تولید عمده غذا ماهی کوچک آکواریومی

تولید غذا ماهی کوچک آکواریومی به سبب افزایش پرورش دهندگان این ماهی ها روز به روز در داخل کشور در حال افزایش است. عرضه کننده غذا ماهی که ارتباط تنگاتنگ با کارخانه داران دارد این محصول را به صورت عمده و با نرخی اقتصادی در اختیار بازرگانان بزرگ و صادر کنندگان قرار می دهد. در این مقاله به نکات مهمی در تولید غذا برای این دسته از ماهی ها اشاره خواهیم کرد. لطفاً ما را همراهی کنید.

تولید عمده غذا ماهی کوچک آکواریومی

نکات مهم برای تولید غذا ماهی کوچک آکواریومی

نکات مهم برای تولید غذا ماهی کوچک آکواریومی

برخی از نکات مهم برای تولید غذا ماهی کوچک آکواریومی عبارت می باشند از:

اندازه غذا: اولین نکته مهم در تهیه خوراک برای این آبزیان کوچک این است که اندازه غذا را باید متناسب با دهان ماهی در نظر گرفت. به این علت که سایز دهان این گروه از آبزیان کوچک است قطر خوراک نیز باید کم باشد و اندازه دانه ها و پولکی ها برای آن ها باید ریز ساخته شود.

وجود رنگدانه: از آنجایی که این گروه از ماهی ها در دسته ماهی های تزئینی به حساب می آیند از این رو در هنگام تولید غذا باید از مواد اولیه طبیعی استفاده نمود که در درخشان کردن رنگ ماهی ها تاثیر شایانی داشته باشد.

پایداری خوراک: استحکام غذا برای مدت نسبتاً طولانی از فاکتور های مهم تولید خوراک برای این گروه از آبزیان به شمار می رود. زیرا خوراک های ناپایدار به آسانی در آب متلاشی شده و سبب آلودگی محیط زندگی ماهی ها می شوند.

شناوری غذا: در ساخت خوراک ماهی باید از روش های جدیدی مانند روش اکسترودر استفاده کرد که خوراک را برای مدت زمان بیشتری شناور بر روی آب نگه دارد تا ماهی های سطح خوار کوچک به راحتی بتوانند از آن تغذیه کنند.

عرضه کننده غذا ماهی کوچک آکواریومی

عرضه کننده غذا ماهی کوچک آکواریومی

شرکت بازرگانی دارا پت عرضه کننده غذا ماهی کوچک آکواریومی در وزن های گوناگون و در حجم کلان می باشد که محصولات خود را به همه نقاط ایران ارسال می کند.

برای کسب اطلاعات قیمت کالای خوراک ماهی های کوچک و دیگر محصولات این مرکز با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما