بازار توزیع خاک گربه عمده اما پت

کسانی که به نگهداری کردن از گربه در خانه های خود علاقه دارند، باید لوازم مورد نیاز این حیوانات از جمله خاک گربه را تهیه کرده و در اختیارشان قرار دهند، که این محصول را می توانند از بازار های داخلی خریداری نمایند.

بازار توزیع کننده خاک گربه عمده اما پت، بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را در بسته بندی های مختلفی عرضه می کند و به دست تمام مصرف کننده ها در سراسر کشور می رساند.

بازار توزیع خاک گربه عمده اما پت

آشنایی با انواع خاک گربه عمده

آشنایی با انواع خاک گربه عمده شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که خاک گربه چیست و چه استفاده ای دارد؟ ما هم تصمیم گرفته ایم که برای آشنایی بیشتر شما با این محصول در این بخش انواع خاک گربه اما پت را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

در وهله اول باید بگوییم که این محصول در اصل به عنوان یک بستر برای دفع کردن فضولات گربه مورد استفاده قرار می گیرد، تا از انتقال آلودگی به محیط زندگی افراد جلوگیری شود و مدل های مختلف آن شامل موارد زیر هستند:

  • خاک گربه کلامپینگ: این محصول یک خاک خاکستری رنگ، پودری شکل و روان است که از ترکیب دو ماده یعنی خاک رس و بنتونیت تشکیل شده است و قابلیت چسبندگی زیادی دارد و به محض اینکه گربه فضولاتش را در آن رها کرد، قسمت های آلوده گلوله شده و از بقیه خاک جدا می شوند.
  • خاک گربه پلت شکل: این محصول شبیه به پلت تولید می شود و جنس آن از خاک اره و تراشه های چوب یا روزنامه های فشرده می باشد، وزن خیلی کمی دارد و به سرعت در طبیعت تجزیه می شود.
  • خاک گربه ژل سیلیکا: یک محصول جدید در این عرصه می باشد و از جنس سدیم سیلیکات تولید شده است، به آن خاک کریستالی می گویند و علت آن هم شفاف بودن این محصول است که به شکل ذره های گرانولی دیده می شود.

نحوه تشخیص خاک گربه عمده مرغوب

نحوه تشخیص خاک گربه عمده مرغوب برای اینکه بتوانید خاک گربه باکیفیت و مرغوب را تشخیص دهید، باید به چند نکته توجه کنید، که در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره خواهد شد، پس پیشنهاد می شود که با ما همراه باشید.

  • اول از همه دقت کنید که خاک مورد نظر خیلی سریع بوی نامطبوع به خودش نگیرد، چون می تواند تمام محیط زندگی شما را بدبو کند.
  • خاک مورد استفاده برای این حیوانات باید کاملا بهداشتی و تمیز باشد، تا در بدن آن ها و همینطور شما ایجاد حساسیت و عفونت ننماید و برای این منظور دقت کنید که خاصیت آنتی باکتریالی داشته باشد.
  • خاک نباید گرد و غبار زیادی تولید کند، یا ذرات آن به بدن گربه ها بچسبد و به محیط زندگی شما منتقل شود.
  • میزان چسبندگی و جذب خاک باید زیاد باشد، تا ادرار و مدفوع حیوان را در خود حبس کند.
  • دقت کنید خاک شما با محیط زیست سازگاری داشته باشد و موجب آسیب رسیدن به طبیعت نگردد و توصیه می شود از محصولات تجزیه پذیر استفاده کنید.

قیمت خاک گربه کریستالی عمده

قیمت خاک گربه کریستالی عمده برای تعینن کرده به روز ترین قیمت خاک گربه به چند فاکتور اصلی توجه می شود، که شامل درجه کیفی این محصول، شکل بسته بندی کردن آن، مواد اولیه تشکیل دهنده خاک و برند آن هستند.

بر این اساس خاک کریستالی مخصوص گربه را می توان به عنوان گران قیمت ترین نوع این محصول در نظر گرفت، دلیل آن هم ویژگی های مثبت فراوان این محصول می باشد.

شرکت های فعال در عرصه توزیع خاک گربه، این محصول را به صورت یکجا از تولید کننده ها خریداری می کنند، سپس آن را در حجم عمده یا جزئی به دست مصرف کننده ها می رسانند.

این شرکت ها عمدتا برای سهولت مشتریان خود از درگاه های فروش آنلاین استفاده می کنند و با توجه به این موضوع ما هم در این وب سایت نمونه های مختلف این محصولات را عرضه می کنیم و آماده دریافت کردن سفارش خرید شما از همه جای کشور هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما