برندهای برتر خوراک پرنده عروس هلندی

برای کسانی که علاقمند به نگهداری پرندگان زیبا همچون عروس هلندی هستند، پیشنهاد می کنیم که حتماً به تغذیه این موجودات ظریف و زیبا توجه کنند. ما می خواهیم در اینجا، به موضوع برندهای برتر خوراک پرنده عروس هلندی بپردازیم و معرفی کلی از این محصول داشته باشیم.
برندهای برتر خوراک پرنده عروس هلندی

خوراک محبوب پرنده عروس هلندی چه ویژگیهایی دارد؟

خوراک محبوب پرنده عروس هلندی چه ویژگیهایی دارد؟عروس هلندی نیز مانند سایر پرندگان، به خوراکی های متفاوتی علاقمند است. اما به این موضوع توجه کنید که در سنین مختلف و شرایط گوناگون، به نوعی خاصی از غذا نیاز دارد. خوراک محبوب پرنده عروس هلندی چه ویژگی هایی دارد؟

این پرنده خوش رنگ و قشنگ، نیاز به سه وعده غذایی دارد که به طور تقریبی هر وعده 15 گرم باید به آن خوراکی داد. اما مسئله ای که زیاد باید به آن اهمیت دارد، دادن دانه ها و غذای مورد علاقه آن است که عبارت می باشند از:

• شاهدانه

• تخم کتان

• تخم آفتاب گردان

• سبزیجات

• آجیل های مختلف

در این بین، نباید خوراک تقویتی عروس هلندی را هم از یاد برد. امروزه خوراک های آماده ای پیدا می شود که برندهای معتبری فرآوری کرده اند و از مواد پروتئینی، ویتامین ها و مواد معدنی، بهره می برد. این محصولات می تواند کمک زیادی به رشد و خوش رنگ نگهداشتن پرنده کند.

از طرفی، این موجود زیبا، مواد غذایی همچون میوه، دانه پرنده، پلت و سبزیجات را استفاده می کند. در این بین، پلت و دانه جزء اصلی ‌ترین غذاها است. البته در این میان، نباید آب دادن منظم و تمیز کردن قفس های آنان را فراموش کنید.

فروش بهترین انواع خوراک پرنده عروس هلندی

فروش بهترین انواع خوراک پرنده عروس هلندیدرباره فروش بهترین انواع خوراک پرنده عروس هلندی باید گفت، عرضه کننده معتبر، محصولاتی را که ارائه می دهد، ساخته شده توسط بهترین تولیدی ها است. همچنین دارای نشان استاندارد بوده و کاملاً بهداشتی می باشد. به این ترتیب، مشتریان می توانند با خیالی آسوده، خرید را انجام دهند.

گفتنی است که ارائه چنین خوراکی هایی در بسته بندی های متنوعی صورت می گیرد. به این صورت، آنان از هر نوع آلودگی به دور هستند و یک غذای کامل محسوب می شوند. آنان را به شکل عمده نیز می توان تهیه نمود.

اگر خریدار کلی هستید، می شود که به راحتی این محصولات مرغوب را به دست آورید. برای این منظور، بهترین روش خرید آنلاین است که نه وقت ‌تان گرفته می شود و هم این که راحت و بی هزینه های جانبی، می توانید کالا را به دست آورید.

خرید اینترنتی از هر منطقه ای امکان پذیر بوده و فروش انواع خوراک پرنده را عرضه کننده به شکل تضمین شده انجام می دهد.

14

  1. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی دست اندرکاران مجموعه ی موفق. ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت شما از خواندن مقاله ی بسیار عالی و کامل و جامعی که در سایت قرار دادین بسیار لذت بردم و نهایت قدردانی و سپاسگزاری دارم. سوالی که داشتم این هستش که امکان خرید غیر عمده هم وجود داره و یا در صورت خرید عمده و نداشتن رضایت کافی، امکان مرجوع کردن خوراک های بسته بندی وجود داره و یا خیر؟ پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم. موفقیت و کامیابی روز افزون شما رو از خداوند منان خواستارم.

  2. سلام خدا قوت
    مرسی از اطلاع رسانیتون برای خوراک پرندگان،چون لازمه ی نگهداری از پرنده خوراک‌ اونه

  3. درود و سپاس ف راوان برای ایجاد بستر مناسبی برای خرید محصولات و غذای پرنده ها مخصوصا عروس هلندیه زیبا و خوشصدا راستش من تا چند سال پیش اطلاعات زیادی از پرنده ها نداشتم علاقه داشتم ولی فقط از نظر کردن و دیدن لذت میبردم و کفترو گنجشک رو میشناختم عروش هلندیو که کلا فکر میکرد عروس هلندی به طوطی میگن که از کشور هلند آوردن و نژادش هلندیه و طوطیه مادس میارنش با یه طوطی از نژاد پاک آریایی باهم ازدواج کنن و جفت بشن و تخم بزارن و اینجوری بهش میگن عروس هلندی که بعدا فهمیدم اصلا طوطی نیست بعد اصلا هلندی نیس و کلا هم نرش و هم مادش اسمشون عروس هلندی ولی در کل خواهش میکنم از دوستان و عزیزانی که حیون نگهداری میکنین مراقبس باشیو تحقیق کنین در موردش و اینکه غذا خوردن و غذاهاشو درست بهش بدین بخدا گناه داره هاسکیو چون خوشگله ببری تو آبادان بزاری تو حیاط تابستون اون حیون واسه قطب شماله جایی که شصت درجه زیر صفره رو براش هوای عادیه حالا تو شصت درجه روی صفر میبریش چوک توشگله،.ایشالا خدا تقاصتونو بده و به حامیه حیواناتم سلامتیو طول عمرو آرامش بده .سپاسگذارم درود بر شما

  4. با سلام و درود خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان: عروس هلندی یکی از پرنده‌هایی است که خیلی‌ها تو خونه هاشون ازش استفاده می‌کنن ممکنه دوست داشته باشید بدونید این پرنده چی می‌خوره کافیه این مقاله را کامل بخونید متوجه میشید از چه خوراک‌هایی استفاده می‌کنه شاید به دردتون خورد حتماً این مقاله را از دست ندید.

  5. سلام وقت بخیرخسته نباشید
    سالم نگه داشتن یک پرنده زینتی در قفس همیشه کار آسانی نیست، اما داشتن اطلاع کافی از نیازهای پرنده تان اولین قدم برای داشتن یک پرنده سالم و شاد است. تغذیه صحیح برای این دسته از حیوانات موضوعی کلیدی است. سلامت و شاداب نگه داشتن یکی از این فرشتگان در قفس همیشه کار آسانی نیست، اما داشتن اطلاع کافی از نیازهای پرنده تان اولین قدم برای داشتن یک پرنده زینتی است. مهمترین مسئله برای سلامتی و شادابی پرندگان تغذیه صحیح آنهاست. پرنده‌ها در طبیعت کالری زیادی نیاز دارند اما وقتی در خانه از آنها نگهداری می‌شود، میزان نیازشان به کالری و پروتئین متفاوت خواهد بود. عدم توجه به این مهم موجب بیماری‌هایی مثل: کبد چرب، نارسایی کلیوی، نقرس، پوکی استخوان، تجمع چربی‌های مضر در اندام های حیاتی و در نهایت باعث کوتاه شدن عمر پرنده می‌شود.

  6. باسلام من پرنده ذارم ولی غذای خواسی بهش ندادم ولی با دیدن این محصول می خوام خریدکنم امیدوارم خوب باشه حداقل ازفکرغذای پرندم راحت بشم ممنون

  7. سلام وقت بخبر
    ممنونم بابت معلومات جالب تان من تاهنوز اطلاع نداشتم از خوراک پرنده عروس هلند بزود ترین فرصت خریداری میکنم .

  8. سلام ممنون از مطالب شما دوست عزیز.
    آیا عروس هلندی شاهدانه دانه درشت هم میخوره؟

  9. سلام چه خوبه که غذای مخصوص واسه پرنده وجود داره ادم‌خیالش راحته اینجوری ممنون‌بابت محصول خوبتون?

  10. سلام من از این برندهای خوراک پرنده عروس خریداری کردم برا پرنده ام از سایتتون خداقوت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما