بازار خرید کنسرو گربه ایرانی

تمام حیوانات خانگی اعم از گربه های کوچک و دوست داشتنی شما به بهره مندی از مواد غذایی کافی برای رشد و نمو نیاز دارند و بر این اساس کارخانه های صنعتی فعال در سطح ایران به تولید یک نوع کنسرو مخصوص گربه می پردازند، بازار خرید و فروش کنسرو گربه ایرانی درجه یک از رونق بسیار زیادی برخوردار است و این محصول دارای طرفداران خیلی زیادی در داخل کشور ما می باشد، چرا که کیفیت بسیار خوبی دارد.

بازار خرید کنسرو گربه ایرانی

آنچه باید از کنسرو غذای گربه بدانید

آنچه باید از کنسرو غذای گربه بدانید گربه ها به طور طبیعی و ذاتی موجوداتی بسیار نازپرورده، لوس و تا حدودی تنبل هستند، که وقتی به وسیله انسان ها دست آموز شده و مورد توجه قرار می گیرند، به این ویژگی های آن ها تا حد زیادی هم افزوده می شود و آن ها ناز خیلی بیشتری برای صاحبان خود می کنند.

این گربه های ملوس حاضر نیستند به این راحتی هر ماده غذایی که جلوی آن ها قرار می دهید را بخورند و از این نظر بسیار سخت پسند و تا حدودی بد غذا هستند و این مساله ممکن است که موجب سرگردانی و خستگی شما شود، یا اینکه برای سلامتی این حیوانات نگران شوید.

نگرانی شما اصلا بی مورد نیست چون مسلما اگر گربه های کوچک و نحیف شما تا چند روز خوب غذا نخورند به سرعت ضعیف و بیمار می شوند، اما در این مواقع چاره چیست و چونه می توان آن ها را به غذا خوردن وادار کرد؟ پاسخ روشن است و آن هم استفاده از غذای کنسروی گربه می باشد.

  • کنسرو غذای گربه یک ترکیب عالی، کامل و صحیح از انواع و اقسام مواد غذایی همچون گوشت تازه پرنده ها، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، سبزیجات، دانه ها، حبوبات و غلات می باشد، که به خوبی بخار پز شده اند و در داخل کمی آب قرار گرفته اند تا خوردن آن ها برای حیوانات راحت تر گردد.
  • در نتیجه وقتی که این غذا را جلوی گربه خود قرار می دهید، این حیوان با استشمام کردن بوی مطبوع آن به سرعت به خوردن تمایل پیدا خواهد کرد و با اشتیاق و ولع زیادی غذای خود را می خورد و بر تعداد وعده های غذایی آن هم افزوده می شود، که این مساله موجب شادی شما خواهد بود.

پس اگر از رفتار های گربه خود دچار نگرانی و استرس شده اید فقط کافی است که از این کنسرو های آماده استفاده کنید، تا دل آن را به دست آورید.

3 مورد از مزایای کنسرو گربه بالغ

3 مورد از مزایای کنسرو گربه بالغ سوالی که اغلب صاحبان گربه های خانگی از ما می پرسند این است، که استفاده کردن از کنسرو گربه بالغ برای این حیوانات چه مزیت هایی دارد و آیا می تواند به رشد بیشتر و برخورداری از سلامتی و تندرستی بهتر آن ها کمک کند و گربه ها را سرحال نماید؟ ما برای پاسخ دادن به این سوال می خواهیم در این بخش به 3 مورد از مهم ترین مزایای این محصول برای این موجودات اشاره کنیم، لطفا با ما همراه باشید.

  1. غذای کنسروی گربه های بالغ مشتمل بر حدود بیست نوع ماده است، که هم شامل مواد گوشتی می شود، هم غلات و هم گیاهان، پس این محصولات می توانند به طور کامل نیاز آن ها را به پروتئین، کالری، انرژی، مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و کربوهیدرات تامین کنند و موجب رشد بیشتر این حیوانات گردند.
  2. این ماده غذایی بخار پز شده و شبیه به سوپ ارائه می گردد، یعنی مقدار قابل توجهی آب در داخل آن وجود دارد و نمی توان آن را یک غذای خشک به حساب آورد و به این ترتیب آب مورد نیاز این حیوانات که به طور طبیعی از این مایع حیات بخش فراری هستند تامین خواهد شد و خوردن آن هم برایشان آسان تر است.
  3. استفاده از این کنسرو های آماده برای گربه ها موجب می شود که عملکرد سیستم گوارشی، کبد و روده های آن ها بهتر شود و در نتیجه این حیوانات از ابتلا پیدا کردن به سنگ کلیه، مشکلات گوارشی، سوء هاضمه و یبوست در امان می مانند و در نتیجه طول عمر آن ها خیلی بیشتر خواهد بود.

مشخصات مهم کنسرو گربه طعم مرغ

مشخصات مهم کنسرو گربه طعم مرغ خوب می دانید که گربه ها به طور طبیعی حیواناتی گوشت خوار هستند که در محیط زیست و حیات وحش، مانند هم سانان دیگر خود به راحتی شکار می کنند و از گوشت پرنده های کوچک تغذیه می نمایند، در نتیجه استفاده کردن از کنسرو گربه طعم مرغ می تواند تاثیر زیادی در بالا تر بردن اشتها و میل آن ها به غذا خوردن داشته باشد چون این غذا طعم و بوی گوشت مرغ را خواهد داشت و آن ها را به یاد غذای محبوبشان می اندازد.

در داخل این کنسرو ها گوشت تازه مرغ، جگر مرغ و حتی پودر تخم مرغ وجود دارد، که با رعایت اصول بهداشتی و به طرز صحیحی پخته شده و استریل گشته اند، به کمک ادویه مزه دار شده اند و سپس در داخل قوطی های کنسرو قرار گرفته و در بازار عرضه شده اند، استفاده از این ماده غذایی به دلیل اینکه چربی و کلسترول خیلی کمی دارد، از چاق شدن بیش از حد گربه ها جلوگیری می کند و موجب سلامتی هرچه بیشتر آن ها می شود، در نتیجه سرعت و نرمی حرکات آن ها را نیز بالا می برد.

بازرگانی فروش کنسرو گربه ایرانی

بازرگانی فروش کنسرو گربه ایرانی شرکت های بازرگانی بزرگی که در عرصه پخش و فروش غذای حیوانات خانگی از جمله گربه در کشور ما فعالیت می کنند، با مراجعه کردن به کارخانه های تولیدی فعال در داخل کشور به خرید کنسرو ایرانی گربه در حجم خیلی زیاد مبادرت می ورزند، تا بتوانند به تامین نیاز های داخلی کمک کنند، این شرکت ها این محصولات را در تمام شهر ها و استان ها توزیع می نمایند و سپس آن ها را به فروشگاه های مربوطه عرضه می کنند، تا بتوانند محصول را در اختیار صاحبان گربه های خانگی قرار دهند.

این فروشگاه ها نیز محصول مورد نظر را با در نظر گرفتن مقدار مشخصی سود و بر اساس نرخ مصوب دولت به فروش می رسانند، البته باید به این موضوع توجه کنید که کنسرو ایرانی با وجود مرغوبیت بالایی که دارد، در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار ارزان قیمت تر می باشد، پس خرید این محصول می تواند صرفه اقتصادی خیلی زیادی برای مصرف کننده ها داشته باشد، در ضمن هموطنان عزیز ما می توانند جهت ثبت سفارش این محصولات به شرکت های پخش آن ها، از طریق درگاه های فروش اینترنتی مختلف اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما