تامین کننده غذای خشک سگ

غذای خشک سگ در حجم زیاد و با نرخی استثنایی را از تامین کننده خوراک سگ می توان به دست آورد. تامین غذای سگ از مرکز اصلی پخش غذای سگ به سبب حذف واسطه ها سبب کاهش نرخ عرضه این کالا می شود. اگر به عنوان یک خریدار به دنبال این هستید که بدانید غذای خشک سگ دارای چه ویژگی هایی می باشد پس با ما همراه شوید. در ادامه توضیح های جامع تری را در این باره به شما خواهیم داد.

تامین کننده غذای خشک سگ

غذای خشک سگ چه مشخصاتی دارد؟

غذای خشک سگ چه مشخصاتی دارد؟

آیا می دانید غذای خشک سگ چه مشخصاتی دارد؟

غذای خشک سگ باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا در حفظ سلامتی حیوان موثر واقع گردد. برخی از مشخصات خوراک خشک برای سگ به شرح زیر هستند:

مواد افزودنی برای سلامت دندان ها: غذایی که به عنوان خوراک خشک برای سگ به شمار می رود باید دارای مواد مفید برای سلامتی دندان سگ ها باشد تا وقتی این خوراک را می جوند در بهداشت دهان و دندان های آن ها مفید واقع گردد.

مواد و ویتامین های سودمند: دارای ویتامین ها و املاحی باشد که برای سیستم گوارش سگ مفید واقع شود و همچنین نیاز های بدن این حیوان را به املاح سودمند نظیر کلسیم و ویتامین دی تامین نماید.

کیفیت مواد اولیه و کیفیت مراحل تولید: در ساخت آن از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده شده باشد. همچنین روش تولید و مراحل تهیه خوراک خشک باید مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد تا خوراکی کاملاً بهداشتی و سلامت برای حیوان تولید گردد.

قیمت مناسب: در جهان کنونی که جهان رقابت ها است یک خوراک خشک سگ علاوه بر این که باید دارای کیفیت ممتاز باشد باید از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد تا مشتری های بیشتری را به سمت خود بکشاند.

شرکت پخش غذای خشک سگ

شرکت پخش غذای خشک سگ

بازرگانی داراپت یک شرکت پخش غذای خشک سگ می باشد که این محصول را به صورت کلی و با نرخی مناسب در اختیار مشتریان خویش در سر تا سر کشور قرار می دهد.

برای آگاه شدن از نرخ ارائه این کالا، اصالت فیزیکی محصول، تضمین خرید، چگونگی ارسال محصول و سایر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود، با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده شده است در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه ما آماده هستند تا به همه سوال های شما در این زمینه پاسخ دهند و به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما