برند برتر خوراک سگ گله در ایران

فروش خوراک سگ گله در ایران در انواع مختلفی صورت می گیرد. از سوی دیگر بهترین فروشنده، برند برتر در این عرصه را ارائه می کند. این غذاهای مخصوص از مواد اولیه مرغوب ترکیب شده اند و به سلامتی و رشد حیوان کمک زیادی می کند. در هر حال، کارخانه خوراک سگ با در نظر داشت استانداردها و موازین بهداشتی، فرآورده را در بسته بندی های متنوع و اوزان مختلف ارائه می کند.

برند برتر خوراک سگ گله در ایران

تاریخچه تولید خوراک سگ به صورت صنعتی

تاریخچه تولید خوراک سگ به صورت صنعتی

سگ ها به صورت طبیعی از غذاهای مختلفی استفاده می نمایند که در این بین، گوشت و استخوان از خوراک های مورد علاقه آنان است. اما ما می خواهیم نگاهی گذرا در این بخش، به تاریخچه تولید خوراک سگ به صورت صنعتی بیندازیم.

برای نخستین بار یک نوع خمیر که از خرده نان و تکه های گوشت تولید شده بود، برای سگ ها در نظر گرفتند. اما این کافی نبود. کم کم تا اواسط قرن نوزدهم اولین خوراک صنعتی سگ ساخته شد. این فرآورده را شخصی به نام جیمز اسپات تولید کرد.

او با مخلوط کردن سبزیجات، گوشت و غلات، نوعی غذای آماده را به جهان معرفی نمود که مخصوص سگ های اهلی بود. اما تولید رسمی آن در ایالات متحده آمریکا در سال 1890 انجام شد. رفته رفته که سگ ها به عنوان یک حیوان خانگی ظاهر شدند، ساخت خوراک مخصوص هم افزایش یافت.

در دهه 1930 کنسرو سگ هم تولید گردید و پس از جنگ جهانی دوم، به صورت همه جانبه ای روی این غذا کار شد که امروزه شاهد عرضه بهترین غذاهای مخصوص این حیوانات با وفا هستیم.

بزرگترین کارخانه خوراک سگ گله بسته بندی شده

بزرگترین کارخانه خوراک سگ گله بسته بندی شده

خوراک سگ گله بسته بندی شده را بزرگترین کارخانه با استفاده از فرمول های جدید و همینطور ترکیب انواع پروتئین، چربی های سالم، مواد آلی و مواد افزودنی دیگر، می سازد. این محصولات را می شود به چندین دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

• غذای خشک
• غذای نیمه مرطوب
• غذای تر
• غذای تشویقی

در کنار این فرآورده ها، خوراک های مکملی هم تولید می شوند که به آنها پروبیوتیک بیشتر و مولتی ویتامین اضافه می شوند. عموماً برای سگ هایی که ضعیف، بیماری و یا باردار هستند، این محصولات مفید واقع شده و به همین جهت، مشتریان زیادی دارند.

در هر حال، هر کدام از خوراک هایی که فرآوری می شوند در قوطی های فلزی، کیسه های پلاستیکی و همینطور جعبه های مقوایی قرار می گیرند. کارخانه محصولاتش را با نشان استاندارد، تاریخ تولید و آرم مخصوص شرکت عرضه می کند.

هر کدام از بسته های خوراک صنعتی سگ حجم های‌ شان گوناگون است. عموماً از زیر 1 کیلوگرم تا بالای 10 کیلوگرم نیز وزن دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما