توزیع کننده غذا ماهی قرص

توزیع کننده غذا ماهی قرص که در زمینه فروش غذا ماهی به صورت انبوه و با نرخ کارخانه فعالیت می نماید محصولات خود را به بازرگانان عمده فروش داخلی و صادر کنندگان ارائه می دهد. در این مقاله درباره ویژگی های خوراک قرص ماهی سخن خواهیم گفت و شما را با این فرآورده آشنا خواهیم کرد. لطفاً ما را تا انتهای این پست همراهی کنید.

توزیع کننده غذا ماهی قرص

غذا ماهی قرص چه ویژگی هایی دارد؟

غذا ماهی قرص چه ویژگی هایی دارد؟

آیا می دانید که غذا ماهی قرص چه ویژگی هایی دارد؟

غذا ماهی قرص دارای ویژگی هایی به شرح زیر می باشد:

  • این خوراک از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و در ساخت آن از مواد غذایی تازه مخصوص ماهی ها استفاده شده است. مواد اولیه این خوراک ها برای اکثر ماهی ها و به ویژه ماهی های گیاه خوار از جلبکی موسوم به اسپیرولینا که نوعی جلبک دریایی است تهیه می شود.
  • این خوراک از بافتی نرم برخوردار است که پس از مدت کمی که در آب قرار گرفت شروع به حل شدن کرده و در تغذیه و درخشان کردن رنگ ماهی ها بسیار کارساز است.
  • این غذا حاوی درصد پروتئین زیادی می باشد که حدود 50 درصد آن را در بر می گیرد و بقیه آن از رطوبت، چربی و فیبر تشکیل شده است.
  • این قرص ها بیشتر ویژه ماهی هایی است که از کف تغذیه می نمایند مانند ماهی لجن خوار و به سبب این که این ماهی ها به آرامی تغذیه می کنند برای آن ها بسیار مناسب است زیرا به کندی در آب حل می شود.
  • این خوراک قرصی شکل به شیشه آکواریوم می چسبد و تا زمانی که کاملاً حل شود در همان قسمت باقی خواهد ماند.

مرکز فروش غذا ماهی قرص

مرکز فروش غذا ماهی قرص

بازرگانی دارا پت مرکز فروش غذا ماهی قرص در وزن های مختلف و با نرخی استثنایی می باشد.

برای آگاهی از قیمت عمده فروش غذای قرص ماهی و سایر محصولات این شرکت به واسطه راه های ارتباطی این سایت با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناس های مجرب این مجموعه اطلاعات فنی این محصول را در اختیار شما قرار می دهند و به راهنمایی و مشاوره شما اقدام خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما