تولید کننده غذا ماهی اکسترود شده

امروزه ساخت غذای ماهی توسط تولید کننده غذا ماهی اکسترود شده با کیفیت عالی در داخل کشور انجام می شود و اگر به دنبال خرید غذای ماهی با قیمتی اقتصادی و در حجم فراوان هستید کافی است تا مراکز توزیع این محصول را شناسایی کنید. در ادامه در خصوص غذای ماهی اکسترود با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً برای توضیح های جامع در این خصوص ما را همراهی کنید.

تولید کننده غذا ماهی اکسترود شده

غذا ماهی اکسترود شده چیست؟

غذا ماهی اکسترود شده چیست؟

شاید برای برخی از افرادی که با غذای ماهی اکسترود آشنایی نداشته باشند این سوال مطرح شود که: غذا ماهی اکسترود شده چیست؟

برای پاسخ به این پرسش باید عرض شود که علت نامگذاری این محصول به سبب استفاده از دستگاه تولید غذای ماهی اکسترودر است. اکسترودر در واقع یک ماشین کارآمد است که دو پارامتر دما و فشار در آن افزایش می یابند و آب اضافی موجود در مواد غذایی را از خوراک توسط فرایند بخار خارج کرده و یک محصول خشک و متخلخل تولید می کند.

غذای اکسترود برای اکثر ماهی ها بر روی آب شناور می ماند که علت این امر این است که وزن مخصوص این خوراک بسیار کمتر از وزن مخصوص آب است.

این غذا حاوی املاح مفید، پروتئین، کربوهیدرات و چربی های مورد نیاز برای ادامه رشد و حیات ماهی ها به شمار می رود و بر اساس استاندارد های روز دنیا فرآوری شده است.

توزیع انواع غذا ماهی اکسترود شده

توزیع انواع غذا ماهی اکسترود شده

توزیع انواع غذا ماهی اکسترود شده در بازرگانی دارا پت به صورت کلی و با نرخ استثنایی صورت می گیرد.

برای آگاه شدن از قیمت محصولات خوراک اکسترود ماهی و درخواست سفارش می توانید به واسطه راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما در تماس باشید.

کادر مجرب این مجموعه آمادگی دارند تا به همه سوال های شما در زمینه خوراک ماهی اکسترود پاسخ دهند و به راهنمایی شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما