بازار فروش یونجه 800 گرمی جوندگان

بازار فروش یونجه 800 گرمی جوندگان به دلیل مصرف بالایی که این نوع از گیاه دارد، رونق خوبی داشته و در برخی از مواقع حتی آن را به بازارهای جهانی نیز شرکت های بازرگانی، صادر می کنند. باید بگوییم که روش تولید یونجه جوندگان، قیمت آنها، چگونگی ساختار و کیفیت روی بازار تاثیر می گذارد. ضمن این که بیشتر شاهد فروش یونجه خشک قالبی و فشرده در گوشه و کنار کشور می باشیم.

بازار فروش یونجه 800 گرمی جوندگان

زمان مصرف یونجه جوندگان

زمان مصرف یونجه جوندگان

یونجه جوندگان را می توان در زمان های گوناگون مصرف کرد. این چنین فرآورده ای به دلیل این که حاوی مقدار معینی از پروتئین، انواع املاح معدنی و ویتامین می باشد، مفید برای چنین حیواناتی به شمار رفته و می توان به طور متوسط روزانه از آن جهت تغذیه سالم حیوانات کار گرفت. از سوی دیگر این فواید را برای بدن جوندگان دارد:

• می تواند برای دندان ها و لثه های آنان مفید واقع شود.
• استخوان ساز بوده و از بیماری های مرتبط با پوکی اسکلت بدن جلوگیری می کند.
• سبب می شود تا قلب و عروق سالمی این حیوانات داشته باشند و از سویی به امراضی همچون دیابت و فشار خون بالا مبتلا نشوند.
• تا اندازه ای حس جوندگی آنان را ارضا کرده و نیازی ندارند تا اشیا دیگر را بجوند.

اما در حوزه غذا دادن، باید میزان مشخصی را در طول روز مد نظر داشته باشید. به این صورت نه شاهد حیف شدن محصول هستید و نه هم ضرری برای حیوان خانگی شما خواهد داشت. البته سن و گونه جونده را هم فراموش ننما‌یید.

تولید یونجه 800 گرمی جوندگان

تولید یونجه 800 گرمی جوندگان

می دانید که شرکت بزرگ تولیدی، چگونه یونجه 800 گرمی جوندگان را فرآوری می نماید؟ برای این منظور در گام اول چنین علف هایی را که از زمین ها درو شده اند، خوب ضدعفونی کرده تا اگر بیماری و یا آفتی دارند کاملاً از بین برده شود. سپس آنها را به حالت خشک در می آورد که بدون مواد شیمیایی و با دستگاه های مخصوص این کار صورت می گیرد.

بعد از این مرحله به اشکال متفاوت در می آورد که می توان به نوع رشته ای، لقمه ای و یا حتی پلت شده اشاره کرد. در کل کارخانه به موضوعاتی مثل استانداردها هم پایبندی داشته و برای همین بوده که تجار گوناگون خرید عمده را از شرکت اصلی انجام می دهند و بدون دغدغه در بازارهای جهانی به فروش محصولات یونجه های گوناگون می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما