توزیع مستقیم کنسرو غذا سگ ایرانی

بسیاری از مردم در تمام دنیا به نگهداری کردن از حیوانات خانگی به ویژه سگ ها علاقه بسیار زیادی دارند و از این رو این افراد باید مواد غذایی مناسبی را برای حیوانات خود تهیه نمایند تا آن ها را تغذیه کنند. مراکز عرضه و پخش کنسرو سگ طعم مرغ که یکی از بهترین غذا های مخصوص سگ می باشد، این محصولات را به صورت گسترده از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و در بازار توزیع می نمایند.

توزیع مستقیم کنسرو غذا سگ ایرانی بسیار راحت است تولید کنسرو غذا سگ بسیار راحت است کنسرو غذا تازه سگ مدل های زیادی دارد کنسرو غذا سگ بالغ مدل زیادی دارد فروش کنسرو غذا سگ بسیار راحت است در ادامه به مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو غذا سگ و ویژگی های قابل توجه کنسرو غذا تازه سگ می پردازیم.

توزیع مستقیم کنسرو غذا سگ ایرانی

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو غذا سگ

مختصری درباره فرآیند تولید کنسرو غذا سگ کنسرو یک برند ایرانی است که تخصصی در زمینه تولید کنسرو سگ ، گربه فعالیت می کند. محصولات شرکت بین المللی با مالکیت شرکت پژواک تجارت ایوان یا همان پتی وان در ایران عرضه می شود.

کلیه محصولات غذایی سگ و گربه با جدیدترین و بهترین دستگاه های روز دنیا همراه با مواد اولیه مرغوب و تنوع در طعم غذایی بسیار زیاد در سایز های مختلف 110 گرمی 120 گرمی و 400 گرمی تولید می شود. کنسرو های شرکت پتی وان با نام تجاری شایر مطابق با استاندارد های بین المللی و اعمال نظارت های قوی نهاد های دامپزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن تولید می شود شایر به شما این اطمینان را میدهد

که کلیه فرآیند های تولید این کنسرو با نظارت کیفی بالایی به دست شما میرسد تا حیوان عزیزتان آن را مصرف کند. همچنین بازرسی مراجع نظارتی، تضمینی مضاعف برای کیفیت محصولات اپتی وان پدید آورده است.

ویژگی‌های مثبت: کنترل فشار خون و کمک به انعقاد خون کنترل دیابت بهبود عملکرد ریه‌ها و دستگاه گوارش کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان حاوی ویتامین های لازم برای تقویت رشد مو و کمک به جلوگیری از ریزش غیر نرمال بکار نبردن افزودنی های شیمیایی و غیر طبیعی تامین پروتئین طبیعی مورد نیاز Multivitamin B در هر طعم بر اساس نوع آن می توانید ویژگی های مثبت آن کنسرو را مشاهده کنید

از انجا که اصلاحا همه گربه ها را بد غذا می دانند یعنی مایل به خوردن هر نوع غذایی نیستند این شرکت توانست با نوع فرمولی که در کنسرو های خود به کار میبرد رضایت بسیار خوبی را در بین گربه ها بدست بیاورد. پیشنهاد ما به شما استفاده از کنسرو های غذایی 110 گرمی ارگانیک است چرا که از کیفیت بسیار بالا تر از سایر محصولات این گروه بهرمند اند.

ویژگی های قابل توجه کنسرو غذا تازه سگ

ویژگی های قابل توجه کنسرو غذا تازه سگ مرغ دارای ویتامین‌های مختلف نظیر ویتامینC ، ویتامین B6 ، ویتامینB3 ، ویتامین B12 ، ویتامینE ، ویتامین D و ویتامین K ویتامین B9 ، ویتامین B2 ، ویتامین B1 می‌باشد. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای تمامی سنین مناسب است. از افزودنی‌های شیمیایی، مواد نگهدارنده، طعم دهنده‌ها و رنگ دهنده‌های مصنوعی و پروتئین‌های گیاهی و فیلرها استفاده نشده است.

این کنسرو فاقد شکر، نمک و گلوتن می‌باشد و در آن از پرکننده (Filler) استفاده نشده است. به دلیل وجود افزودنی‌های طبیعی)گلوکوزامین و زینک( باعث استحکام استخوان درتمامی سنین می‌شود و با توجه به داشتن مقدار قابل ملاحظه‌ای از امگا ۳ و ۶ به نگهداری سلامت پوست و مو و همچنین رشد مو کمک قابل توجهی می‌نماید.

ویژگی‌های مثبت: کمک به سلامت بینائی به دلیل ویتامین‌های موجود کمک به کاهش اضطراب به دلیل داشتن نوعی از اسید آمینه کاهش ناراحتی های پوستی تامین پروتئین طبیعی مورد نیاز حاوی چربی‌های مفید و ضروری طبیعی مناسب برای سگ‌های بد غذا مناسب برای سفرهای کوتاه مدت مملو از ویتامین های خانواده B

باکیفیت ترین انواع کنسرو غذا سگ بالغ کدامند؟

باکیفیت ترین انواع کنسرو غذا سگ بالغ کدامند؟ کلیه محصولات غذایی سگ و گربه با جدیدترین و بهترین دستگاه های روز دنیا همراه با مواد اولیه مرغوب و تنوع در طعم غذایی بسیار زیاد در سایز های مختلف 110 گرمی 120 گرمی و 400 گرمی تولید می شود. کنسرو های شرکت پتی وان با نام تجاری شایر مطابق با استاندارد های بین المللی و اعمال نظارت های قوی نهاد های دامپزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن تولید می شود

شایر به شما این اطمینان را میدهد که کلیه فرآیند های تولید این کنسرو با نظارت کیفی بالایی به دست شما میرسد تا حیوان عزیزتان آن را مصرف کند. همچنین بازرسی مراجع نظارتی، تضمینی مضاعف برای کیفیت محصولات اپتی وان پدید آورده است. ویژگی‌های مثبت:

کنترل فشار خون و کمک به انعقاد خون کنترل دیابت بهبود عملکرد ریه‌ها و دستگاه گوارش کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان حاوی ویتامین های لازم برای تقویت رشد مو و کمک به جلوگیری از ریزش غیر نرمال بکار نبردن افزودنی های شیمیایی و غیر طبیعی تامین پروتئین طبیعی مورد نیاز Multivitamin B در هر طعم بر اساس نوع آن می توانید

ویژگی های مثبت آن کنسرو را مشاهده کنید از انجا که اصلاحا همه گربه ها را بد غذا می دانند یعنی مایل به خوردن هر نوع غذایی نیستند این شرکت توانست با نوع فرمولی که در کنسرو های خود به کار میبرد رضایت بسیار خوبی را در بین گربه ها بدست بیاورد. پیشنهاد ما به شما استفاده از کنسرو های غذایی 110 گرمی ارگانیک است چرا که از کیفیت بسیار بالا تر از سایر محصولات این گروه بهرمند اند.

مراکز فروش کنسرو غذا سگ ایرانی

مراکز فروش کنسرو غذا سگ ایرانی فروشگاه ها و شرکت هایی که در سطح کشور ما به امر پخش و فروش کلی انواع کنسرو سگ طعم مرغ یا گوشت می پردازند، این محصولات را در وهله اول از تولید کننده ها خریداری می نمایند و سپس در شعبه های مختلف خود در شهر ها و استان های ایران پخش می نمایند و به فروش می رسانند. مدیران این فروشگاه ها که محصولات مورد نظر را از سوی تولید کننده آن ها در ایران توزیع می کنند،

به دلیل خرید این محصولات از جلوی درب کارخانه ها و پرداخت کردن کمترین هزینه ممکن برای آن ها، در زمان فروش هم نرخ بسیار مقرون به صرفه ای را در نظر می گیرند. این نرخ مناسب به دلیل کاسته شدن از میزان ارزش افزوده دریافتی این مراکز و حذف شدن واسطه ها از روند خرید و فروش محصول است. درضمن این مراکز پخش، کنسرو سگ را از راه های مختلفی که شامل درگاه های فروش آنلاین یا دفاتر فروش حضوری هستند به دست مصرف کننده ها می رسانند و با این کار موجب سهولت آن ها می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما