تولید انبوه غذا حیوانات خانگی معمولی

تولید غذا حیوانات خانگی معمولی به صورت انبوه در داخل کشور رو به گسترش است. اگر شما صادر کننده غذا حیوانات هستید و می خواهید محصولات خود را از این تولید کنندگان معتبر سفارش دهید بهتر است به نمایندگی های آن ها مراجعه نمایید. در بخش بعدی پیرامون انتخاب غذای حیوانات خانگی به راهنمایی شما مبادرت می ورزیم. لطفاً برای توضیح های جامع تر در این باره با ما همراه شوید.

تولید انبوه غذا حیوانات خانگی معمولی

راهنمای انتخاب غذا حیوانات خانگی معمولی

راهنمای انتخاب غذا حیوانات خانگی معمولی

راهنمای انتخاب غذا حیوانات خانگی معمولی موضوع مورد گفتگو در این قسمت از متن است.

بخشی از خوراک هایی که برای حیوانات خانگی مختلف مورد نیاز است بر اساس گونه حیوان به شرح زیر هستند:

سگ و گربه: سگ ها و گربه ها عموماً نیاز به غذا های تر و خشک مخصوص به خود را دارند. کنسرو ها، سوپ ها، خوراک های خشک و غذا های تشویقی از جمله نیازمندی های این موجودات است.

جونده ها: خرگوش، همستر، موش و خوکچه هندی در دسته حیوان های جونده قرار دارند. خوراک این حیوانات شامل علوفه های خشک، میوه و سبزی و برخی از حشرات می باشد. البته باید متذکر شویم که بخش زیادی حدود 80 درصد از خوراک این موجودات علوفه خشک می باشد تا مانع رشد دندان های پیشین آن ها گردد.

پرندگان: پرنده های زیبای خانگی نظیر انواع طوطی ها، مرغ مینا، مرغ عشق و قناری را می توان در گروه پرندگان زینتی جای داد که در خانه نگهداری می شوند. خوراک آن ها از انواع دانه های گیاهی مانند غلات، حبوبات، دانه های آجیل و میوه ها و سبزی ها و بعضی حشره ها تشکیل می شود.

ماهی های زینتی آکواریومی: ماهی های گوشت خوار، گیاه خوار و یا همه چیز خوار در آکواریوم نگهداری می گردند که خوراک آن ها به طور کلی می تواند شامل خوراک های خشک، موجودات زنده آبزی و یا غذا های منجمد باشد. البته خوراک های دست ساز نیز که به صورت گلوله در می آیند و ترکیبی از آرد ذرت، آرد برنج، نشاسته، روغن ماهی، پودر خون و بادام زمینی و بسیاری مواد غذایی دیگر است جزء غذای ماهی ها به شمار می آید.

صادر کننده غذا حیوانات خانگی معمولی

صادر کننده غذا حیوانات خانگی معمولی

هر صادر کننده غذا حیوانات خانگی معمولی می داند که محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمت ارزان باید تهیه کند.

به همین سبب ما در اینجا شرکت بازرگانی دارا پت را که محصولات خود را به صورت انبوه و با نرخ کارخانه عرضه می کند پیشنهاد می نماییم.

برای آگاهی از قیمت خوراک حیوانات و دیگر خدمات این بازرگانی از طریق راه های ارتباطی این سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما