان تشویقی سگ

قیمت استخوان تشویقی سگ

قیمت استخوان تشویقی سگ به پارامتر های متعددی بستگی دارد که از آن جمله می توان به برند سازنده، نوع بسته بندی محصول، کیفیت ساخت، حجم سفارش و نرخ تورم و ارز اشاره کرد.

اگر به دنبال استخوان تشویقی سگ خوب و یا قیمتی استثنایی هستید و می خواهید این محصول را به صورت کلی سفارش دهید کافی است که با همکاران ما در شرکت بازرگانی دارا پت در تماس باشید.

این بازرگانی عرضه کننده انواع خوراک برای حیوانات خانگی از جمله سگ ها و گربه ها می باشد و انواع خوراک های اصلی  و تشویقی را برای حیوانات بچه و بالغ به صورت انبوه به فروش می رساند.

اگر در هر کجای ایران که باشید و قصد سفارش تشویقی سگ استخوان را دارید ما در کوتاه ترین زمان ممکن این کالا را برای شما ارسال خواهیم نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خوراک تشویقی و دیگر محصولات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما در تماس باشید تا کارشناس های حرفه ای این بازرگانی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و شما را در این عرصه راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما