توزیع کننده خوراک مرغ عشق

توزیع کننده خوراک مرغ عشق انواع غذای مرغ عشق را در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می دارد. توزیع خوراک مرغ عشق به صورت مستقیم در مرکز پخش خوراک مرغ عشق با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود. ما در این مقاله درباره ارزش غذایی این پرنده با شما سخن خواهیم گفت. اگر در زمره علاقه مندان به این مبحث هستید، لطفاً با ما در ادامه این پست همراه باشید.

توزیع کننده خوراک مرغ عشق

بررسی ارزش غذایی خوراک مرغ عشق

بررسی ارزش غذایی خوراک مرغ عشق

در این قسمت از متن می خواهیم به بررسی ارزش غذایی مرغ عشق بپردازیم. همانطور که می‌ دانید مرغ عشق یک طوطی کوچک و بومی استرالیا می باشد.

مواد مغذی مورد نیاز برای این پرنده شامل سبزی ها و میوه هایی چون هویج، گلابی، سیب، پرتقال، توت فرنگی، شاتوت، تمشک، انگور، چغندر، اسفناج و کاهو می باشند.

همچنین از دانه های حبوبات و غلات نظیر برنج، ارزن، ماش، عدس، لوبیا، باقلا، گندم و ذرت نیز لازم است که در رژیم غذایی مرغ عشق به کار برده شود.

ارزش غذایی خوراکی که برای مرغ عشق تدارک دیده می شود با مقدار مواد مغذی مفید و املاح و ویتامین های ضروری برای بدن این نوع طوطی سنجیده می شوند.

فسفر، کلسیم، لیزین، انرژی قابل متابولیسم، پروتئین خام، فیبر، چربی، متیونین، سیستئین و ترنوئین از جمله موادی هستند که در غذای پرندگان ارزیابی می شوند و بر اساس آن ها، خوراک مرغ عشق ارزش گذاری می گردد.

مقدار هر یک از این مواد مغذی در غذا های مختلف برای مرغ عشق متفاوت بوده و بر اساس سن پرنده، وضعیت جسمانی و بیماری های او توسط کارشناس های تغذیه خوراک حیوانات برایش تجویز می شود.

بنابراین در غذا های آماده باید بر روی بسته غذا و یا کاتالوگی که توسط شرکت تولید کننده در اختیار شما قرار می گیرد، میزان دقیق غذای مورد نیاز مرغ عشق را مطالعه نمایید.

پخش مستقیم خوراک مرغ عشق

پخش مستقیم خوراک مرغ عشق

پخش مستقیم خوراک مرغ عشق در این مرکز به صورت عمده صورت می پذیرد.

اگر شما نیز در عرصه صادرات این کالا فعالیت می نمایید و یا بازار های داخلی را در اختیار گرفته اید به شما پیشنهاد می کنیم که خوراک مرغ عشق را در حجم زیاد سفارش دهید. علت این اصرار ما به سبب سودآوری کلانی است که روش خرید به صورت عمده برای شما به ارمغان می آورد.

برای آگاه شدن از قیمت غذای مرغ عشق و سایر خدمات این مجموعه از طریق راه های ارتباطی زیر این نوشته با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما