تولید غذای گربه خانگی با بهترین قیمت و کیفیت

به دلیل بالا رفتن سن ازدواج در ایران و تنهایی جوانان خرید حیوانات خانگی مانند گربه پرشین در سال های اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده و توانسته علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نماید. امروزه با پیشرفت فناوری های نوین، ما می دانیم که راه نگهداری این دسته از گربه ها همانند حیوانات خیابانی نمی باشد و در مراقبت و تامین مواد غذایی لازم آن ها، باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد. جهت آگاهی از قیمت غذای گربه مقرون به صرفه و با کیفیت می توانید با استفاده از رایانه همراه خود به شبکه وسیع اینترنت متصل شده و محصول مورد نیاز خود را در آن جستجو نمایید.

تولید غذای گربه خانگی با بهترین قیمت و کیفیت

محبوبترین غذای گربه خانگی چیست؟

محبوبترین غذای گربه خانگی چیست؟در حالت طبیعی، گربه ها گوشت خوارانی هستند که در محیط بیرون از منزل، از طعمه ای با پروتئین بالا، چربی کم و کربوهیدرات پایین بهره مند می شوند. گربه ها توانایی ذخیره کربوهیدرات ها در بدن خود را دارند، اما قادر به استعمال پروتئین ذخیره شده در بدن به هنگام مصرف کربوهیدرات نیستند.

با توجه به اینکه این روز ها شرکت های تقلبی زیادی پیرامون فروش غذای گربه در بازار موجود می باشند، فلذا لازم است که جهت محافظت از گربه خود، از محصولات برند و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. 

پروتئین ها جز ماکرو مولکول هایی هستند که گربه سانان قادر به تولید خود به خودی آن در بدن نیستند و باید به صورت کافی آن را از محیط پیرامون خود دریافت نمایند. پروتئین های حیوانی نظیر گوشت و فراورده های جانبی آن در حالت طبیعی، دارای آمینواسید بیشتری نسبت به نمونه های گیاهی خود مثل کنجاله سویا یا گلوتن موجود در ذرت هستند.

بهترین غذا برای مصرف گربه خانگی همانی است که بر اساس استاندارد های سازمان جهانی غذا و دارو، تولید شده باشد. گربه های خانگی به دلیل فعالیت پایینی که دارند، تحرک پذیری آن ها کم می شود.

فلذا بهتر است که از غذاهای کم کالری در وعده غذایی آن ها استفاده شود. جهت خرید غذای گربه باکیفیت و استاندارد، می توانید هم اکنون محصولات مورد نظر خود را در سایت فروشگاهی شرکت تولید غذای گربه جستجو نمایید.

خرید به صرفه غذای گربه خانگی

با توجه به اینکه گربه ها توانایی تجزیه ساختار های کربوهیدراتی را در بدن خود به خوبی ندارند، در نتیجه مصرف بی رویه شیر های دامی که لاکتوز بالایی دارند و هم چنین فراورده های لبنی می تواند به بروز آسیب های جدی در بدن آن ها هم چون ایجاد گاز و نفخ فراوان شود.

ویتامین های موجود در غذای گربه نقش اساسی در تامین انرژی آن دارند. در این بین نسبت مصرف کلسیم و فسفر باید رعایت شود. در صورت برهم خوردن این تناسب، آسیب بافتی در متابولیسم سلول های آن به وجود می آید.

از دیگر نکات ویژه در خصوص تامین مواد غذایی گربه های خانگی، وجود منبع همیشگی آب تازه و گوارا برای این دسته از حیوانات می باشد. زیرا نسبت به سایر پستانداران دارای محرک های قوی برای شناسایی عطش در بدن و برطرف نمودن آن نیستند.

بچه گربه تازه متولد شده باید هر 2 ساعت شیر داده شود. در صورتی که شیر آن ها تامین نشود، به جهت اعتراض وسایل اطراف را مکیده و یا با صورت مظلومانه شروع به گریه می کنند. بنابراین برای تامین شیر آن ها، شما باید ساعاتی از شبانه روز را نیز، بیدار بوده و عطش آن ها را برطرف نمایید.

با گذشت 4 هفته از رشد آن ها، دیگر نیازی به شیر دادن نیست و می توانید کم کم با خرید غذای گربه ترکیبی مرطوب، تا 6 بار در طول شبانه روز به آن ها غذا بدهید. میزان غذایی را که به گربه می دهید می توانید از طریق جدول غذایی که بر روی محصولات غذای گربه نوشته شده و یا بر حسب انرژی موجود در بدن گربه شناسایی نمایید.

فروش ویژه غذای گربه درجه یک

فروش ویژه غذای گربه درجه یکلازم است که پس از هر بار مصرف غذا توسط گربه، ظرف آب و غذای او شسته شده تا از رخنه عوامل بیماری زا و آفات به درون آن جدا خودداری شود. غذاهای خشکی را که برای مصرف گربه خریداری می نمایید، حداکثر تا 6 ماه قابل مصرف می باشند. 

اگر در زمانی که به بچه گربه خود شیر می دهید، حباب از بینی او خارج شد چند نشانه دارد؛ جریان ورودی شیر بسیار بالاست، پوزیشن نگهداری بچه گربه اشتباه است و یا گربه شما هنوز قدرت و توانایی لازم برای مکیدن شیر را ندارد. به همین دلیل بسیاری از مردم در ابتدا، از سرنگ های میلی متری جهت شیر دادن استفاده نموده و از هفته دوم به شیشه شیر روی می آورند.

مصرف نمودن هر گونه غذایی که خودتان میل می نمایید، توسط گربه می تواند منجر به بروز عوارض در بدن حیوان، ناشی از رژیم غذایی نادرست گردد. اگر به صورت مداوم به او تن ماهی و گوشت دهید، رژیم او را از بالانس خارج می کنید. 

معروفترین برند تولید غذای گربه در کشور

مصرف پیاز، سیر، قهوه، کشمش و انگور از سموم خطرناک برای گربه ها محسوب می شوند. کنسرو های انسانی به دلیل اسید نیتریک و اسید فسفریک بالایی که دارند، مانع از جذب تیامین شده و منجر به بروز مشکلات عصبی در حیوان می شود. اگر از استخوان مرغ استفاده می کنید، مواظب باشید که نوک تیز و شکننده نباشد، چون اگر در دندان حیوان گیر کند، بیرون آوردن آن دردسر ساز خواهد شد.

اگر به صورت دائم از غذاهای بسیار نرم استفاده کند، لثه تضعیف شده و ممکن است پلاک های دندانی به وجود بیاید. هیچ وقت جیره غذایی گربه را به صورت سریع و ناگهانی تغییر ندهید و همیشه آهسته آهسته این کار را انجام دهید، زیرا ممکن است با این روند استرس زیادی به حیوان خانگی شما وارد آمده و فشار زیادی را تحمل کند.

در وعده های غذایی ترکیبی عمل کنید. حتما لازم نیست که اول گوشت بخورد و سپس سبد پنیر و تخم مرغ. بلکه می توانید ترکیبی از آن ها را به او بدهید. 

اگر به روش آزاد تغذیه گربه خود را انجام می دهید، پس دقت داشته باشید که این روش مخصوص گربه های با سرعت تغذیه پایین می باشد و در گربه های فربه کاربردی ندارد. به این روش شما می توانید میزان متوسط غذای مصرفی حیوان خانگی خود را شناسایی نموده و بر حسب همان، روزانه به او غذا دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما