بازار عرضه کنسرو مرطوب سگ

بازار عرضه کنسرو مرطوب سگ بهترین انواع خوراک کنسروی سگ را به صورت عمده ارائه می کند. قیمت کنسرو سگ در این مرکز پخش کنسرو سگ بسیار پایین تر از بازار های رایج عرضه می گردد. زیرا این نمایندگی محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه داران دریافت می نمایند و در حجم زیاد اقدام به فروش کالا ها به بازرگانان می کند. در ادامه درباره کنسرو مرطوب سگ صحبت خواهیم نمود. لطفاً با ما همراه شوید.

بازار عرضه کنسرو مرطوب سگ

منظور از کنسرو مرطوب سگ چیست؟

منظور از کنسرو مرطوب سگ چیست؟

آیا می دانید که منظور از کنسرو مرطوب سگ چیست؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که کنسرو مرطوب سگ خوراک کنسرو شده ای است که از میزان بالایی رطوبت برخوردار است و این میزان رطوبت به حدود 60 درصد تا 80 درصد می رسد.

در واقع به کنسروی که حاوی گوشت پرندگانی جون مرغ، بوقلمون و اردک و یا سایر حیواناتی چون گاو و بره و یا موجودات آبزی چون ماهی و میگو ها باشد که با سبزیجات و یا میوه ها ترکیب شده است و بخش زیادی از آن را آب تشکیل می دهد غذای مرطوب کنسرو شده گفته می شود.

این خوراک مرطوب برای سلامتی بدن سگ ها بسیار مفید است و به سبب رطوبت بالایی که دارد تامین کننده بخش زیادی از آب بدن سگ به شمار می رود.

چربی و پروتئین زیادی که در این خوراک وجود دارد باعث می گردد که نیاز های تغذیه ای حیوان تا حد زیادی تامین شده و به حفظ انرژی سگ کمک زیادی می کند.

قیمت پخش کنسرو مرطوب سگ

قیمت پخش کنسرو مرطوب سگ

قیمت پخش کنسرو مرطوب سگ در این مرکز با نرخی اقتصادی عرضه می گردد.

برای آگاهی در خصوص قیمت فروش عمده کنسرو سگ و دیگر محصولات و خدمات شرکت بازرگانی دارا پت از طریق راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با ما در ارتباط باشید.

کارشناس های مجرب این شرکت آماده هستند تا درباره محصول خوراک سگ کنسروی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما