تولید کننده غذای مفید گربه

امروزه با توجه به گسترش نگهداری از گربه ها تولید غذای گربه افزایش یافته است. تولید کننده غذای مفید گربه در کشور ما نیز در حال فعالیت است و غذا های با کیفیت را برای گربه ها فرآوری می نماید. در ادامه نوشته در خصوص موضوع هایی همچون ارزش تغذیه برای گربه ها و نرخ غذای گربه با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً برای توضیح های مبسوط تر در دنباله پست ما را همراهی کنید.

تولید کننده غذای مفید گربه

بررسی ارزش غذایی برای گربه

بررسی ارزش غذایی برای گربه

ارزش غذایی برای گربه در این بخش از متن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گربه ها به غذا هایی که حاوی پروتئین های گوشتی، کربوهیدرات، چربی های مفید امگا 3 و امگا 6، فیبر ها و ویتامین ها و املاحی نظیر ویتامین دی 3، ویتامین سی، ویتامین آ، آهن، کلسیم، روی و فسفر نیاز دارند.

همه ما می دانیم که گربه ها جزء حیوانات گوشت خوار هستند و تغذیه اصلی آن ها بر پایه گوشت بنا نهاده شده است. زیرا تنها از طریق مواد گوشتی است که می توانند ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. دریافت ویتامین آ فقط از طریق خوراک های گوشتی برای گربه امکانپذیر است. اما از سبزیجات می توان به عنوان مکمل برای خوراک گربه ها به کار برد.

مقدار کربوهیدرات ها برای گربه نباید از حد 35 درصد در ماده خشک خوراک تجاوز نماید. زیرا درصد بالای کربوهیدرات گربه ها را با مشکلات سیستم گوارش و هضم غذا درگیر می نماید.

چربی ها دارای ویتامین های مفیدی هستند که در بهبود سلامتی پوست و مو گربه بسیار اهمیت دارند. همچنین مزه غذا را برای گربه خوش طعم می نمایند.

خوراک گربه ها باید تیامین نیاسین زیادی را دارا باشد و همچنین ویتامین دی باید به خوراک آن‌ ها افزوده گردد. اما ویتامین سی در بدن گربه ساخته می شود.

بنابراین در خرید غذایی که برای گربه خود انجام می دهید باید به ارزش غذایی بر روی بسته خوراک توجه نمایید.

نرخ روز غذای مفید گربه

نرخ روز غذای مفید گربه

نرخ روز غذای مفید گربه توسط پارامتر های مختلفی تعیین می شود. برخی از پارامتر های موثر در تعیین قیمت خوراک گربه شامل نوع عرضه، حجم سفارش، نوع بسته بندی، وزن خوراک، کیفیت غذا، برند سازنده، نوع غذا و نرخ ارز و تورم می باشند.

برای آگاهی از قیمت خوراک گربه، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا و نجوه فرستادن محصول به محل کسب شما، می توانید از طریق راه های ارتباطی مستقر در این سایت با ما تماس برقرار کنید.

همکاران مجرب ما آماده پاسخگویی به همه سوال های شما در این زمینه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما