بزرگترین مرکز فروش غذای سگ خانگی در تهران

یکی از مهم ترین مسائل برای کسانی که از حیوانات خانگی و به خصوص سگ ها نگهداری می کنند، تهیه یک غذای عالی و مقوی برای آن هاست که به خوبی بتواند مواد مغذی مورد نیاز آن ها را برآورده نموده و موجب حفظ سلامتی آن ها شود؛ به همین جهت است که صاحبان این حیوانات دوست داشتنی همواره در پی بزرگترین مرکز فروش غذای سگ خانگی در تهران و سایر شهرهای ایران هستند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین نوع آن را تهیه کرده و آن را در دسترس سگ خود قرار دهند.

بزرگترین مرکز فروش غذای سگ خانگی در تهران

غذای محبوب سگ های خانگی چیست؟

غذای محبوب سگ های خانگی چیست؟سگ ها به غذاها و خوراکی های خاصی علاقه دارند که برخی از آن ها ممکن است با سیستم گوارشی سگ ها سازگاری نداشته باشد و برای آن ها باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی گردد؛ به همین سبب برخی از صاحبان این حیوانات زیبا و دوست داشتنی، اقدام به تهیه و یا خرید غذای تشویقی سگ می نماید و مواد غذایی محبوب آن ها را با مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن سگ ها مخلوط کرده و به این صورت به سلامتی آن ها کمک شایانی می نمایند.
در این قسمت به برخی از این غذاهای تشویقی و مواد تشکیل دهنده آن ها اشاره می کنیم:

  • غذای تشویقی عصاره گوشت: برای تهیه آن مقداری از عصاره گوشت را درون فریزر قرار داده و سپس در دسترس سگ ها قرار می دهند؛ این غذای تشویقی پروتئین زیادی را به جسم سگ ها می رساند.
  • غذای تشویقی سورپرایزی: این غذا با استفاده از عصاره گوشت و یا مرغ تهیه می شود، آن را با آبمیوه های طبیعی مخلوط کرده و داخل فریزر قرار می دهند، پس از چند ساعت آن را خارج کرده، روی آن را با کره بادام زمینی که یکی از محبوب ترین غذای سگ هاست پوشانده و مجدداً در فریزر قرار می دهند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی این غذای سورپرایزی و خوشمزه برای سگ ها آماده می شود.
  • بستنی مخصوص سگ: برای تهیه این بستنی برخی از میوه هایی که با ساختار جسمی سگ سازگاری دارند را پوست گرفته و در فریزر قرار می دهند، سپس آن را در مخلوط کن ریخته و با ماست پروبیوتیک مخلوط می کنند و آن را به عنوان یک بستنی خوشمزه و محبوب در اختیار سگ ها قرار می دهند.

پخش عمده غذای سگ خانگی

در کشورمان شرکت ها و کارخانجات مختلفی وجود دارند که با استفاده از دانش روز دنیا و استانداردهایی که در این زمینه وجود دارند، اقدام به تولید غذای سگ خانگی نموده و آن را با کیفیت بالا در دسترس این حیوانات قرار می دهند.
حیوانات خانگی و به خصوص سگ ها برای این که زنده بمانند نیاز دارند که از مواد غذایی مقوی و با ارزش استفاده کرده تا جسم آن ها همواره سالم بوده و از بیماری های مختلف در امان بماند و غذای روزانه آن ها باید بتواند به بهترین شکل ممکن تمامی نیازهای تغذیه ای آن ها را بر آورده نماید.
معمولاً سگ ها نیز مانند انسان ها به موادی مانند پروتئین، انواع ویتامین ها، کربوهیدرات و مواد معدنی نیاز دارند، چرا که جسم آن ها به تنهایی قادر به ساخت برخی از این مواد نیست و به همین سبب باید آن ها را از طریق غذای سگ ها فراهم نموده و در دسترس آن ها قرار داد.

متخصصین و دامپزشکان اعتقاد دارند که غذای سگ ها باید از دو اصل کلی پیروی نماید؛ یک این که دارای میزان مناسبی از مواد مغذی و مورد نیاز آن ها باشد و دوم این که بتواند انرژی مورد نیاز سگ را برای انجام فعالیت های روزانه به اندازه کافی تامین نماید.

خرید ارزان غذای سگ درجه یک

خرید ارزان غذای سگ درجه یکزمانی که شما تصمیم می گیرید از یک حیوان خانگی مانند سگ نگهداری نمایید، باید قبل از هر چیز در این زمینه مطالعه و تحقیقات فراوانی انجام داده و با آگاهی کامل به سراغ این کار بروید، چرا که نگهداری از یک حیوان مسئولیت سنگینی دارد و اگر شما از علاقمندان به آن ها هستید، باید با تمام توان خود این مسئولیت را پذیرفته و اقدام به نگهداری آن ها کنید. خرید غذای درجه یک و استاندارد برای سگ ها، یکی از این موارد مهم است؛ غذاهایی که بتوانند به بهترین شکل ممکن تمامی نیازهای تغذیه ای آن ها را برآورده نموده و آن ها را از آسیب بیماری های مختلف در امان نگه دارد.پ

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که غذای سگ ها با همدیگر متفاوت است و اگر شما صاحب یکی از این سگ ها هستید، باید در هنگام تهیه غذای آن به پارامترهای مختلفی توجه کنید.
از جمله مهم ترین این پارامترها عبارتند از:

  • نژاد سگ
  • سن
  • اندازه 
  • میزان فعالیت
  • حساسیت هایی که ممکن است از آن برخوردار باشد

مناسب ترین روش تهیه غذای سگ خانگی

اگر قصد دارید برای سگ خانگی خود، یک غذای مناسب تهیه کنید، باید قبل از آن با یک دامپزشک مشورت نمایید و مطئمن شوید که آیا غذای مورد نظر برای او مناسب است یا خیر؟ شایان ذکر است که سگ ها معمولاً به غذاهایی نیاز دارند که حدود 40 درصد آن را گوشت، 30 درصد نشاسته و 30 درصد دیگر را سبزیجات تشکیل داده باشد.
یکی دیگر از نکته هایی که باید به آن توجه نمایید این است که باید غذای سگ ها از تنوع بالایی برخوردار باشد، چرا که اگر شما در طول روز به عنوان مثال به سگ خود فقط گوشت دهید، ممکن است پس از مدتی میل خود را به غذا از دست بدهد و یا ویتامین ها و مواد معدنی که باید آن ها را از سبزیجات به دست آورد در بدن او کم شده و سگ را مستعد بیماری نماید.
همچنین غذای سگ های خانگی را به مدت سه روز می توان در یخچال نگهداری کرد و پس از آن باید دوباره یک غذای تازه و سالم برای او فراهم نمود.

یکی از بهترین غذاهایی که سگ ها به خوردن آن علاقه فراوانی دارند ترکیب گوشت، برنج و سبزیجاتی مانند هویج است؛ این غذا به سگ کمک می کند تا در طول روز از انرژی فراوانی برخوردار بوده و به بهترین شکل ممکن به فعالیت های روزانه خود مشغول شود.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم برای این که بتوانید به رشد و سلامت سگ های خود کمک کنید، باید مواد غذایی را در دسترس او قرار دهید که کاملاً ایمن بوده و از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

7

  1. سلام و درود بر شما عید همگی مبارک باشه انشالا که سالی پر از خیر و برکت داشته باشید ، ممنون از مطالب مفیدتون برای من که خیلی مفید بود چون که همیشه برای من که سوال بود چجوری میتونم غذای مناسب و مقوی برای سگ و حیوون خونگی خودم تهیه کنم من حتما از محصول شما خریداری میکنم به زودی ، یک سوال داشتم یعنی این غذا ها برای همه نوع سگ و نژاد های مختلف از اونها مناسب هست؟ و چیزهای مورد نیاز بدنشون با این غذا تامین میشه به طور کامل؟

  2. این کارخوبی هستش که برای سگ غذاازقبل آماده باشه و دیگه لازم نباشه که ماسریع بریم دنبال درست کردنش فقط موضوع قیمت هاش میمونه که اگه کمی این قیمت هارو پایین تر یاورید بهترمیتوانیم همه یموردموردنیازحتی بستنی و غیره راتهیه کنیم وفقط به غذای خالی بسنده نکنیم وفقط من یه سوالی ازشمادارم اون هم اینه که آیاشکلات برای سگ ضررداره آخه من خیلی قبل ترها شنیدم که اگرسگ رو شکلات بدیم روی سیستم عصبی سگ تاثیرخیلی بدی میزاره و حتی باعث مرگ اون میشه واین باعث شدکه هیچ وقت امتحانش نکنم ایااین موضوع حقیقته؟

    • سلام خانم سنچولی
      مجموعه با حذف واسطه ها تلاش زیادی جهت کاهش هزینه ها داشته است. موضوع بعدی که مطرح کردید باید توسط متخصص بررسی شود.

  3. سلام. من از غذای سگ تجربه خوبی ندارم. یه روز دوست نزدیکم برای سگش از فروشگاه غذا گرفت و سگ بیچاره بعد از خوردن غذا بی حال شد و فردا صبح دیدیم که دیگه نفس نمیکشه و تموم کرده.
    خواهش میکنم به این موضوع اهمیت بدین و حداقل شما کیفیت خوبی داشته باشین تا آدم ها داغدار سگ های عزیزشون نشن. با کیفیت ارائه بدید محصولتون رو. تشکر

  4. سلام وقت بخیر چند وقت پیش یکی از دامپزشکان سایت دارا پت را بهم معرفی کرد و گفت بهترین غذای سگ خانگی را میشه از این سایت تهیه کرد واقعاً محصولات خوبی داره ممنون که برای حیوانات ارزش قائل هستید و محصولات با کیفیت تهیه میکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما