بازار خرید کنسرو استارتر سگ

بازار خرید کنسرو استارتر سگ موضوعی است که در این نوشته پیرامون آن سخن خواهیم گفت. همچنین در زمینه این که این محصول مخصوص چه دسته از سگ هایی می باشد نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. درباره قیمت کنسرو استارتر عمده نیز در این پست صحبت می کنیم. اگر به این مباحث علاقه دارید، در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید.

بازار خرید کنسرو استارتر سگ

کنسرو استارتر مخصوص کدام سگ ها می باشد؟

کنسرو استارتر مخصوص کدام سگ ها می باشد؟

آیا تا به حال درباره کنسرو استارتر سگ شنیده اید؟ و آیا شده است که بخواهید بدانید کنسرو استارتر مخصوص کدام سگ ها می باشد؟

پاسخ به این پرسش ها هدفی است که ما در این بخش از متن دنبال می کنیم. استارتر یک کلمه انگلیسی و به معنای شروع کننده می باشد. البته به معنی پیش غذا نیز ترجمه می شود. اما وقتی این واژه در کنار غذای سگ ها قرار می گیرد، به معنای این است که یک توله سگ و یا سگ باردار و شیرده باید در این دوران از این غذا تغذیه نمایند.

بنابراین کنسرو استارتر سگ مخصوص توله سگ ها می باشد که تازه غذا خوردن را شروع می نمایند. همچنین مخصوص مادران آن ها نیز می باشد که در این دوران به آن ها شیر می دهند و انرژی زیادی را از دست می دهند.

کنسرو استارتر حاوی پروتئین و چربی بالایی است و به رشد بچه گربه ها کمک فراوان می نماید و با وجود املاح مناسبی که دارد در حفظ نشاط و سلامتی این موجودات کوچک موثر می باشد. از طرفی انرژی تحلیل رفته سگ باردار و یا شیرده را به او باز می گرداند.

برند های معتبر این کنسرو ها در آزمایشگاه های کیفیت و زیر نظر متخصصان خوراک حیوانات ساخته می شوند. میزان دقیق املاح و ویتامین هایی چون آهن، دی 3، سلنیوم، کلسیم، ای و منگنز و سایر املاح و پروتئین و چربی های مفید در آن ها سنجیده می شود. بنابراین در هنگام خرید از تولیدکنندگان معتبر، می توانید از کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید.

قیمت عمده کنسرو استارتر سگ

قیمت عمده کنسرو استارتر سگ

 

قیمت عرضه عمده کنسرو استارتر سگ بسیار مناسب تر از عرضه آن به صورت خرده فروشی می باشد.

از اینرو شرکت بازرگانی دارا‌پت که در زمینه فروش خوراک حیوانات خانگی فعالیت می نماید، این محصول را به صورت عمده و با نرخی بسیار مناسب به خریداران ارائه می دهد.

برای آگاهی از قیمت عرضه این کالا و سایر خدمات این مجموعه با ما تماس برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما