توزیع مستقیم غذای سگ خانگی

توزیع غذای سگ خانگی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب را می توانید از مرکز عرضه غذای سگ در حجم انبوه سفارش دهید. ما برای آن عده که در خصوص خوراک سگ ها به راهنمایی نیاز دارند اطلاعات سودمندی را در این نوشته آورده ایم. بنابراین اگر شما نیز به این مبحث علاقه مند هستید، لطفاً برای دریافت توضیح های جامع تر در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

توزیع مستقیم غذای سگ خانگی

راهنمای خرید غذای سگ خانگی

راهنمای خرید غذای سگ خانگی

آیا شما در خصوص غذای سگ خانگی خود به راهنمایی نیاز دارید؟

غذایی که یک سگ به آن نیاز دارد به طور کلی باید شامل چربی ها، پروتئین ها، کربوهیدرات ها، فیبر ها، مواد معدنی و ویتامین ها باشند. غذای سگ ها را در دو دسته غذا های تر و غذا های خشک قسمت بندی می نمایند. تفاوت اصلی این دو نوع خوراک در میزان رطوبت موجود در آن ها است.

اگر می خواهید برای غذای سگ خانگی خود خوراک تهیه نمایید باید به چندین فاکتور که از اهمیت بالایی برخوردار هستند توجه نمایید. فاکتور هایی همچون نژاد سگ، سن سگ، میزان انرژی مصرفی، وضعیت جسمانی و اندازه جثه سگ همگی بر روی انتخاب خوراک برای این حیوان موثر هستند.

خرید خوراک های خشک به سلامتی دهان و دندان سگ شما کمک بسیار می کند. زیرا حیوان با جویدن خوراک خشک و املاحی که در این خوراک ها است سبب سالم ماندن دندان هایش می گردد.

همچنین خواک های تر که حاوی انواع مواد گوشتی و پروتئینی و سبزیجات هستند علاوه بر این که بخش زیادی از آب مورد نیاز بدن سگ را تامین می نمایند می توانند انرژی زیادی را به سگ بدهند.

اما اگر سگ شما بیمار شده است و یا باردار بوده و یا این که تازه زایمان کرده است، شما می توانید از کنسرو های ریکاوری برای او استفاده کنید. زیرا این کنسرو ها از چربی زیاد و پروتئین بالا برخوردار بوده و بسیار نرم هستند و از چگالی زیادی برخوردارند.

شاید که توله سگ شما تازه می خواهد غذا خوردن را شروع کند پس به شما کنسرو های استارتر را که مخصوص این سگ کوچک است پیشنهاد می کنیم.

اگر شما تمامی این موارد را که در بالا متذکر شدیم به خوبی انجام دادید، می توانید از سالم بودن سگ خود مطمئن باشید.

عرضه کننده غذای سگ خانگی

عرضه کننده غذای سگ خانگی

بازرگانی دارا پت عرضه کننده غذای سگ خانگی به صورت عمده و با نرخی اقتصادی می باشد.

برای دریافت اطلاعات قیمت محصول و دیگر خدمات این مرکز با ما در تماس باشید. همکاران ما مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما