انواع مکمل غذا کاسه ای گربه در بازار ایران

انواع مکمل غذا کاسه ای گربه در بازار ایران وجود دارد که به صورت بسته بندی شده و آماده عرضه می شوند. غذا مکمل گربه را در قیمت های مختلفی ارائه می دهند و یکی از بهترین خوراک ها به شمار می رود. ما در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

انواع غذا مکمل گربه کاسه ای در بازار ایران

تنوع مکمل های غذای گربه بر اساس ترکیبات

تنوع غذا مکمل گربه بر اساس ترکیبات

یکی از مسائل بسیار مهم در خوراک حیوانات خانگی به خصوص گربه ها، داشتن انواع و اقسام مواد غذایی مورد نیاز است. در زیر ما به مواد اولیه ای اشاره می نماییم که نشان دهنده تنوع مکمل های غذایی گربه بر اساس ترکیبات می باشد:

• در آنان غلاتی همچون آرد برنج و ذرت وجود دارد.
• از جلبک های دریایی استفاده می شود.
• گیاهان دارویی همچون آویشن، ریشه شیرین بیان، ریشه کاسنی، گل بابونه و زنجبیل استفاده می نمایند.
• پودر گوشت طیور، چربی گوشت گاو و بره، ماهی قزل آلا در آنان وجود دارد.
• مخمرهای خشک به کار گرفته می شوند.
• حاوی کلرید سدیم، مواد معدنی و ویتامین های مختلف است.

البته این مکمل ها تنوع طعم زیادی هم دارند که طبعاً باعث خوش خوراک تر شدن محصول می گردد و گربه اشتیاق بیشتری به خوردن غذا نشان می دهد. این را هم خوب است بدانید که به مرور زمان با ذائقه حیوان خانگی خود آشنا می شوید.

در هر حال غذا مکمل گربه باید بر اساس وزن آن در نظر گرفته شود. مثلاً گربه هایی که 1 تا 2 کیلو هستند، 50 تا 75 گرم، 2 تا 4 کیلو، 75 تا 100 گرم، 4 تا 6 کیلو گرم، روزی 100 تا 150 گرم، از این خوراکی های به آنان داده شود.

فروش عمده مکمل غذا خشک گربه

فروش عمده مکمل غذا مکمل گربه خشک

در خصوص چگونگی خرید و فروش مکمل غذا گربه باید بگوییم که این محصولات به روش های متفاوتی عرضه می گردند. در این بخش می خواهیم مرکز فروش عمده مکمل غذا خشک گربه را برای شما معرفی کنیم که بهترین محصولات را ارائه می دهد.

اگر در حوزه تجارت و توزیع این نوع از فرآورده ها هستید، باید گفت که ارائه چنین خوراک های مخصوصی، در بسته بندی هایی که هر یک وزن های گوناگونی دارند، صورت می گیرد. آنان همینطور از سوی کارخانه جات متفاوتی نیز ساخته شده اند.

به این ترتیب، ممکن می باشد که کیفیت های گوناگونی داشته باشند. در پهلوی این قضایا، این چنین غذاهایی، برای رده های سنتی مختلفی از گربه ها در نظر گرفته می شود.

به هر حال، می توانید راحت با نرخ های پایین و همینطور کیفیت عالی غذا مکمل گربه را از این فروشگاه آنلاین تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما