توزیع کنندگان کنسرو غذا سگ ایرانی

توزیع کنندگان کنسرو غذا سگ ایرانی با ارتباط مستقیم با تولید کننده، این محصول را با نرخی ویژه و در حجم عمده به فروش می رسانند. خرید در حجم زیاد برای خریداران خوراک های کنسروی سگ از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و سود زیادی را عاید آن ها می نماید.

توزیع کنندگان کنسرو غذا سگ ایرانی

تولیدکننده کنسرو غذا سگ ایرانی

تولیدکننده کنسرو غذا سگ ایرانی

تولید کننده کنسرو غذا سگ ایرانی این محصول را در طعم ها و وزن های گوناگون در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کند.

برای ساخت کنسرو غذای سگ تولید کنندگان باید با استاندارد های بین المللی بهداشتی و سلامتی آماده سازی این کالا آشنا باشند و آن را در فراهم سازی این محصول به کار گیرند.

به همین دلیل است که در طی مراحل تولید غذای کنسروی سگ، کارشناس های علم تغذیه و متخصصان این حرفه نظارت کامل دارند. فرمول هایی که در آماده سازی این کنسرو ها به کار می رود زیر نظر دقیق این کارشناسان آماده می گردد.

غذا های کنسروی حاوی مقدار های دقیقی از پروتئین های حیوانی، چربی، فیبر، آب و املاح و ویتامین ها هستند که بر اساس نژاد سگ، سن حیوان، وضعیت جسمانی و انرژی مصرفی حیوان این مقادیر متفاوت فرموله می گردد.

انواع کنسرو های تولیدی برای سگ های توله و بالغ و یا سگ های باردار و مریض در کارخانه های تولید خوراک حیوانات با بهترین استاندارد های روز دنیا آماده می شود و به بازار مصرف ارسال می گردد.

محل عرضه کنسرو غذا سگ ایرانی

محل عرضه کنسرو غذا سگ ایرانی

بازرگانی کنسرو سگ ایرانی دارا پت انواع غذا های مختلف کنسروی را برای این حیوان به صورت کلی به فروش می رساند. محل عرضه این محصول از طریق این سایت می باشد که این شرکت محصولات خود را به سر تا سر نقاط ایران ارسال می کند.

برای سفارش کالا از این پخش کننده کنسرو غذا سگ و آگاهی از قیمت محصولات به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده اند با ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما